zooplus tilaust, iso raksusäkki, millaiset parasta ennen ajat??

wrttt

ajattelin tilata 10 kg RC raksuja mutta onko kokemusta kuinka pitkät parasta ennen päiväykset - ei ehtiikö yks kissa syödä raksut tuoreina,tuo määrähän kestää liki vuoden?

6

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omsnoms88

mjo ostettiin 2 pennulle 10 kilon säkki penturaksuja n. 60 eurolla keväällä, ja nyt siitä on mennyt kohta jo puolet... kun ostettiin säkki niin parasta ennen päiväys oli n. vuoden päästä. Hyvin tuntuu ehtivän syödä, vaikka vain välipalaksi on tarjolla.

Hämmästytti hieman nähdä mustissa ja mirrissä, kun yrittivät myydä pienellä alennuksella myös murosäkkejä, joiden parasta ennen päiväys oli jo mennyt. Vaikka eihän se parasta ennen-päiväys tarkoita viimeistä käyttöpäivää vaan on se vielä hyvinkin syötävää jonkun aikaa sen jälkeenkin...silti itseäkin vieroksuttaa hieman noiden merkintöjen yli meneminen.

• stadilaiskatit

Kaikessa zooplussalta ostetussa ruuassa on meillä ollut 1-1,5v ainakin päiväystä jäljellä. Kannattaa säilöä raksu mahd. pimeässä, viileässä ja kuivassa, kyllä se säilyy.

(Ja jos olet muutenkin tilaamassa sieltä, kannattaa verrata tuoteluetteloita, siellä on nimittäin paljon parempia & halvempia merkkejä.)

• AlluKolli

Älä osta RC:n vehnä raksuja!

• wqyu

vaan mitä? orijenia ja acanaa? märkäruokana olen ostanut animondan carnya. almonaturen dailya ja rc:n pusseja, esim yarrahista kisu ei tykkää...

• Karkkikisut

Ostin Orijenia 7 kg säkin kahdelle kissalle. Ja kun ne murot eivät sitten olleetkaan ihan meidän kissojen lempimuroja, niin tuntui että säkki kesti ikuisuuden.... Piti sitten sekoitella niitä muihin muroihin.

• yksi mahdollisuus

No meidän kissat syö Orijenia ihan siinä kuin muutakin raksua, mutta paljon vähemmän kuin muuta. Eli vaikuttaisi olevan aika lailla tiukkaa tavaraa. Liha täyttää nopeammin kuin vilja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe