voihan v.....

hah hah

tässä on nyt lomailtu jokunen päivä ja pikkuisen helpottanut tämä työuupumus ! tänään menen tapaamaaan yhtä ystävääni, mitä en ole jaksanut tehdä paskaduunin aiheuttaman työuupumuksen takia, mutta olen jo pikkuisen piristynyt että jaksan käydä lyhyehköllä vierailulla. On se hirveetä kun päivät menee loikoillessa, vaikka tiedän että nyt se on tehtävä, ei jaksa muuta. onneksi ei tartte enään palata siihen kiduttavaan ja epätyydyttävään työhön, oli kamalaa kun hirveä työtaakka ja tahti kiristyi ja en mitään tyydytystä saanut työstä. karmea kokemus huomata että olen voimaton muuttamaan tilannetta, jaksoin sen voimalla että loppu häämötti, ja tulihan se. tämä on nyt palkka. koittaa selvitä elävien kirjoihin kesälomalla, . Olen viisaampi tulevaisuudessa. tiedän nyt mitä haluan. en aio suostua enään kaikkeen, sillä olen vain ihminen. Nyt nukun kunnolla. silloin pahimpaan aikaan nukuin todella pinnallisesti ja pätkittäin, heräilin öisin enkä aina saanut uudelleen unta. se yksi työkaveri oli ihan kamalan vmäinen. kyttäsi ja kyttäsi, sai melkein trauman aiheutettua mulle.oikein nautti yrittäessään väsyttää minua vielä omilla paskajutuillaan, paskantärkeä narttu kun oli ja on varmaan vieläkin. Siis se narttu on niin hirveä. kyttää ja vahtaa yrittäessään pompottaa minua uutta käypäläistä. niin, en koskaan aikonut jäädäkään, muttaa kai halusin näytellä sille jotain muuuta mitä oikeasti olin.niin, olkaa te siellä niin minä jatkan muualla, olitte tosi raskaita minulle, porukka. tosi raskaita minulle, ihan karmeita jäkättäjiä, katkeroituneuta omaan elämäänne, olette kusessa siinä omassa taakassanne, jos ette ymmärrä lähteä, siis ihan kamala paikka.en ymmärrä miten 1 normaali jaksaa teidän komenteluyrityksiänne.miten se voi olla ? ei hän varmaan kauaa jaksakaan olla teidän kanssanne. mutta selviän tästä jälleen iloiseksi ja elämänmyönteiseksi ihmiseksi.inhosin tulla teidän luoksenne koko loppukevään ajan, se oli tuskallista nousta sängystä ulos ja huomata että vihaa työtä yli kaiken, yli kaiken. siis karmea taakka on lähtenyt harteiltani kun pääsin läävästänne ulos. en halua olla kanssanne misään tekemisissä, toivottavasti en törmää teihin koskaan enään, turhantäekeä porukka. palatte loppuun ja kidutte hitaasti, jos ette älyä lähteä. olette lyöneet voimanne yhteen haukkuessanne uusia ja muuten uusia. Naurettavia olette.

1

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitävittuaselität

      oot sairas...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe