Sukupuolella ei väliä(unelmana lisääntymiskykyinen pariskunta), nuoria ja hyväkuntoisia, mielellään tarvikkeiden kanssa. Kohtuuhintaan(opiskelijavarat eivät ole päätä huimaavat. tarjolla hyvä ja turvallinen koti ja paljon tilaa liikkua. Aikaa ja huomiota riittää varmasti
ostetaan/otetaan vastaan marsuja jklseudulta
3
<50
Vastaukset
- saramoo
ota yhteyttä tähän tai sähköpostiin [email protected]
- Sedä
Ei kannata ottaa lisääntyvää pariskuntaa, ei missään olosuhteissa, varsinkaan kun mainitset ettei sinulla ole päätähuimaavia määriä rahaa ;) Kasvatus on kallista, vie valtavasti tilaa, et välttämättä saa sijoitettua marsuja uuteen kotiin, ja niille saattaa tulla synnytyksestä tai kansamisesta komplikaatioita jotka johtavat kuolemaan tai suuriin lääkärilaskuihin. Marsu ei ole helppo jyrsijä lisäännyttää. Marsunaarasta ei saa pitää jatkuvasti uroksen kanssa sillä sen elimistö ei kestä jatkuvaa poikasten saamista. Marsunaaras ja uros pitäisi kuitenkin erottaa siksi aikaa kun naaras synnyttää ettei uros olisi poikasille aggressiivinen. Erotuksen ajaksi uros tarvitsisi kaverikseen toisen uroksen. Tämä kaveriuros taas tarvitsisi kolmannen uroksen kaverikseen siksi aikaa kun ensimmäinen uros on naaraan kanssa (jos meinaat asuttaa niitä pidempiä aikoja keskenään). Aivan mitä tahansa marsuja ei muutenkaan kannata lisäännyttää, ne voivat kantaa perityviä sairauksia, eläimistä on jo valmiiksi ylitarjontaa, eivätkä satunnaiset yhdistelmät ainakaan paranna marsua lajina.
Ovatko kyseessä ensimmäiset marsusi? Varsinkin silloin sinun kannattaa nauttia kuikuista vuosikaudet ilman ajatustakaan kasvattamisen haasteille elleivät edelliset seikat jo saaneet harkitsemaan tarkemmin ;) - saramoo
Kiitos muistutuksesta, tiedän mitä tarkoitat ja olen täysin perillä näistä asioista. Kokemusta on reilut 10 vuotta:) Ja se että haluan pariskunnan, ei suoraan kerro että olen ryhtymässä kasvattajaksi, vai tarkoittaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414588Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48770
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh53752Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716