nainen enää täällä. Näin iltaisin tulee vielä piipahdettua, eli en nyt ihan ole
sua kokonaan unohtanut, vaikka kyllä on jo paljon helpompaa.
käytköhän
12
326
Vastaukset
- helpompaa kyllä
Ehkä minäkin ymmärrän viimein tämän kaiken tarkoituksen kun löysin ihmisen jonka kanssa synkkaa hyvin ja hän näyttää ja kertoo mulle tunteensa.
Ehkä hän onkin mulle sopivampi kuin sinä olisit ollut.
Hänen avullaan ehkä pääsen vihdoin yli tästä kaikesta.- sä tumma
Hei, mutta sehän on hieno juttu, jos olet löytänyt sellaisen ihmisen.
En mä siitä voi mitään huonoa sanoa/toivoa. - Kiitos..
sä tumma kirjoitti:
Hei, mutta sehän on hieno juttu, jos olet löytänyt sellaisen ihmisen.
En mä siitä voi mitään huonoa sanoa/toivoa.Niin, toivon vaan ettet häntä kovin hyvin tunne ettei törmäillä jatkossa hirveen usein.
- ehehee
täällähän mä... kaipailen sua ihan älyttömästi, mutten osaa edelleenkään toimia
- päänvaiva.
Ei voi täysin unohtaa koskaan
Joskus herään miettimään, mikä voisi olla se piirre tai ominaisuus hänessä jota mietin yhävaan - eräs tumma nainen
Miks koitat mua unohtaa? :(
- sä tumma
No eihän hän mua taida hirveesti muistella. Että sen takia.
- brunetteja vilisee
Täälläkin on tumma nainen joka nuohaa täällä ihan liikaa erään tummatukkaisen miehen takia.
- jos tarvitset
Tiedät unohtamista varten olen.
- tumma nainen,minäkö?
jos tarkoitat ap minua,en ole unohtanu ollenkaan vaan edelleen olet unissani ja kolme vuotta jo ollu mielessäni ja tuntuu että olisimme sielunkumppanit toisillemme mutta jos sen asian haluaa saada selville,se on vaan tutustuttava ja siirtää se pelko pois rohkeuden tieltä ;)
- minä uskon
että, kaikella on tarkoituksensa, ehkä veitte toisianne eteepäin eikä kummankaan tarvisekaan unohtaa. Pääasia, että olet onnellinen samoin hän.
- Tummakutri maalla
Tulen käväisemään vasta kahdenviikon päästä tänne. Koita jaksella siihensaakka murre;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958