ikävöin sinua ja odotan että palaat luokseni...
http://www.youtube.com/watch?v=yE0GS-kHnzo
Oma rakkaani...
Kaipuuni on kuin laulu
23
596
Vastaukset
- *sulkija*
Oi!
Ihana laulu ja niin kauniit sanat! Ihan alkoi itkettämään kun ajattelin omaa kultaani.... - Taas yksi J mies
Tule peiton alle nukkumaan kanssani. Voidaan yhdessa kuunnella lämpimien tuulten laulua, ja matkustaa jonnekin auringon alle pakoon arkea. Lähtisitkö kanssani? Lupaan olla herrasmies... ;)
- sanaton.
Kaunista
- Purjehtijatyttö
Onko aloittaja M vai N? Epäilen että nainen. Toivoisin kuitenkin että aloittaja olisi mies ja juuri minulle laittanut tämän laulun :) Olemme tavallaan vastakkaisilla rannoilla ja maailman tuulet pitäneet meidät vielä erossa.
- vili.
sama ämmä, siis Tuuli täällä vinkuu 24h/vrk.
- Vielä sinun
Varmaan moni voi samaistua laulun tunnelmaan... satakertaa parempi kuin se muruseni renkutus..
- Taidat olla Arto?!
Paskat! Mieluummin kuuntelen imelyyksiä naisen suusta. Vartiaiselle menee minun ääneni!
- nätti laulu
Mutta kun luottamus menee ,se ei helpolla enää korjaannu jos enää koskaan.
- Vielä sinun
Kuka Arto? Ihan nainen olen ja aidosti tähän lauluun pystyin eläytymään. Vartiasta on soitettu ihan liikaa, siinä se vika lähinnä piilee. Tälläkin palstalla joka toinen haluaa omistaa muruseni laulun ikävänsä kohteelle. Saa mieskin olla "imelä" ja tunteellinen.
- vielä sinun
jaa nyt tajusin ton Arto jutun... siis sen laulajan nimi on ilmeisesti Arto myös, luulin että bändin nimi oli vaan Arto.
- Minnaryyni84
Samaa mieltä ap:n kanssa, vartiaista soitettu jo ihan liikaa. Mä tykkään kanssa tunteellisista miehistä. En tiedä miten tunteellinen oma ihastukseni on kun on antanut lähinnä ujon kuvan itsestään, mutta toivottavasti joku päivä saan selkoa asiasta.
- Vilijonen
aika harva mies tässä kylmässä maassa uskaltaa olla tunteellinen. Pitäisikö aina laulaa vaan kuolemasta ja viinanjuonnista?
Minä miehenä ainakin peukutan uskaliasta ja rohkeaa herkyyttä.- näin on näppylät
Kylhän noi AuerArtot tunteista osaa laulaa lirkuttaa, mutta tosielämässä ne on ihan yhtä tyhjä kanssa, ei niistä mihinkään koskaan ole, ikuisia haaveilijoita ja aina uusia valloituksia haikailemassa.
- Fannytar
Rakkaus on ihana asia. Vaikka aina eivät aallot jaksa viedä samaan suuntaan.
Minun mielestäni tämä kappale kiteytti koko sen tunteiden kirjon pieneen tarinaan. - Tanya85
aivan ihana kappale.Silmäkulmaan hiipi kyynel.
- jääpuukko
Huokaus... voikin tulla keskellä kesää näin jäätävä ikävä :)
- sydänsydänsydän
- kiitos..
nyt on järkevintä nukqa
uni velkaa.a
http://www.youtube.com/watch?v=H0m_3Bd1Jfs - mieskone32
On se hirveetä näköjään kun mies laulaa rakkaudesta.
Siinäpä se onkin kun harvoin kuulee tällaisia tekstejä miehen esittämänä saatikka vielä tekemänä.
Kiitos ap. Oli kaunis kappale. - ja jatkuu.
Joo, niin on. Tota sun lauluas on jatkunu yli 10v.
- heh.
Mielikuvitusmiehen voi kuvitella aina mieleisekseen :-)
- ***prinsessa***
Tässä myös kaunista
http://www.youtube.com/watch?v=5v4Aj795C5c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1084559Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513270
- 432962
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232186
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171829Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735