Harry Potter ja Kuoleman Varjeluksissa Harry tappaa Voldemortin. Kirjassa lukee: 'Avada Kedavra!' 'Karkotaseet!' niin että kumpi niistä laukoo tappokirouksen? Mä luulen että harry, koska miten muuten Voldemort olisi kuollut? Mutta toisaalta en ole nähnyt ikinä Voldemortin laukovan Karkotaseet-loitsua. Haluaisin kuulla teidän perustelut ja mielipiteet.
HP ja kuoleman varjelukset osa 2
6
236
Vastaukset
- Harry P
Voldemort Laukoo Adava Kedravan. Harry laukoo Karkota aseet Loitsut osuvat toisiinsa ja Adava Kedrava kimpoaa takaisin Volduun. Voldu kuoli siis omaan taikaansa.
- POTTERFANI
Voldemort langetti tappokirouksenakin tunnetun Avada Kedavran Harryyn, kun Harry taas langetti samaan aikaan Karkotaseet loitsunsa, jolloin ne törmäsivät ilmassa. Ja koska Voldemortilla oli seljasauva, joka paljastuikin loppujen lopuksi olleen lojaali Harrylle, pakotti Harryn loitsima Karkotaseet Avada Kedavran Voldemortiin itseensä. Tappokirous siis tavallaan kimposi itse Voldemortiin.
Vaikka elokuva olikin kaikkien aikojen paras näkemäni, niin oli siinä silti pieniä kummallisuuksia. Esimerkiksi olin luullut, että Avada Kedavraa ei voi estää Varjelum-loitsulla, jota elokuvassa kuitenkin tehtiin.. Ja muitakin.
Mutta en ala niistä sen enempää valittamaan, koska kuten mainittua, elokuva oli uskomattoman loisteliaan hyvä! :D - HarryPOTTERtheBEST
kiitos tiedoista ja kyl toi leffa on paras! :D
- POOOOTTTTEEERR <3
Potterfani.Ei AVADA KEDAVRAA estetty varjelumilla siinä on kyse yksin kertaisesta näpäyksestä jolla joko ohjataan loitsu pois tai räjäytetään se.
Ja mitä elokuvan kummalisuuksiin tulee niin kattokaa feeniksin kilta kirjassa 1052 sivuu ja no elokuva ihan ookoo paljon jätetty pois mut koko juoni on kuitenkkin saatu kasaan.Pitää nostaa hattuu koko Potter tiimille kun teki näin hyvät elokuvat :D
Monta kertaa ootte lukenu kirjat mä oon lukenu ne 56 seittemän kertaa 1234 kaheksan kertaa 7 neljä kertaa :D- Anonyymi
Mä en tajunnu
- Anonyymi
Harry loitsuu Karkotaaseet loitsun ja Voldemort Avada kedavra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722