otimme puolivuotta sitten pienen kääpiölupan, vaikka arveluttikin, koska meillä on kaksi pientä lasta ja olen pienestä pitäen ollut enemmän koiraihmisiä, ja koiran menetys olikin todella raskasta ja pidin pitkän tauon lemmikeistä.
mutta kun on eläinrakas, niin on.
Kani tuli siis puoli vuotta sitten ja en uskonut siitä nyt paljoa iloa olevan. Aluksi olikin tosi arka, salaatilla ja muilla herkuilla houkuttelin aina pois sängyn alta.
Nyt meidän herra on rohkea joka tykkää olla aina sylissä istumassa, välillä myös selällään. On ihanaa katsoa kun huomaa että mun kanilla on hyvä olla, kerta loikoilee kyljellään, mahallaan ja välillä selälläänkin.
kukapa olisi arvannut kuinka paljon nuo pomppivat karvapallot voi tuoda iloa elämään. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, mitä/mistä tulee outo ääni, jota kuulen silloin tällöin silittäessä, olen yrittänyt paikantaa mouruaako vatsa, mutta heti kun silittämisen lopettaa, loppuu tuo outo äänikin. pientä nakutusta, eikä siis ole hampaiden narskutusta, sen tunnistan :)
herra valloitti sydämeni
valloitettu
2
<50
Vastaukset
- kan'i
Yleensä kani tuhisee tyytyväisenä :DD
- tania78
Kaneilla on erilaisia tyytyväisyys-ääniä.
Ihanaa kuulla, että kanillanne on hyvä koti ! :)
Meillä herra oppi juuri, että keittiöstä saa namia...Aikaisemmin en päästänyt sitä sinne lainkaan. Jostain syystä nyt sitten päästin. Ja se oppi kerrasta !
Nyt se siis seuraa keittiöön ja kerjää takajaloillaan. Pari kertaa olen miltei astunut päälle kun en ole huomannut sen olevan takana.
Seuraavaksi täytyy varmaan vieroittaa se moisesta suloisesta käytöksestä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808