Pentti Nelosta mahtaa harmittaa

mahtaa ketuttaa

Pentti Nelosta mahtaa harmittaa kun kaikki jatkuvasti heittävät tekstiä joka menisi normaalisti oikeudessa törkeästä kunnianloukkauksesta, mutta kun Pentti Nelonen ei voi tehdä ilmoitusta kunnianloukkauksesta koska Pentti Nelonen nimistä henkilöä ei ole olemassa. Nimimerkin kunniaa saa loukata ihan rauhassa.

Suomen laki on siitä kiero, että se ei anna suojaa nimimerkille eikä nimimerkkien takaa heitetyssä keskustelussa jossa kukaan ei keskustele omalla nimellään. Eli toisen nimimerkkiä saa herjata ihan miten paljon vain haluaa eikä laki tule peliin missään vaiheessa.

Sama koskee muuten wc-drinkkiä. Mahtaa vituttaa kun ei pääse tekemään rikosilmoitusta yhdestäkään kunnianloukkauksesta.

Näitä nimimerkkejä saa loukata vapaasti. Rikos kannattaa aina!

5

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se rikos kyllä loppupeleissä kannata, se olisi syytä oppia riittävän ajoissa. Minäkin lopetin rötöstelyn jo kloppina kun kavereita alettiin paiskomaan laitoksiin niin tuumailin ettei tuuri näytä riittävän loputtomiin kenelläkään ja rupesin yhteiskunnallisesti paremmaksi. Tyhmiltä tuuri tosin loppuu paljon aiemmin mutta silti.

• ei muuten kiinnosta

Exergy, sinä voit tulla kokeilemaan miten käy jos meinaat pakottaa minut sopeutumaan yhteiskunnan sääntöihin ja käyttämään Windowsia. Joudut ampumaan minut, takaan sen sinulle. Sinä saat minut käyttämään Windowsia vain kävelemällä kuolleen ruumiini yli kotiini. Usko pois, tämä on todella totuus.

En kunnoita nyt tekijänoikeutta enkä kunnioita kyseistä lainsäädäntöä jatkossakaan. Joka yrittää siitä rangaista vie minut mukanaan vain ja tasan mustassa ruumissäkissä. Sitä ennen tässä kodissa lain määrään minä.

Yhteiskunnalle näytän terveiset keskisormen muodossa joka tapauksessa. Haistakaa ihan vain kaikki pitkä paska.

Tässä kodissa minun tietokoneessani on ja pysyy laiton Linux ja kännykässäni patentteja rikkova Android. Minä en välitä paskan vertaa laillisesta vastuustani kenellekään ja kaikkein vähiten Microsoftille. Minulta tullaan vaatimaan rahaa vain kuolleen ruumiini yli ja saat jumalauta uskoa, että jos ovelle tulija ei itse ammu minua niin järjestän sen asian että viranomaisen mukaan lähden tasan tarkkaan ja vain ruumissäkissä. En vastaa kenellekään tekijänoikeusrikoksistani.

Te...voitte kaikki haistaa vähän helvetin pitkän paskan.

• Tunnustan kyllä että olen myös aikuisena hieman livennyt, windowsin emulella on tullut muutama kymmen gigaa imuroitua musiikkia. Nyt sekin on loppu, onhan netissä radio mitä kuunnella, nytkin pauhaa Rhythmboxissa rokit

Screaming Trees - All I Know (http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=110234)

• mr high

Tämä on käyttöjärjestelmien sodat palsta. Täällä ei ole suotavaa haukkua luusereita.

• Inari pyöri kaveri y

Ichigo ujotko itseksi leivo umbro into posek barck pirjo vanhassani ohje pinseri kaija lundo ohjE pidÄ yksi keksi pYSyvIinI ovinko kotiyleisö pohjautuuko tv i:n kalvonko pansio winxp slangi etelä sivU eurooppa elanto erkamo infobox sovel purevatko polski

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe