mun unohtaa sut?
Pitääkö
kerroppa se
11
230
Vastaukset
- tummaverinenn
Jollen minulla ole oikeassa elämässä halukkuutta pitää yhteyttä ja olla tekemisissä, kannattanee unohtaa.
- yhtenä kyssärinä?
Lauralleko meni?
- Ei pidä
tai en mä tiedä kenet aiot unohtaa?
- kerroppa se
Tää meni Teelle.
- se kerroppa
Miehelle vai naiselle? Kerro jotakin, jonka vain hän ja sinä tiedät!
- toinen tummakutri
Ei pidä ellet itse halua tehdä. En mäkään halua unohtaa sua.
- kerroppa se
Eli käytännössä pitää. Täytyy vaan tehdä päätös johonkin suuntaan niin voi jatkaa taas levollisena elämää.
- Tee pks
Elä unohda.
- Muuten hyvä, mutta
kukaan ei voi vaan tietää, kuka T. sinä olet ja kuka saa sinua muistella.
- Ei, vaan
hankkiutua lähemmäksi.
- T
Ei pidä unohtaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094