olen lähdössä 27.7 yksin rodokselle ja kyselisin onko muita yksin lähtijöitä,oon 35 v nainen,ois kiva jos sais jotain seuraa mahdollisesti
seuraa rodokselle
7
360
Vastaukset
- Helluska
Heips,
täällä on toinen yksin matkustaja 26-vuotias nainen lähdössä Rodokselle 30.7. Majoitun Pefkokselle ja suunnitelmat ovat täysin auki :). - Rodos -90
Täällä pari nuorta parikymppistä miestä lähdössä 29.7. Voidaan tulla pitämään teille seuraa ;)
- ukko-37
morjesta... joo yksin itsekin tällä kertaa kun ei osunut lomat yhteen kavereitten kaa eli lähtö olis 31.7 rodoksen kaupunkiin. kävin viime vuonna ja pidin paikasta ni olihan se lähettävä taas.
- Mimosa -88
sähän oot vanha äijä, ei me sun seuraa kaivata, kyllä me seuraa saadaan, sitähän on tyrkyllä sekä kadulla että baareissa.
Muistakaa, että enää ei voi maksaa luottokortilla, vain käteinen kelpaa.
- Mies etsii naista
Itsehän maksan vain shekeillä.
- moninainen kaksi
Mä olisin voinu lähtee. Oon kyllä vanhempi ja tosi rento mimmi. lomalla rentouvun rankasti eihän se haittaa
- Juna jätti jo
"olen lähdössä 27.7 "
moninainen kaksi, taidat kulkea hieman jälkijunassa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750