Onko Kokkola hyvä paikka asua?
1. Ei ole.
2. Apteekki lauantaina auki klo 17 prismassa, ja turisteja oven takan noolaamassa tabuja. Sama vika rahikaisella, olis ollu tarve panadolille ku selkä kipee. Ja Sunnuntaina töihin.
3. Täälttä ei saa edes AIDSII, niin mitenkä täältä vois saada edes apteekki palveluita?
4. Pitää varmaan muuttaa Jeppikseen että saa lääkettä hätään.
5. Kokkola kyl saa haistaa pitkän paskan pikkuhiljaa.
Kokkola hyvä paikka asua.
11
270
Vastaukset
- Laske lampaita
Äläs nyt rakas lapsi noin kiehahda. Laita pitkäkses ja rentoudu niin
huomenna kaikki on paremmin ja selkäkin on suorassa :) - kantsii lähtee
murrekkin aivan karmeaa: maitua, äiree, koera jne..
turpaankin voi tulla milloin tahansa. lisäksi tehtaiden savukaasut ovat
voimakkaasti syöpää aiheuttavia. ihmisetkin harvinaisen sisäänlämpiaviä jne.
itse muutin tänne raaheen muutama vuosi sitten, ihananaan paikkaan, jossa saan haistella raikasta meri-ilmaa. minun käy ihan sääliksi teitä ressukoita.- Lightbluesoul
Ja mä lähdin opiskelemasta Raahesta kolme-neljä vuotta sitten. Aivan helkkarin tuulinen ja kylmä kaupunki kaikinpuolin. Mun mielestäni masentava paikka. Kotosin olen muutenkin tuosta aivan läheltä niin liekkö silläkin vaikutusta asiaan.
- Tshernopyy
Lightbluesoul kirjoitti:
Ja mä lähdin opiskelemasta Raahesta kolme-neljä vuotta sitten. Aivan helkkarin tuulinen ja kylmä kaupunki kaikinpuolin. Mun mielestäni masentava paikka. Kotosin olen muutenkin tuosta aivan läheltä niin liekkö silläkin vaikutusta asiaan.
itselläni on aina kaasunaamari käytössä kokkolan ohi ajaessani.
- AITO KOKKOLALAINEN
Muualta tulleita jotka puhuu tommosta murretta,täällä sanotaan ÄITI,KOIRA,MAITOA,kokkolalaiset ei ikinä oo puhunnu nuin rumasti,vaan tänne maaltamuuttaneet.
- ögläböglä
Tshernopyy kirjoitti:
itselläni on aina kaasunaamari käytössä kokkolan ohi ajaessani.
Et kai nyt sekoittanut jeppistä ja Kokkolaa
- kköplhjlöh585
Heh. Raaheen just just, Suomen persläpeen.
- aivan--
mutta juuri ne myrkkysaastepilvet tekevät kokkolalaisesta tyypillusen kokkolalaisen. muuta muualle ja ala elää onnellista elämää.
- perhossa on ihanaa
muuta perhoon? seksielämä taattu,halusit tai et.
- jp.
hyppää sunttiin äläkä valita!!!!!!!!....muuta pois ku vingut siinä.
- Tosirealisti Kokkola
Muuta pois - kaikin mokomin.
Merirosvopuiston mukana Lempäälään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780