Tämä on minun tarinani. Muutin noin kolme vuotta sitten ostamaani taloon ja jo samana iltana alkoi tapahtua kaikkea outoa. Yöllä heräilin siihen että joku nipisteli minua koko aika, aamulla taulut olivat tippuneet seinältä vaikka emme olleet kuulleet mitään ääniä. Meidän rakas kissamme kuoli kahden kuukauden sisällä parhaassa iässä. Olen alkanut kärsiä vakavasta masennuksesta ilman syytä ja persoonani on kuulema muuttunut täsyin tuntuu vaan että en ole oma itseni ja sama on käynyt vaimolle. Viikottain tapahtuu pelottavia asioita mutta emme voi oikein muuttaa kun tuli otettua lainaakin talon takia:) Mutta ehkä se tästä..
Outoja tapahtuu
9
332
Vastaukset
- :DD
paska tarina.
- adkl
Alatuuletus voisi auttaa eli oveen alhaalle tuuletusventtiili. Tapetointi kuntoon myös ja Raamattu pään alle!
- Huuhaa-Eukko
Teidän kannattaisi puhdistaa talo negatiivisista energioista. Kutsukaa joku tekemään se tai tehkää se itse. Salvian polttaminen on yksi keino.
- myyntimies mynttinen
Kyllä muuttaa voitte vaikka heti jos myytte asunnon samalla hinnalla jolla asunnon ostitte! Verot joutuu maksaan asunnon myyntivoitosta jos myynti tapahtuu alle 2v asunnon osto hetkestä.
- Milla Mielisairas
ONNEKSI OLKOON! olette voittaneet (pysyvän) Asunnon Rauhan Palvelutalosta. (mielisairaalasta) tässä Pieni palanen Rauhan esittelystä, kirjoittanut Eräs potilaista.
Toivoo: Kaisa Kylähullu
Rauhan Mielisairaalasta Löydätte erinomaisia aavepalveluja ja joka aamu saatte puuroa. Pehmustetusta huoneesta löydätte Nallen ja Kuvakirjan. Omissa huoneissa kahlesängyt, Pakkopaitateline ja jopa pahvinen pillerinpidike! Joss oot kissas menettäny niin viemme sinut kivan Vihreän pakkopaidan kanssa huoneeseen jossa roikkuu Pehmoleluja. Tervettulloo terapiaan!
- Liisa Lobotomioitu - Yränen
Milla taitaa itse asua siellä kirjoituksiensa pohjalta..mutta ei hätää:)
- Amity_
"Olen alkanut kärsiä vakavasta masennuksesta ilman syytä ja persoonani on kuulema muuttunut täsyin tuntuu vaan että en ole oma itseni"
Ihankuin Amityvillessä :o - Jukka.34v
Milla..
- etsi apua tilanteese
Ensinnäkin jos annat elämäsi Jeesukselle Kristukselle, saat olla turvassa. Mikään paha henkimaailma ei voi sinua vahingoittaa. Aikaisemmin talossa on mahdollisesti asunut henkilöitä, jotka ovat harjoittaneet pimeyden juttuja ja taikuutta. Voi olla että sinne on myös kätketty joitakin taikaesineitä.
Kannattaa ottaa selvää mitä siellä on puuhailtu. Sitten voi kutsua elävässä olevan papin tai kristittujä siunaamaan talon.
Et ainakaan mikään mielisairas ja hullu ole, Henkivallat voivat aiheuttaa kuvaamanlaisa ongelmia terveelle henkilölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877