Omenahotelli - itsepalveluhotelli :)

Omenaa kylliksi

Omenahotelli Vaasa on hieman halvempi kuin kilpailijansa.

Hinta selittynee sillä, että huoneen joutuu siivoamaan itse. Edellisten asukkaiden karvoittamat lakanat joutuu vaihtamaan itse. Lattia ja tasot ovat törkysiä.

Ilmastointia ei ole tai se ei toimi. Ikkunaa ei saa avata. Eihän Suomessa kuuma ole.

Jos valitat, niin saat tiuskivan vähättelevän vastalauseen. Reklamaatio käynnistetty. Katsotaan miten käy..

Tässäpä oli omenaa kylliksi...

4

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omenaa kylliksi

      Sain reklaamaatiooni automaattisen vastauksen:

      ---
      Hyvä Asiakkaamme, Kiitokset yhteydenotostanne Omenahotelleihin. Vastaamme palautteeseenne mahdollisimman pian. Mikäli asianne on kiireinen, soittakaa asiakaspalvelunumeroomme 0600 18018 (puhelun hinta 1,97 / min pvm). Internetsivuiltamme www.omenahotels.com löydätte listan yleisimmin kysytyistä kysymyksistä ja vastaukset niihin. Ystävällisin terveisin, Omena Hotellit Oy Asiakaspalvelu puh. 0600 18018 (puhelun hinta: 1,97€/min pvm ark 9-16) fax 020 4912 777 PL 93 00521 Helsinki www.omenahotels.com
      ---

      4 päivää kulunut kirjallisesta reklamaatiosta. Ei vastausta. Jos haluan keskustella asiasta, niin se maksaa 1,97 EUR / min pvm.

    • Omenaa kylliksi

      Viikon kuluttua sain vastauksen viestiini.

      "Olemme pahoillamme, että huoneenne on ollut epäsiisti ja lakanat karvaiset. Palautteenne on laitettu eteenpäin hotellin siivoojille, sekä heidän esimiehilleen, jotta siivouksen tasoon kiinnitettäisiin jatkossa enemmän huomiota.

      Haluamme hyvittää tapahtuneen teille lahjakortilla, jonka arvo on 20 euroa. Lahjakortti on voimassa vuoden tästä päivästä eteenpäin ja se on käytettävissä mihin tahansa Omenahotelliin Suomessa. "

      Ainakin he myönsivät virheensä, kun totesivat, että lakanat olivat "karvaiset".

      Totesin, että en aio jatkossa käyttää heidän palveluitansa, joten luvatulla lahjakortilla ei ole minulle arvoa.

      Maksoin hotellin luottokortilla, joten seuraava askel on reklamoida luottokorttiyhtiötä asiasta. Katsotaan miten käy...

    • Omenaa kylliksi

      Kahden viikon kuluttua sain viimein vastauksen, että hyvittävät tuon 20 EUR tapahtuneen vuoksi luottokortilleni.

      "
      voimme hyvittää tuon 20 € luottokortillenne, mikäli ette halua summaa lahjakorttina. Valitettavasti emme ole velvollisia hyvittämään 50% varauksen hinnasta, sillä ongelma on kuitenkin saatu korjattua jo majoittumisenne aikana."

      Niin, kyllähän tuo saatiin korjattua majoituksen aikana, koska itse jouduin soittelemaan ja petaushommiin. Ehkä se, että ehdin reklamoida asiasta jo luottokorttiyhtiötä vaikutti asiaan (?) Miksi asiat pitää hoitaa vaikeimman kautta ?

      Hyväksyin joka tapauksessa heidän ehdotuksensa, eli case closed.

      • yöpyjä

        No itse olisin kyllä ollut tyytyväinen jos olisi saanut tuon 20€ hyvityksen esim pankkitilille. Ei mitään pahaa sanottavaa ompusta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe