voihan v.....

hah hah

tässä on nyt lomailtu jokunen päivä ja pikkuisen helpottanut tämä työuupumus ! tänään menen tapaamaaan yhtä ystävääni, mitä en ole jaksanut tehdä paskaduunin aiheuttaman työuupumuksen takia, mutta olen jo pikkuisen piristynyt että jaksan käydä lyhyehköllä vierailulla. On se hirveetä kun päivät menee loikoillessa, vaikka tiedän että nyt se on tehtävä, ei jaksa muuta. onneksi ei tartte enään palata siihen kiduttavaan ja epätyydyttävään työhön, oli kamalaa kun hirveä työtaakka ja tahti kiristyi ja en mitään tyydytystä saanut työstä. karmea kokemus huomata että olen voimaton muuttamaan tilannetta, jaksoin sen voimalla että loppu häämötti, ja tulihan se. tämä on nyt palkka. koittaa selvitä elävien kirjoihin kesälomalla, . Olen viisaampi tulevaisuudessa. tiedän nyt mitä haluan. en aio suostua enään kaikkeen, sillä olen vain ihminen. Nyt nukun kunnolla. silloin pahimpaan aikaan nukuin todella pinnallisesti ja pätkittäin, heräilin öisin enkä aina saanut uudelleen unta. se yksi työkaveri oli ihan kamalan vmäinen. kyttäsi ja kyttäsi, sai melkein trauman aiheutettua mulle.oikein nautti yrittäessään väsyttää minua vielä omilla paskajutuillaan, paskantärkeä narttu kun oli ja on varmaan vieläkin. Siis se narttu on niin hirveä. kyttää ja vahtaa yrittäessään pompottaa minua uutta käypäläistä. niin, en koskaan aikonut jäädäkään, muttaa kai halusin näytellä sille jotain muuuta mitä oikeasti olin.niin, olkaa te siellä niin minä jatkan muualla, olitte tosi raskaita minulle, porukka. tosi raskaita minulle, ihan karmeita jäkättäjiä, katkeroituneuta omaan elämäänne, olette kusessa siinä omassa taakassanne, jos ette ymmärrä lähteä, siis ihan kamala paikka.en ymmärrä miten 1 normaali jaksaa teidän komenteluyrityksiänne.miten se voi olla ? ei hän varmaan kauaa jaksakaan olla teidän kanssanne. mutta selviän tästä jälleen iloiseksi ja elämänmyönteiseksi ihmiseksi.inhosin tulla teidän luoksenne koko loppukevään ajan, se oli tuskallista nousta sängystä ulos ja huomata että vihaa työtä yli kaiken, yli kaiken. siis karmea taakka on lähtenyt harteiltani kun pääsin läävästänne ulos. en halua olla kanssanne misään tekemisissä, toivottavasti en törmää teihin koskaan enään, turhantäekeä porukka. palatte loppuun ja kidutte hitaasti, jos ette älyä lähteä. olette lyöneet voimanne yhteen haukkuessanne uusia ja muuten uusia. Naurettavia olette.

1

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitävittuaselität

oot sairas...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe