30v mies ilman naista

aivan yksin

Jos ei kolmekymppiseen mennessä ole ollut pitkiä parisuhteita, pisin on ollut muutaman kuukauden, niin onko kaikki toivo menetetty siitä että pääsisi naimisiin ja hankkisi lapsia?

47

3240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • historiaton

      Eikö se ole parempi juttu uutta kumppania etsiessä, että ei ole ollut ennestään esim. naimisissa ja tehnyt lapsia? Tai niin minä ainakin ajattelisin, että pitkästä seurusteluhistoriasta olisi enemmän riesaa, siinä ehkä alkaisi vertaamaan itseään entiseen kumppaniin jne.

    • Jipu4

      Ei tietenkään ole toivoa menetetty. Hölmöä kysellä moista täällä. Sullahan on edes vähän kokemusta suhteista ja kolmekymppinen on vielä nuori eli ole huoleti

    • 36sfe

      Jos ei 23-vuotiaana ole koskaan ollut minkäänlaista suhdetta, niin toivo on menetetty. Ainakin luulen niin, valitettavasti.

      • asdfaqfr

        No ainakin säästyy lastenhoidolta, mutta elämällä on merkitystä niin kauan ko oikia käsi ja mielikuvitus on tallessa


      • Anonyymi

        määkin olen Toivo mut en toivoton ja sit oli Topi joka ei mitään opi...ainakaan naisista


    • 12+4

      Niin valitettava tosiasia on, että aika monelle naiselle on melkonen turn off, kun kuulee ettei ole seurustelukokemusta. Pakkohan miehessä on olla jotain vikaa, jos ei ole pysyviä suhteita onnistunut luomaan..

      Lisätään tähän vielä ikävä tilastollinen tosiasia, että 30 vuotias mukava sinkkunainen on aika harvinainen tapaus, joten todennäköisyys, että törmäät johonkin yksilöön, jonka kanssa kemiat pelaa muutenkaan on aika äärettömän epätodennäköistä.


      Kyllähän se vaan on että valtaosa seurustelusuhteista alkaa jossain 20-25w välillä ja sitten loput pääsee ehkä jämäkierrokselle hyvällä tuurilla jonkun YH:n kanssa tai toiselle rundille jonkun 40w eronneen kanssa.

    • 32v nainen

      vaikka olisikin pitkiä suhteita takana niin vaikeaa näyttää olevan.varsinkin kun minä en lapsia aio enää tehdä. yksi on ja riittää..

    • ei vain kiinnosta

      Vähän yli parikymppinen eikä minkäänlaista kontaktia naisten kanssa.

      Tätä kuuntelen ahdistukseen:
      http://www.youtube.com/watch?v=bES18kOnwrs

      En edes halua. Se on vähän teennäistä että ihmiset pariutuvat aina ulkonäön, rahan tms syyn vuoksi. Vaikka mussutettaisiinkin rakkaudesta niin jokin näistä aina pätee.

      • 32v nainen

        Niin no pitäähän toisen olla useimmiten jotenkin miellyttävä,ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta itse olen köyhä ja tottunut olemaan köyhä. Mulle kelpais yhtä köyhä mies jolla ei ole haaveita omakotitalosta ja perunamaasta :)


      • ukugfjnmvhjj
        32v nainen kirjoitti:

        Niin no pitäähän toisen olla useimmiten jotenkin miellyttävä,ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta itse olen köyhä ja tottunut olemaan köyhä. Mulle kelpais yhtä köyhä mies jolla ei ole haaveita omakotitalosta ja perunamaasta :)

        Niin, koska olet ruma.


      • 32v nainen kirjoitti:

        Niin no pitäähän toisen olla useimmiten jotenkin miellyttävä,ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta itse olen köyhä ja tottunut olemaan köyhä. Mulle kelpais yhtä köyhä mies jolla ei ole haaveita omakotitalosta ja perunamaasta :)

        Kyllä niistä on mukava haaveilla mut tuskin koskaan taidan sellaisia hommailla. :)


    • Houkkava moukka

      28 vuotta täytin juuri eikä minkäänlaisia naissuhteita koskaan ollut oo, enimmäkseen puhelen yksin ja siitäkin höpöttelystä kolme neljäsosaa on kiroilua. ´Fucking kiva tässä ryhtyä sitten yksin pyöritteleen kymmenien elukoiden karjatilaa. Pärjäis kai sitä kerjäämälläkin, eikä maanviljely ole oiekastaan edes kutsumustyötäni, ei siis sellaista josta sais henkisesti voimaa

      • -m-

        Otan parhaani mukaan osaa, mie olen kanssa maatilalta, tykkään kyllä hoitaa lehmiä, mutta mistäs löytyis mies maalle? Ei navetassa juuri uusia ihmisiä tapaa. Vielä mulla on opiskelut kesken, mutta kun en ole kovin sosiaalinen niin pelottaa että jää kuitenkin yksin...


    • nainen 30v.

      Ei minullakaan ole ollut yhtään pitkää parisuhdetta tähän 30 vuoden ikään mennessä ja niin olen nainen... Itsestäni tuntuu vaan, ettei nykyään monet miehet edes halua sitoutua. Osin mä olen jo luovuttanut tuon asian suhteen, ei jaksa enää haaveilla miehestä ja suuresta rakkaudesta tai lapsista...

      • "Itsestäni tuntuu vaan, ettei nykyään monet miehet edes halua sitoutua."

        Ja me jotka halutaan, ei saada edes mahdollisuutta.


      • Life is

        Sama juttu täällä, ikää 30 eikä yhtään parisuhdetta takana. Ja nainen olen minäkin. Enpä usko, enää tällä iällä tapaavani ketään; eikös se niin mene, että kaikki hyvät miehet on jo viety.


      • Life is kirjoitti:

        Sama juttu täällä, ikää 30 eikä yhtään parisuhdetta takana. Ja nainen olen minäkin. Enpä usko, enää tällä iällä tapaavani ketään; eikös se niin mene, että kaikki hyvät miehet on jo viety.

        Hyvät on viety, mutta parhaat on jäljellä!


    • Sounbo

      Sitä ei tiedä, että mitä elämä tuo tullessaan (äitini sanoi).

      • wqetqt

        Heh heh..

        Varmasti helppoa sanoa jos on jonkinmoista äksöniä elämässä. Mutta jos ei yksinkertaisesti ole ketään saati mahdollisuuksia tavata uusia ihmisiä tai masennus estää niin kyllä sen vähän niin kuin tietää mitä elämä tuo tullessaan = Ei mitään.

        Pitäisi olla aina menossa mukana, aktiivinen ja älämölönä joka puolella. Ilman toimintaa ei yksinkertaisesti tapahdu mitään. Ulkonäkö ja raha toimivat passiivisina vetovoimina mutta jos niitä ei ole niin on sosiaalisesti vammautuneen tulevaisuus aika tukala...


    • 4+9

      Itse olen 28 vuotias nainen. Olen parisuhteessa, tai siis no, olen eroamassa ja ei ole lapsia.

      Jokatapauksessa, ihmettelen todella kommenttia että "jos ei ole ollut parisuhdetta, niin se on melkoinen turn off". What? Why? En käsitä, miksi se olisi turn off??

      Et sinä sen huonommassa asemassa todellakaan ole kuin ketään muukaan! Sekaan vain, ainakin voit rehellisesti sanoa ettet ole koskaan ketään pettänyt ja se on jo melkoinen turn on tänä päivänä! :)

      • öasdöjfpa

        Olisipa se käytäntö joskus ylläolevan puheen mukainen...

        En ole täysin yksinäinen, kaverit on kaukana ja matkustelen kaupunkiseudulle muutaman kerran kuukaudessa. Baareja kierretään ja klubeja. Mitä huomannut:

        - Vielä ei ole kertaakaan tullut vastaan naista joka tekisi aloitetta
        - Vielä en ole kertaakaan onnistunut saamaan vaikka olen aloittanut puheentynkää, akka vain on tuppisuuna ja en jaksa yrittää luoda enää keskustelua, itseasiassa olen menettänyt toivoni täysin(Johtuu todellakin kai ulkonäöstä)
        - "Alfat" saa kaikki naiset. Ei naisia yksinkertaisesti kiinnosta montako nämä ovat pettäneet tai naineet. Eli se siitä "en ole koskaan pettänyt"-pelimerkistä. Siinä antaa itsestään vain kypsymättömän kuvan.

        Se on jännä kattoa miten jokanen nainen muuttuu sulaksi vahaksi kun joku ritari valkoisella ratsullaan menee mussuttamaan paskaa. Oon tavallaan saanu tarpeekseni tästä sadomasokistiseen, hedoismiin ja narsismiin yllyttävästä yhteiskunnasta. Istun ja toivon että koko systeemi ajautuu totaaliseen kaaokseen ja niin näyttää käyvän pankkikriisin seurauksena. Siihen asti elelen yhteiskunnan tuilla koska ei kiinnosta enää tehdä töitäkään, parempi nakertaa systeemiä sisältä.

        Ehkä kunnon kriisin jälkeen saadaan jotain järkeä kaikenmaailman huorailuihin ja alfailuihin kun reppanilla ei ole enää massia elää wnb-rikkaan elämäänsä.


      • Unite for truth
        öasdöjfpa kirjoitti:

        Olisipa se käytäntö joskus ylläolevan puheen mukainen...

        En ole täysin yksinäinen, kaverit on kaukana ja matkustelen kaupunkiseudulle muutaman kerran kuukaudessa. Baareja kierretään ja klubeja. Mitä huomannut:

        - Vielä ei ole kertaakaan tullut vastaan naista joka tekisi aloitetta
        - Vielä en ole kertaakaan onnistunut saamaan vaikka olen aloittanut puheentynkää, akka vain on tuppisuuna ja en jaksa yrittää luoda enää keskustelua, itseasiassa olen menettänyt toivoni täysin(Johtuu todellakin kai ulkonäöstä)
        - "Alfat" saa kaikki naiset. Ei naisia yksinkertaisesti kiinnosta montako nämä ovat pettäneet tai naineet. Eli se siitä "en ole koskaan pettänyt"-pelimerkistä. Siinä antaa itsestään vain kypsymättömän kuvan.

        Se on jännä kattoa miten jokanen nainen muuttuu sulaksi vahaksi kun joku ritari valkoisella ratsullaan menee mussuttamaan paskaa. Oon tavallaan saanu tarpeekseni tästä sadomasokistiseen, hedoismiin ja narsismiin yllyttävästä yhteiskunnasta. Istun ja toivon että koko systeemi ajautuu totaaliseen kaaokseen ja niin näyttää käyvän pankkikriisin seurauksena. Siihen asti elelen yhteiskunnan tuilla koska ei kiinnosta enää tehdä töitäkään, parempi nakertaa systeemiä sisältä.

        Ehkä kunnon kriisin jälkeen saadaan jotain järkeä kaikenmaailman huorailuihin ja alfailuihin kun reppanilla ei ole enää massia elää wnb-rikkaan elämäänsä.

        He he. Niinpä. Jos sää sanot naiselle että en oo hei ikinä pettänyt niin se on ihan sama kun sanois että tässä on sulle hei itsetunnoton orja kenkäs alle. Teen mitä ikinä sanot.


    • dreamscapes

      "Niin valitettava tosiasia on, että aika monelle naiselle on melkonen turn off, kun kuulee ettei ole seurustelukokemusta. Pakkohan miehessä on olla jotain vikaa, jos ei ole pysyviä suhteita onnistunut luomaan.."

      Moni nainen ajattelee noin lapsellisesti? Jassoo.

      • Anonyymi

        Mitenkäs moni kypsä ikisinkku mies sitten ajattelee?


    • yksin kotona

      Mä en oo seurustellut 6 vuoteen. sitä ennen seurustelin 7 vuotta putkeen. Tän ikäsen on vaikee löytää enään ketään. Ens viikol täytän 36 vuotta. Mä olen ollu aivan yksin viimeiset 6 vuotta eikä ole edes naisia kavereina. Alkaa mitta tulee täyteen jo tätä yksinäisyyttä.

    • Gia1

      Liittykää Eurosinkkuhin tai muuhun sinkkutoimintaan,aloittakaa uusi harrastus,
      laittakaa nettiin deittipalstalle ilmoitus. Maailma on täynnä mahdollisuuksia ja johonkin niistä täytyy tarttua. Tilanne ei parane että nurisee täällä ettei ole kavereita ja parisuhdetta!

      • dtjkfkfk

        Ikävä kyllä te naiset ootte niin perseestä, että yksinäiselle miehelle nettideitti on ihan turha paikka.

        > Tilanne ei parane että nurisee täällä ettei ole kavereita ja parisuhdetta!

        Naiselle helppo sanoa. Nainen kun saa suomessa uuden parisuhteen alle kuukauden varoitusajalla (ellei ole todella ruma). Kysymys on täysin siitä miten korkealla rima on miehen mediaseksikkyyden kanssa (tämä voi nostaa vaadittua aikaa).

        Mies voi olla hyväpalkkaisessa kokopäivätyössä, urheilullinen ja korkeasti koulutettu, mutta joutuu siitä huolimatta elämään 20 vuotta yksin elämästä, koska ei ole "jännittävä". Saa sitten vanhana niiden muiden miesten jämät, kun ei enää naisen markkina-arvo ole niin kova ulkonäön rupahtaessa.

        On muuten tieteellisesti tutkittu juttu.


    • yksin kuntoileva

      >Saa sitten vanhana niiden muiden miesten jämät, kun ei enää naisen >markkina-arvo ole niin kova ulkonäön rupahtaessa.

      Ehkäpä yksi syy yksinäisyyteen on että näkee toisen ihmisen tuotteena, sen sijaan että kyseessä olisikin joku jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä.

      Tottakai hormoonit yms vaikuttavat keneen ihastuu, mutta ei pelkkä seksi riitä pitämään onnellisena jos jatkuvasti joutuu pettymään toisen tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Ulkonäkö ei ole muuta kuin myyntipakkaus luonteelle.

      • sivusta tulkitsija

        Ihan kiusallasiko tulkitset väärin? Kyse oli siitä, että kun naisen ulkonäkö alkaa rupsahtaa, niin hänet hylkäävät ulkonäkökeskeiset pelimiehet ja alfaurokset, jolloin kyseisen naisen saa lopulta se hyvä mies, joka ei aiemmin saanut mitään ja joka ei nipota ulkonäöstä. Eli se on nimenomaan se yksinäinen, joka ei näe naista tuotteena.


      • Anonyymi
        sivusta tulkitsija kirjoitti:

        Ihan kiusallasiko tulkitset väärin? Kyse oli siitä, että kun naisen ulkonäkö alkaa rupsahtaa, niin hänet hylkäävät ulkonäkökeskeiset pelimiehet ja alfaurokset, jolloin kyseisen naisen saa lopulta se hyvä mies, joka ei aiemmin saanut mitään ja joka ei nipota ulkonäöstä. Eli se on nimenomaan se yksinäinen, joka ei näe naista tuotteena.

        Yleensä hyvännäköiset ihmiset ovat myös luonteeltaan mukavampia kun eivät ole saaneet ilkeilyä osakseen. Heitä on siis kohdeltu hyvin joten ei ole tarvinnut katkeroitua.


    • Meitä on monia yksinäisiä miehenpuolikkaita. Ja ei noi deittisaititkaan aina tuo sitä onnea mitä haluaisi, kokeillut paria joutunut pettymään pahasti. Mut jotkut todella löytävät niistäkin sen oikean.

      Jokainen meistä kaipaa rakkautta,
      Läheisyyttä,
      Hellyyttä,
      Toivon vain hitusen onnea,
      Kohdatakseni aidon rakkauden,,
      Näiltä yksinäisyyden tyhjiltä kaduilta.

      http://www.youtube.com/watch?v=0ff1EZAMz9w

      • Mies33vvnvb

        Mukavahan tuo olisi joskus jotain hyvääkin kokea elämässä, eikä pelkästään yksinäisyyttä, köyhyyttä, työttömyyttä ja sairauksia esim. syöpää. Sitä taitaa olla vaan epäonnensoturi koko ikänsä...


      • Mies33vvnvb kirjoitti:

        Mukavahan tuo olisi joskus jotain hyvääkin kokea elämässä, eikä pelkästään yksinäisyyttä, köyhyyttä, työttömyyttä ja sairauksia esim. syöpää. Sitä taitaa olla vaan epäonnensoturi koko ikänsä...

        Totta se olis mukava jos olis jotakin hyvää elämässä. Ja vaikka on ystäviä ja kavereita mut silti he eivät voi poistaa sitä tunnetta jonka tunnet omassa sydänmessä kun olet yksin. Ja jokainen vasten kasvoja tullut isku vaan lannistaa enemmän.


    • babes.. .

      Terve... on tossa paljon sinkkuina 30 ja alle.. naisia siis... ja kuka tietää iskeekö viellä vauva kuume. Tosin vaatii aika paljon mukautumista ja luonnetta alkaa seurustelemaan pitkän sinkku elämän jälkeen...

      Kun sinkkuna on niiin rauhallista että x)

      Mutta.. älä menetä toivoa.. kyllä vauvakuumeisia sinkkunaisia löytyy.
      Ite kesällä peruin yhden suhteen kun kyse oli vauvoista... tuntu jotenkin ahdistavalta.. kun kuitenkin tulen jokseenkin hyvin toimeen omillani.

    • mk

      Ei iihen mitää naimisiin menoa tartte jos lapsia haluaa ja taitaa ollea saamattomuutta tai on ollut väärien naisten kanssa.

    • Ei käy tasan onnen

      Mua vituttaa kun olen naimisissa ja kaikenlaiset 18-45v muijat vonkaa.Yritä nyt siinä sitten olla uskollinen.

    • miserian4

      no sentään kaikki naiset tavoittele mitään alfauroita- itselleni sellanen ei edes kelpaisi. Yököttää kaikki mahtailevat miehet..eilenkin nähtiin taas: olin stadin keskustassa ja tässä pari iskuyritystä: "Mites ois veneajelu ja shamppanjat mun veneellä nyt heti vaikka? ja toinen "meillä on kuukausi aikaa tutustua koska muutan Aasiaan, joten ei hukata aikaa.." Siis YÖK. Mieluummin ujo ja aito mies, indeed. Mutta kun ne ei uskalla lähestyä eikä juuri käy ulkona :(

      • ujohko mies

        Sinulla on oikeus lähestyä meitä ujompia - ei ole pakko odottaa, että me aloittaisimme.


    • vaasaman1980

      Valitan minäkin vähän...

      Ulkona ei näe muuta kuin kauniita nuoria naisia ultrapienissä shortseissa poikaystävineen tai sit vaatimustaso on vähintään Brad Pitt. Mikä tahansa nainen kelpaisi mutta mistä sen löytäis kun naisteniskutaidot on rainman tasoa? Hei ja ööööh ei taida riittää naisen iskemiseen tai edes panoseuran saamiseen. Kaverit valittaa että ei jaksa nussia ja on jopa varaa kieltäytyä kauniista tyrkyttävästä panoseurasta! On se naurettavaa että joillakin on ylitarjontaa, jotkut taas ei saa yhtään mitään.

      • poistäältä

        Tee kuten minä:
        Lopeta välittäminen.

        Voi tuntua vaikealta mutta se vapauttaa. Ensimmäinen askel kehitykseen on realiteettien tunnustaminen ja sen jälkeen keskittyminen vain itseensä. Älä mieti muita.

        Ei se välttämättä sinun syysi ole. Yhteiskunta on nykyään semmonen mitä on, ihan oikeasti. Suomi velkaantuu 10mlrj/v tahtia, julkisen sektorin byrokratiasta voitaisiin leikata 50% palveluden laadun huonontuessa tippaakaan. Talous paranisi jos lopetettaisiin kaikenmaailman tasa-arvohömppätutkimukset, sääntely ja kontrollointi. Traagista on että nykyisen Suomen alasajo on täysin sisäpoliittisten ratkaisujen syytä eikä raaka-ainepula tms joilla kärsimystä ennen perusteltiin. Naiskiintiöt ynm. tasa-arvoistaminen myös paisuttaa julkista sektoria ynm ynm.

        Sitten vielä syrjäytyneiden määrä kasvaa, työttömyyden kasvua pyritään tilastokikkailuilla pienentämään ja harjoittamalla lisää tempputyöllistämistä. Sitten uusille sukupolville pitäisi vuokra-asunnotkin olla hotellihuoneen tasoisia, ryypätä joka viikonloppu ynm. hienoa.

        Anna koko paskan kaatua äläkä välitä, minä välitin joskus mutta kun ei kykene muuttamaan nykyistä suuntaa niin ei sitten voi. "Elämä on."

        Ihmiset oppii sitten kun sataa tarpeeksi lantaa niskaan kun se osuu tuulettimeen. Tulee itkua, ininää, mellakoita. Massa on mitä on, voit myös miettiä onko naiset sen arvoisia jos ne eivät pidä sinunlaisestasi miehestä jos olet rehellinen, aito, tunteellinen ja olisit valmis panostamaan suhteisiin syvemmin.


    • lisgo

      Vähä niinku sama meininki ja usko alkaa hiipua..kyllä. Miten näin kävi..kun ihan kohtalaisesti alkoi? Minne katosivat orastavat suhteet? Kaukaisuuteen.

      Huonolta näyttää.

    • ujohko mies

      30 v. lähestyy eikä yhtäkään suhdetta takana. Hyvää on se, ettei enää oikein jaksa murehtia.

    • Calyps

      Eihän tuo pahalta kuulosta ollenkaan. Itse oon 28v N ja samanmittaisia suhteentapaisia takana. Nyt "vanhemmiten" tajunnu että oma luonne, itsetunto ja sielunelämä on jopa kehittyny parempaan suuntaan, eli tässähän vois olla parempi saalis kuin sillon 2-kympin pienemmällä puolella. Nekin suhteet joita on ollut eivät välttämättä oo olleet sen parempaa ajankulua kuin että olis ollut yksinään. Suhteen syyksi ei mun mielestä riitä taloudelliset jutut tai vakituinen seksielämä. Mitä lasten hankintaan tulee niin naiset pystyy saamaan lapsia vielä 30 täytettyään niin että eipä kiirettä sen puoleen, usein ovat vielä aika siedettävän näkösiä siinäkin iässä :) Jotkut on kirjottaneet vähän siihen tyyliin että tässä iässä ei meinaa olla jäljellä enää hyviä mutta en usko semmoseen, pitäis vaan saada kysyntä ja tarjonta kohtaamaan

    • man of 30

      Tässä iässä on hyviä jäljellä kunhan vain kesktityy nuorempiin neitosiin ;)

      • Anonyymi

        Tuttavalla on suuri kalu oli yksinäinen, mutta kun se tuli julki että tällä kaverilla on tosi suuri makkara....naiset oli jonossa suorastaan menossa avioon hänen kans


    • Anonyymi

      Asennetta pakkien saamiseen kannattaa muuttaa. Ei yksillä tai 50 pakeillakaan ole loppupeleissä merkitystä, parempi olo tulee siitä kuin edes yrittää eikä vain jää murheeseen pyörittelemään masentavia ajatuksia.

      Parempi saada sadat pakit putkeen kuin jäädä epävarmuuteen ja itsesääliin rypemään.

      Enää minua ei haittaa vaikka saisin pakit koska olen huomannut että vain naisia rutiininomaisesti lähestymällä voi päästä lähestymisenpeloista. Jos ei ole naiskokemuksia ja tavoitteena on löytää sänkyseuraa(tai jotain enemmän) niin pakeista ei yksinkertaisesti pidä välittää.

      Pitää vaan rohkeasti jatkaa uusien naisten lähestymistä niin pelot vähenevät eikä torjutuksi tuleminen enää pelota.

      Jos tulee pakit niin sitten pitää odottaa tunnetilan tasaantumista ennen uusien naisien yrittämistä

    • Anonyymi

      No, kuolleesaan pääsee irti seksuaalisuuden vaivasta, jos siis taivaaseen päätyy. Taivaaseenpäätyjästä tulee niin täydellinen ettei hä'n tarvi enää seksuaalisuuttakaan .Helvetin valitsevalla saattaa jäädä kaikki tarpeet kiusakseen,odottamaan täyttymistään ikuisuudeksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2457
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      86
      1951
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      155
      1408
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe