mistä saisi halvalla polttomoottoriautoja olen löytänyt 2kpl airsotnetistä tässä linkit
http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=203&category_id=36
http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=204&category_id=36
mitä mieltä olitte noista olen itse ajatellut tuota ensimmäistä
rc polttomoottori autot
11
2138
Vastaukset
- Ano Rakki
Kannattaa miettiä myös varaosahuoltoa, siksi en voi suositella kumpaakaan. Sen sijaan esim traxxas, hpi, fg tms tunnettuja automerkkejä.
- mamo
älä oikeesti osta, ei kestä mitään D:: jollet ajatellut vain rullailla asfaltilla? Kyosho... Losi... HPI Racing...Traxxas.. yms...
- keskustelun tekijä
pistäkää linkkejä
- bond3571
Olen juuri ajatellut aloittaa polttomoottoriautoharrastuksen, ja haluaisin tietää mikä sellainen olisi paras aloittelijalle.
- Näin on
Osta joku pro auto käytettynä. esim xray, hobao, jg. Kannattaa varmistaa että autossa on kunnollinen moottori Esim os, novarossi, alpha, werks etc. ettei innostus lopahda sen takia ettei moottori toimi. Rtr kyoshot kannattaa kiertaa kaukaa. Myös muihin rtr autoihin kannattaa suhtautua varauksella. kyosho mp9 on taas pro auto ja viime vuoden maailmanmestaruus auto jota ei kannata sekoittaa kyoshon rtr autoihin. rc10 foorumilta kannattaa käydä tutustumassa lajiin enempi.
- kyoshoo
osta multa kyosho drx jos kiinnostaa niin laita mulle sähköpostiin viesti [email protected] ja hinta ois 300e
- Rc hemmo
HPI:n Baja olis kyllä siisti polttomoottoriauto, jossa on bensamoottori, mutta on aikas kallis rc-auto.
Jos ajaa paljon, niin eikö silloin kannata valita enenmmin bensamoottori, kuin nitromoottori.
Metanoli on kuitenkin melkeen 10 euroa litra ja bensa vajaa 1,80 euroa litra.
Metanoli on varmaan terveydelle paljon vaarallisempaa, kun bensiini.
Metanolin kanssa joutuu olemaan kyllä paljon tarkempi, ettei sitä pääse käsille.
Jos on pienikin haava, niin kirvelee ihan älyttömästi, eikä parane päästää metanolia silmään, varmaan kirvelee vielä pahemmin ja voi sokeuttaa eli tarkkana täytyy olla näiden aineiden kanssa.
Jos hankin seuraavan auton tämän sähköauton jälkeen, niin bensamoottorilla varustetun auton. - e.e.t.w.a.r.t.t
Sinuna ostaisin kyoshon DBX:än se on kuitenkin varmatoiminen ja on paljon saatavilla optio-osia.
- polttikset
www.racingfacktory.fi täältä löytyy
- rahaatarvitseva
moikka mulla myynnissä kyosho megaforce monsteri!! ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa 0504075782
hp: 200e!! - mikä auto?
kannattaa käydä katsomassa www.rckauppa.fi tai www.rcm.fi :))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806