mitä ajattelisit..

hieman ihastunut

Ei tälläisiä asioita yleensä kai tuoda toiselle päivänvaloon,
mutta mitä ajattelisit, jos saisit tietää, että..
joku joka on ihastunut sinuun (mistä et tiennyt tai ollut varma, ainakaan ihastuksen määrästä) käyttäisi paljon aikaansa katsellen valokuviasi mm. tietokoneeltaan ja pitäisi niitä yleensä työpöydällä näkyvillä tekiessä samalla muuta, laittaisi joskus taustakuvaksikin.

Olisiko vaikea suhtautua asiaan? Olisitko imarreltu?
voisiko se lisätä kiinnostustasi henkilöön (etenkin jos on ollut ennestään jo vähän ihastuksen tunteita tai mahdollisuus niihin olemassa)?
vai olisiko asia päinvastoin mielenkiintoa vievä, etäännyttävä?

24

1844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulaX

Olisin imarreltu ja todella yllättynyt.

• eräsNainen555

Olisin kovin otettu ja toivoisin, että olisit rohkeampi lähestymään minua irl. Yhteydenottoasi odotellen..

• nainen28vv

Olisin imarreltu ja otettu. Tuijottelisinhan minäkin hänen kuvaansa varmasti tuntitolkulla, jos siihen vain olisi mahdollisuus. En tosin haluaisi törmätä omaan kuvaani hänen tietokoneensa taustakuvana, se voisi tuntua kiusalliselta. En usko, että tuo lisäisi tai vähentäisi kiinniostuksen määrää.

• 20+20

Jos juuri HÄN tuijottelisi kuviani.........toivioisin todella että hän silloin katselisi mua myös todellisessa todellisuudessa.Ja osottaisi kiinnostustaan muutenkin,en vastustelisi!

• 2+20

No, siis jos joku tyttö jo ennen mitään seurustelua tai tutustumistakaan olisi hankkinut koneen täyteen mun kuvia ja tuijottelisi niitä jatkuvasti, niin kyllä se musta olisi aiiika epäilyttävää. Lähinnä tulis mieleen että neiti on joku stalkkeri, jolla on epäterve pakkomielle musta. Turn off ehdottomasti.

• itse nainen

Samaa mieltä, absolut.

• -

Jotenkin sellainen liiallinen katseleminen ei tunnu hyvältä ,nehän on kuvia vain
      Mua ainakin hieman kaduttaa että on liian "kevyin mielein" luovuttanut kuviani.

• Siirrä roskakoriin

Aika sairasta!

• eeeeeeeee

tuntuisi negatiiviselta sellainen tyyppi jos laittaisi taustakuvakseen tai pöydällä muidenkin töllisteltävänä kuvaani.ei hyvä,ei

• vitsi vitsi,

Hyvin imartelevaa -mitäs se sivullisille kuuluu
      minullakin on sun kuvasi taustakuvana. ;))

• Sinä-näkemiin

Minä-näkemiin

Kuuntele Irwin Godmanin laulu "Maailma on kaunis"

• Pilkettä silmässä

Olisin otettu! Toisaalta alkaisin miettimään mille kulta-alustalle minut ollaan nostamassa :s Nyt hiukan harmittaa, että olen antanut itsestäni rumimman mahdollisen kuvan mitä olen löytänyt sillä erotuksella, että olen kuitenkin tälläytynyt kuvassa, ihan vain kostoksi miehen omituisesta suuauki kuvasta :D

• ;O

Eräästä miehestä voisin kyllä kuvitella, että tekis juuri noin. Ja itsekkin tuijottelisin, jos hänestä vaan olis kuva/kuvia.
      Olisin imarreltu, jos saisin tietää, että hän katselee kuvaani, mutta sitä ei kannata kertoa, että pitää taustakuvana tai työpöydällä. Liian outoa!

• Ihmettelisin miksi..

vain "hieman ihastunut" haluaa pitää kuvia esillä.

Itse vierastan kuvien palvontaa.

• Vain2/3ei oksett/kaikkeus

Riippuisi TÄYSIN tapauksesta. (Mun kohdal ku ees mahdollisia olla ei-iljettävä on niin äärivähän;D) Toki katsomisen ihan käytännön motiivit jopa ratkaisevimmat(tiedän,kun olen itse harkitusti'hyötynyt parhaudesta')sekä onko kokonaistoiminta älykästä,jopa viisasta..Mut toi taustakuva tai jos ois koko ajan esil jotenki must vähä sairasta,epäilisin..

• 2/universumi

Mutta iljettävyyd ratk mun mielestä siis KUKA kysees, kuten seksissäkin

• uomo universale
        2/universumi kirjoitti:

Must vähän tuntuu, että sulla kirjoittaja ei ole sitä ongelmaa, että sun kuvia olis kenelläkään taustakuvana. Vaikutat sen verta jälkeenjääneeltä kuitenkin.

Lainaten sinua, mahdollisuus että olet jollekulle ei-iljettävä on niin äärivähän;D

• 2/3
        2/universumi kirjoitti:

Ja tosiaan siis niist 2-3:stakin koko homma ois siis iljett liiallisena. Kyl sen terve ihminen tajuaa. En oo esim ikinä kattonu kenenk perset, ku ei o tullu mieleen. Eli minkään ihastusteni takapuolia en esim tiedä, ku en oo huomannu

• Voe ressukkaa
        uomo universale kirjoitti:

Must vähän tuntuu, että sulla kirjoittaja ei ole sitä ongelmaa, että sun kuvia olis kenelläkään taustakuvana. Vaikutat sen verta jälkeenjääneeltä kuitenkin.

Lainaten sinua, mahdollisuus että olet jollekulle ei-iljettävä on niin äärivähän;D

Olet täysin väärässä! :D

• Max 2/3 toim tasost riipp/kaikkeus

Ja ei siis tod mtn stalkkaust t. palvont, sairait. Vaa syyt, päämäärä, taso ratkasee. Ite kattonu fiksusti ja edist tuntitolkul 'parhaut', omiin päämääriin. Mut tosiaa ei-iljett äärivähä.

• Se 2 tai 3

Ja ei se mun 'parhaus' mikään ei-seksikäs ole. Tämäkin puoli täydessä hallinnassa(ja harkittua).

• wEHI

Kiihottuisin HALUAISIN panna sen hullun kanssa.

• noinnikkäästi

No ei kai siinä sinänsä mitään pahaa ole, jos kuvat ovat muutenkin yleisesti jostain saatavilla, esim facebook tai jos henkilö on ne itse lähettänyt. Ei se itseäni haittaisi, ei ainakaan vähentäisi kiinnostusta, olisi vaan hieman erikoista jos joku haluaisi mun kuvia töllätä.
      Mutta jos joku on itse valokuvannut (salaa) ihastuksen kohdettaan ja viettää aikaansa niitä "tuotoksia" katsellen, niin se on kyllä outoa.

Tämä siis jos kuvia katsova henkilö olisi oma ihastuksen kohde. Jos olisi joku muu, se kyllä häiritsisi hieman.

• uusia tuulia

Pikkuisen säikähtäisin kyllä ja odottaisin hyvää selitystä. Ongelmana on, että tyyppi saattaisi olla enemmänkin limerenssin vallassa, kuin todellisen ihastuksen. Ja päättelisin siitä, että ko. henkilö olisi hieman "epätavallinen" erilainen ja poikkeava. Hänellä saattaisi esimerkiksi olla lieväasteinen autismi, joka usein oireilee tällaisina ihastumisina. Limerenssillä ei ole mitään tekemistä oikean rakkauden kanssa.. En kuitenkaan heivaisi kundia sen takia, jos olisi muuten mukava ja terve päästään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7405
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3937
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3500
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2713
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2642
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2433
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2369
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe