Kävin Ulkomaanmatkalla ja eräässä tasokkaassa hotellissa mies siivoojilla oli kauluspaidat/kravatit puvun housut ja mustat hienot Business kengät.Olisiko aihetta Suomenkin kunnostautua tässä asiassa?Kuulemma oli vielä pakko pukeutua noin muuten ei ollut töihin tulemista.Nyt kaikki firmat kunnostautukaa asian suhteen Suomessakin ainakin joissakin siivouskohteissa. Olen sitä mieltä, että tuo tulisi olla pakollista esimerkiksi Eduskuntahuoneistoissa.Onko siivouskohteita Suomessa missä tollanen on pakollista?
Ulkomailla siivoojat!
4
128
Vastaukset
- Siivousmaster
Kuulostaa hyvältä. Mielestäni naispuolisilla siivoushenkilöillä tulisi olla:
-valkoinen läpikuultava toppi
-musta puolireiteen yltävä hame
-mustat tai ihonväriset sukat ja sukkanauhat (mustaihoisilla tietenkin sama asia)
-korkokengät 10cm koroilla
Yläpäässä saa pitää hilkkaa ja alaosastossa jotain stringiviritelmää jos haluaa. - vkosiivous
Onhan niitä joitain kohteita, jossa asiakas vaatii pitämään pukua. Lentokentällä oli ainakin aikoinaan jossain paikassa pakko olla.
- Hyvät vaatteet
Kyllä olen sitä mieltä että esimerkiksi Valtuusto-virastotaloissa pitää pukeutua hyviin vaatteisiin ja kaupungin taloissa.Kauluspaidat,puvun housut ja mustat pukukengät tulisi olla pakolliset.Kyllä pitää alkaa Suomen kunnostautua tässä asiassa.Ulkomailta oppia.Tulisi olla pakollista ehottomasti hyvä pukeutuminen.Noissa käy tärkeitä asiakkaita.Minun mielestä on laadittava laki, missä on pakollista käyttää miehen kauluspaitaa ja puvun housuja noissa kohteissa.Ei voi olla enää tässäkään asiassa jälkijunassa Suomi.
- Ikisiivooja
"Noissa käy tärkeitä asiakkaita."
Saa olla vaikka kuinka tärkeitä, mutta jolleivät nämä asiakkaat ole ennen siivoojia ja siivoojien työasua nähneet, niin saavat lähteä takaisin sinne mistä ovat tulleetkin. Likaista työtä tehdessä likaantuu. On ammattiylpeyttä käyttää työhön sopivia vaatteita, eikä pelleillä puku päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756