Hei migreenistä kärsivät kanssasisareni. Onko teistä kukaan kokeillut luontaistuotetta nimeltä msm novo? Minä olen kärsinyt todella pahasta migreenistä ja kun tuttavani suositteli näitä niin kokeilin heti. Nyt olen käyttänyt näitä 3,5 vuotta ja olen todella saanut avun näistä.Nyt minulla on migreeni yleensä sen "pakollisen" kerran kuussa, ei aina edes sitä. Olen pitänyt välillä taukoa näistä mutta migreeni on tullut takaisin jonkun ajan kuluttua joten olen aloittanut uudelleen. Suosittelen kokeilemaan!
msm novo
3
1714
Vastaukset
- Katri
Minullakin oli migreeniä noin kerran kuukaudessa, kesällä ukkosilmoilla useamminkin, se kesti yleensä kolme päivää. Myös iho- ja nivelongelmia. Aloin käyttää tuota rikkivalmistetta noin kuukausi sitten. Nivelet ovat tulleet notkeammiksi ja vatsan toiminta parantunut. Päänsärkyä ei ole ollut sen jälkeen kertaakaan. Pari viikkoa sitten minulle tuli yhtenä päivänä lieviä migreenin oireita mutta kipu puuttui kokonaan.
- BaseBoy
Nyt on olemassa myös jauhemainen MSM, joka on huomattavasti halvempaa kuin pillerit.
Etsi Googlella tai Eniron hakukoneella (MSM-jauhe). - Migreenitupu
Olen nyt käyttänyt noin 3-4 viikkoa MSM-jauhetta nivelkipuihin, jotka nekin ovat huomattavasti vähentyneet, mutta YLLÄTYS oli että tuntuu siltä kuin myös migreeni olisi hävinnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822