Omenahotelli Vaasa on hieman halvempi kuin kilpailijansa.
Hinta selittynee sillä, että huoneen joutuu siivoamaan itse. Edellisten asukkaiden karvoittamat lakanat joutuu vaihtamaan itse. Lattia ja tasot ovat törkysiä.
Ilmastointia ei ole tai se ei toimi. Ikkunaa ei saa avata. Eihän Suomessa kuuma ole.
Jos valitat, niin saat tiuskivan vähättelevän vastalauseen. Reklamaatio käynnistetty. Katsotaan miten käy..
Tässäpä oli omenaa kylliksi...
Omenahotelli - itsepalveluhotelli :)
4
798
Vastaukset
- Omenaa kylliksi
Sain reklaamaatiooni automaattisen vastauksen:
---
Hyvä Asiakkaamme, Kiitokset yhteydenotostanne Omenahotelleihin. Vastaamme palautteeseenne mahdollisimman pian. Mikäli asianne on kiireinen, soittakaa asiakaspalvelunumeroomme 0600 18018 (puhelun hinta 1,97 / min pvm). Internetsivuiltamme www.omenahotels.com löydätte listan yleisimmin kysytyistä kysymyksistä ja vastaukset niihin. Ystävällisin terveisin, Omena Hotellit Oy Asiakaspalvelu puh. 0600 18018 (puhelun hinta: 1,97€/min pvm ark 9-16) fax 020 4912 777 PL 93 00521 Helsinki www.omenahotels.com
---
4 päivää kulunut kirjallisesta reklamaatiosta. Ei vastausta. Jos haluan keskustella asiasta, niin se maksaa 1,97 EUR / min pvm. - Omenaa kylliksi
Viikon kuluttua sain vastauksen viestiini.
"Olemme pahoillamme, että huoneenne on ollut epäsiisti ja lakanat karvaiset. Palautteenne on laitettu eteenpäin hotellin siivoojille, sekä heidän esimiehilleen, jotta siivouksen tasoon kiinnitettäisiin jatkossa enemmän huomiota.
Haluamme hyvittää tapahtuneen teille lahjakortilla, jonka arvo on 20 euroa. Lahjakortti on voimassa vuoden tästä päivästä eteenpäin ja se on käytettävissä mihin tahansa Omenahotelliin Suomessa. "
Ainakin he myönsivät virheensä, kun totesivat, että lakanat olivat "karvaiset".
Totesin, että en aio jatkossa käyttää heidän palveluitansa, joten luvatulla lahjakortilla ei ole minulle arvoa.
Maksoin hotellin luottokortilla, joten seuraava askel on reklamoida luottokorttiyhtiötä asiasta. Katsotaan miten käy... - Omenaa kylliksi
Kahden viikon kuluttua sain viimein vastauksen, että hyvittävät tuon 20 EUR tapahtuneen vuoksi luottokortilleni.
"
voimme hyvittää tuon 20 € luottokortillenne, mikäli ette halua summaa lahjakorttina. Valitettavasti emme ole velvollisia hyvittämään 50% varauksen hinnasta, sillä ongelma on kuitenkin saatu korjattua jo majoittumisenne aikana."
Niin, kyllähän tuo saatiin korjattua majoituksen aikana, koska itse jouduin soittelemaan ja petaushommiin. Ehkä se, että ehdin reklamoida asiasta jo luottokorttiyhtiötä vaikutti asiaan (?) Miksi asiat pitää hoitaa vaikeimman kautta ?
Hyväksyin joka tapauksessa heidän ehdotuksensa, eli case closed.- yöpyjä
No itse olisin kyllä ollut tyytyväinen jos olisi saanut tuon 20€ hyvityksen esim pankkitilille. Ei mitään pahaa sanottavaa ompusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865