Tuuleni -
Aurinkoni -
Aaltoni -
nämä soinnut
soljuvat luonnonlangoillaan
sfääreistä
sfääreihin
läpi horisonttien
väreillen toisiaan
mutta minne lienet
tämän runoni pujottavan
jotta toisensa tavoittaisivat
pohjattomaan kosketukseen.
Aalloilla häilyy väriesi kimallus
tuulenvireissä helmeilee sointusi
säveleet
niin laulaa elämänkanteleesi
niin kertoo maailman äänet tuulillaan
niin suree välillä äänetön hiljaisuus
joka ei toistaan tavoita
- koskemattomuus
ikävöi kosketuksen kaipuutaan -
hyväilyjen mertaan
lähemmäs tuulten avaruuttaan
vapaiden aaltojen hyväillä
tuulien siivillä löytää itsensä
rakkaudeksi merien vietäviksi
Ja niin kaukana laulaa ulappa
tuulienpyörre minuun
ankkuroi elämänvirtaa
äänetönnä kohti aavaa
- elämänselkää -
selät
toistaan
hyväillen.
Elämänselkää
6
114
Vastaukset
- Jaana K
Ihana, kerta kaikkiaan ihana runo.
En jaksa yleensä pitkiä runoja lukea,
mutta tämä vei mennessään ja ahmien
luin sitä. Hieno runo.Oli hiukka vaikeuksia että miten tätä runoani vien kuin johdattelenkin.
Monien yrityksien kuin sommitelmienkin jälkeen se lopulta sai tälläisen muodon.
Että vielä lukiessani tämän ennenkuin laitoin tänne,olin kohtuu tyytyväinen tekstiini ja useinkin pitemmissä runoissa on omat vaaransa jotta pysyisi ns.kuosissaan - joskus onnistuen ja joskus taas ei.
Kuitenkin eräänlainen tunne kuin ajatus runon sisällöstä oli kyllä mielessäni jopa hyvinkin kirkkaana mutta toteuttamisessa tyydyttävällä tasolle oli sitten enemmänkin purtavaa.
Kiitos Sinulle Jaana että jaksoit lukea ja sait tästä jotain irti itsellesi.
Heinäkuun vilvoittavia tuulia helteiden lomaan lähetän Sinulle.
- : )
niin kauniin selkäsi vietäväksi
herkintä kosketusta...
sanojesi sointi
KIITOS !!!!!Hienoa jos näinkin todella pidit runostani,joka oli pientä kisaa aikaa kuin toteuttamista vastaan mutta sain kuin sainkin loppuun viedyksi.
Vaikka tunne ja ajatus olisi ikäänkuin valmiina esikirjoitettavaksi,niin lopullinen muotoonsa asettaminen saattaa tuottaa vaikeuksia,etenkin jos sanottavaa on enemmänkin mutta tietty rajallisuus pituuden suhteen - rajattuna.
Kirjoittaessani tätä itselläni oli kyllä vahva tunne mutta muotoseikat rajoineen oli yllättävänkin "kitsas"esille tuomiseen.
KIITOS - kuuluu myös Sinulle Hyvä Lukijani ..taisin sittenkin onnistua !
Hyviä Heinäkuun päiviä Toivottelen !
- *MURUKULTA*
Heips Dolan ! :)
o....oo....oo....oo....oo....oo....oo....oo....o
Kesähelteetkö tässä jo minuakin verottaa,, :\
mut onneksi 'jaksoin' avata runosi
- Hieno! -
Todella - ja runo joka pitää lukea vielä uudestaan :)
http://3.bp.blogspot.com/_m6nmT_CQpK4/TG6gmRFRMzI/AAAAAAAADbk/DAnclAMFWtg/s1600/nokkosperhonen 3 .jpg 030.jpg- Hieno - oli myös vastauksesi kuvan kera ; josta Lämmin Kiitos !
Ja hyvältä tuntuu myös minulta jos runoni kestää useammankin luku kerran kuin antaa lukijalle aatoksiakin.
Ihastelen jälleen niin vastavalojasi kuin kuviakin. - Taidenikkari !
Ei sulateta itseämme aurinkoon ja helteiden "sulatusuuneihin" eikä hukuta mahdollisiin tulvavesiin.
Hauskuutta Elämääsi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
