Valmiina avaimet käteen periaattella?
Myös eri vaiheisiin koottuna.
[email protected]
Hirsimökki alusta loppuun
6
1887
Vastaukset
- Kiinnostunut
Millaisia oikein teette? Teettekö suorakaiteen muotoisia, jolloin laskeuman arviointi ei ole ongelma vai monipuolisempia ratkaisuja, jolloin se alkaa olla ongelma?
Millaisesta hirrestä teette?- Alusta loppuun
En laita kuvia nettiin jos haluat hinnan laita itse haluamata mallista pohjat minulle niin teen tarjouksen.
Esim 45n2 mökki 75x115 hirrellä maksaa täystoimituksella 15.000 € asennus 3500 €alv 0%
(Nettisivumme o valmisteilla)
[email protected]
- Just rakentanu
Semmoinen firma kun finntree.fi tekee kans kelomökkiä tarvittaessa avaimet käteen periaatteella. Itse ostin sieltä Tuppilautaa,kelomalakaa ja rakennuskeloa josta tein itselle mökin.
- Alusta loppuun
KELOPÄÄ Mitä sinä tulet tähän keskusteluun mainostamaan omaa kelohirttäsi tee oma keskustelupalstasi.
Kelohirsi metsäpalossa kuivunutta puuta jossa matoja täys.
- Alusta loppuun
Miksi ostat keloa kun myyn täyspuuosatoimituksella 6x6 saunamökin höylähirsi 75x115 mm asennettuna 23,ooo€ alvi myös paksummat hirret lamelihirsi.
- Alusta loppuun
Edelliseen vastaukseen tuli pieni moka,mökin koko36n2 eikä 45n2 h 15,000€
Anteeksi muutama kirjotusvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145