Isännöintitoimisto A. Korhonen

Osakas1

Kokemuksia ko. isännöitsijästä. Itse oon taloyhtiömme hallituksessa mutta siltikään ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Pitää mennä h.koht. käymään ja aina keksii jonkun selityksen toiminnalleen. Taloyhtiöt karttakaa tätä toimistoa!!

12

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallituksen puh.joht

Hahahahaaa, tuollasia ne "hallituksen jäsenet" ovat? Voi voi kun olen HALLITUKSESSA ja ei isännöinti vastaa! salli mun nauraa. Kuule sinä HALLITUS (hahahahaa) katsos kun isännöisijällä on muitakin talokohteita kuin sinä ja sinun talosi. Kaiken lisäksi jos olet vielä se joka aina narajaa, niin eihän edes erkkikään sinulle vastaa. Laitoit sitten vielä raskauttavan viesti: Taloyhtiöt karttakaa tätä toimistoa??? Toivottavasti joudut sanoistasi vastuuseen.

• Osakas1

Kuulehan sie apina. Taloyhtiö maksaa isännöitsijälle työstä, joka hänelle kuuluu. Vittu jos et tiedä asioista mitään ni hahaa! Laita nimesi seur. viestisi perään ni tuun juttelemaan henk. koht. kanssasi!

• riksraksnaks

minkä vitun "hallituksen"?korjaus; olette siis tyhjäntoimittajia! ja kaiken hyvän lisäksi säälittäviä itkiöitä kaikki ja viel hyvin saamatonta porukkaa

• isukki.

Leiki sinä riksraks vaan muroilla vielä ja älä kiroile, kunhan tulet isommaksi ni tiijät mikä on taloyhtiön hallitus

• Aku Ankka

No niin HYVÄ se on siellä nim.merkin takaa haukkua pane osakas 1.nimes esille kun kerran rupiat mollaamaan .

• 010010010

Taloyhtiössä on hallituksenpuheenjohtaja, joka hoitaa yhtiön asiat isännöitsijälle, eikä jokainen hallituksenjäsen.

Ps. Muistitko laittaa puhelinluetteloon tittelisi näkyviin?

• gaeha

on se hienoa kun nimen perässä komeilee titteli saamaton tyhjäntoimittaja!!

• ite päämulkku

Eihän sitä kaikille narisijoille jaksa aina vastata.Hyvin on ainakin meidän talon asiat hoitanut tää Korhonen.Sitä paitsi tais olla lomalla mut tietysti osakas 1 hallituksen jäsenellä oli tietysti silloin niin mahoittoman tärkeää asiaa.

• mulkero.

Osakas 1 toivoo varmaan olevansa (eivät huolisi) seuraava hallituksen puh.joh. hahahahahahahahaaa. Hyvin kirjoitit päämulkku----------

• antti hernekeitto

khih khiihkii

Pijä pää allaall...

• ystäväsi.

Hyvää kesää vaan Airille !!! Tällästä tää on ??????? Älä välitä. Kaikki OK !!

• tunnen_korhosen

joskus asiat hoituu Korhoselta hetkessä, joskus joutuu oottamaan. siihen pitäs jokaisen tottuu ettei asiat hetkessä luonnistu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe