Liian kovaa painelua?

Sikiön tunnustelua

Voiko sikiölle käydä jotain jos painelee vahingossa liian kovaa mahaa?

8

3639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4343222

Osta ilmapallo ja täytä se löyhästi vedellä. Laita sisälle jokin pieni esine ja yritä puristella niin huomaat, että melkosen hyvässä turvassa se siellä on :D Eri asia sitten ihan kovat iskut mahaan tms. mutta ihan normaalilla painelulla tuskin saa mitään aikaiseksi.

• duipp

niin ja ne kovat iskutkin yleensä on vaarallisia vain siksi että ne voivat irroittaa istukan. vaavi tuskin kovin kovaa iskua pystyy saamaan.

• ap-

on oma käsivarsikin aika kovin osunut mahaan vahingossa

• ap

irrrottaa istukan, kui ni?

• Mulle ainakin sanottiin neuvolassa, ettei vatsan painelu ole mitenkään vaaraks vauvalle tai mitään... mulla on väärässä asennossa pikkunen niin pitää painella että kääntyis itsestään :D

• LL31

"Mulle ainakin sanottiin neuvolassa, ettei vatsan painelu ole mitenkään vaaraks vauvalle tai mitään... mulla on väärässä asennossa pikkunen niin pitää painella että kääntyis itsestään:D " Tämä viimeinen osa kaiketi oli tosiaan esitetty huumorimielessä, olihan siinä tosiaan hymiökin. Olet rv 21, joten sikiö ehtii asentoon jos toiseenkin vielä..

"ap
      17.7.2011 21:41
      0
      Avaa Sulje
      irrrottaa istukan, kui ni? "

Kova isku tosiaan saattaa irrottaa istukan ja silloin ollaan hengenvaarassa, molemmat. Miten niin kuinka niin? Juuri siten kun sinulle vastattiin.

• .

Kiukkuprinsessa;
      anteeksi, oletkin viikoilla 24. Se ei sitä asiaa muuta etteikö sikiö vielä ehdi asentoon jos toiseenkin.

• huumorimielellä? Mun mielestä on vaan jotenkin "huvittavaa",että lapsi kääntyy painelemalla sitä masun päältä, ei ollut tarkotus mitenkään läppää heittää asiasta tai mitään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe