Olit minulle liian herkkä. Sinä joka loukkaat vain itseäsi. Anteeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=sNCSBHB9SaM
M:lle
18
765
Vastaukset
- kiitosta
Kun noin julmasti sanot, sun on perusteltava se.
Miten niin olisin ollut liian herkkä, sinulle.
Voiko kukaan edes olla liian herkkä. Miten se sinun hänellä ilmeni. - joku ehkä ymmärtää
Tästä ei ota selvää! Tarkoittaako aloittaja kuten viestistään voi lukea, että heidän juttunsa on ohi? Vai kuten linkki-biisi kertoo, että he lähtevät yhdessä kulkemaan matkaa? No, ehkä he tietävät.
- voi tätä palstaa
Ja mistä tietää kenelle M:lle viesti on ja keneltä minulta? Itse kaipailen M:llä alkavaa miestä eikä mun mielestä ihminen voi olla toiselle liian herkkä. Herkkyyshän on vain hyvä ihmissuhteessa.
- 36 ja sikana
Muistoja menneiltä vuosilta. Kaikki nämä. Mä muistan aina hyvällä. Aika aikaansa kutakin.
- M-mies..
Niinhän mä olenkin herkkä, mutta vain vastakkaiselle sukupuolelle, en maailmalle. Maailmalle nauran ja kiroan. :)
- ..sinä vain..
M-nainen vastaa.. Niinhän sinä olet herkkä, ihanan herkkä! :)
Olisitpa vain minulle, etkä kaikille vastakkaisen sukupuolen edustajille.. toivoisin ;)
- Ohesta..
Se on ihan se ja sama sille kuka se ajatuksissasi oleva nainen on.. Onko se Anne-Mari, Sanna vai Satu.
Eikä tuolla anteeksipyynnöllä ole mitään merkitystä täällä. En tosin tiedä antaisinko muutenkaan anteeksi. Joten tuuleen menee.
Inho ja viha ovat ne päivän sanat. Ja niillä mennään eteenpäin.
Ps. Ei minulta muita viestejä näille palstoille tänään. Huomasin vain tuon aloituksen ja halusin kommentoida siihen.- Ohesta..
Unohtui..
Siis jos satut olemaan eräs Juha 08-alueelta rannikolla olevasta kaupungista. - Ohesta..
Ohesta.. kirjoitti:
Unohtui..
Siis jos satut olemaan eräs Juha 08-alueelta rannikolla olevasta kaupungista.Vielä..
Ja loukkaan itseäni miten? En kyllä tiedosta tekeväni sellaista.. Ei ole ollut hajuakaan asioista. Mut nyt on.. Ja ihan tarpeeksi.
Totuus on et se joka loukkasi minua eniten oikeassa elämässä (esim. ne tekstiviesteihin vastaamatta jättämiset) ja täällä, taisi olla kuitenkin sinä/hän itse. Eihän sellaista törkykohtelua siedä eikä kestä kukaan pidemmän päälle. Tuskin olisit itsekään kestänyt.. En uskokaan sellaiseen.
Että p*skaa sitä kokee ja näkee.. Ei nähneet silmäni viime keväänä väärin. Mut se siitä.
P'skaa yötä. Ja samalla mustaa ja p*skaa huomista. Ja koko ensi viikkoakin.
Ja itseasiassa p*skaa loppuelämää.
Ps. Kaikki viestini näille palstoille on tässä ketjussa. Oli vain pakko lisätä aina kun tuli mieleen jotain. - :D
Ohesta.. kirjoitti:
Vielä..
Ja loukkaan itseäni miten? En kyllä tiedosta tekeväni sellaista.. Ei ole ollut hajuakaan asioista. Mut nyt on.. Ja ihan tarpeeksi.
Totuus on et se joka loukkasi minua eniten oikeassa elämässä (esim. ne tekstiviesteihin vastaamatta jättämiset) ja täällä, taisi olla kuitenkin sinä/hän itse. Eihän sellaista törkykohtelua siedä eikä kestä kukaan pidemmän päälle. Tuskin olisit itsekään kestänyt.. En uskokaan sellaiseen.
Että p*skaa sitä kokee ja näkee.. Ei nähneet silmäni viime keväänä väärin. Mut se siitä.
Ps. Kaikki viestini näille palstoille on tässä ketjussa. Oli vain pakko lisätä aina kun tuli mieleen jotain.Nää on jotenkin niin koomisia. Ei uskoisi, että kyseessä on yli kolmikymppinen nainen. Taitaa p*skattaa kovasti. :D
ps. En ole Anne-Mari, enkä Juha. - :)
Ohesta.. kirjoitti:
Vielä..
Ps. Kaikki viestini näille palstoille on tässä ketjussa. Oli vain pakko lisätä aina kun tuli mieleen jotain.Olet sinä kyllä surullinen:)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/06/03/592665.jpg
Hyvää myötä kuitenkin Minulta:)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/01/09/Lz.jpg
- _hunter_
Niin, mä olen liian herkkä. En mä pystynyt sulle sanomaan mitä olis pitänyt.
Näin on käynyt jo monesti vuosien varrella.
Mä luulen et se rikkoo mut vielä joskus.
Syksystä tulee pimeä.- Love seeker
Syksy on pimeä tai kauniita värejä, miten sen haluaa nähdä ja kokea. Me itse, niin minä kuin sinä, valitsemme miten elämän kohtaamme tai haluammeko sen edes kohdata.
Siinä mielessä elämä on armollinen, ettei se koskaan ole riippuvainen yhdestä tilanteesta. Useimmiten uuden tilaisuuden saa ainakin elämältä ja joskus myös siltä toiselta, siltä tunteiden kohteelta. Jos uskaltaa olla avoin ja rehellinen syistä "miksi ei pystynyt sanomaan, mitä olisi oikeasti halunnut sanoa", aika moni on riittävän fiksu ja ei anna ylpeyden olla onnen tiellä.
- Kuka haluaa
kirjoittaa rakkauspalstalle näin julman viestin ? Mikä vitun anteeksipyyntö on anonyymi viesti ? Yksi kirjain jolla ei ole mitään merkitystä !!
- Mun mielestäni
tää viesti ei kuulu rakkauspalstalle vaan vihapalstalle.
- Harvoin ..
rakkauspalstalle eksyy näin ilkeä kirjoittaja kuin hän joka tämän aloituksen teki.
- Mitä ihmettä tää
tekee tällä palstalla ???
- -m-
Jep... kun olin heikoimmillani, jotkut halusivat hyötyä ja toiset lyödä lisää, muistan heidät kaikki kuin sumun lävitse.
Enkä edes vastaa tuota lyhyttä kuvausta, et koskaan tullut näkemään monipuolisuuttani enkä koskaan luottanut sinuun näyttääkseni muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041