Voisiko olla mahdollista jos on herpes sukuelimissä, että rakkula jäisi huomaamatta ?? Ja voisiko sellainen tulla uloimpaan häpyhuuleen ??
Minulla on vajaan viikon verran ollut uloimmassa häpyhuulessa vähän niin kuin "hankauma" siis se näyttää siltä että siitä kohden olisi vain nahka lähtenyt. Mitään rakkulaa siinä ei ole ollut, en ainakaan ole huomannut. Tätä "hankaumaa" kirvelee ja se on kipeä joten tuli mieleen että voisiko se olla herpes?
Vai voiko tälläinen oire tulla jos se on vaan yksinkertaisesti hankautunut johonkin esim. seksin yhteydessä ?
Sukupuoli herpes?
2
238
Vastaukset
- ...............
Voi olla, koska herpes ei välttämättä oireile rakkulalla/rakkuloilla, joskus se oireilee haavaumin.
Sinuna kävisin näyttämässä gynelle - Herpes on helvetistä
Minulla on sukuouoliherpes tällä hetkellä ja voin sanoa että mikään maailmassa ei ole ikinä ollut näin kivulias!! Itse olin idiootti enkä käynyt lääkärisssä heti kun oireet ilmenivät, ajattelin vain että ei tämä niin paha ole ja menee varmaan kohta itsestään ohi. Nyt en pysty pissaamaan kuin maksimissaan kaksi kertaa päivässä, alapäähän sattuu aivan tajuttomasti vaikka vain makaisin paikallani vessassakäynnistä puhumattakaan, olen kasisatasilla buranoilla ja Panacodilla ja voin sanoa että ne ei paljoa helpota! Tämä oli oireillut alle viikon ennenkuin lähti tosissaan pahenemaan, ja nyt tätä todella pahaa vaihetta on kestänyt 3 ja puoli päivää eikä loppua tunnu tulevan! Lääkkeitä on kuusi reseptiä, rukoilen että ne kohta auttaa. Mene siis pian lääkäriin että voit välttyä siltä että mahdollinen herpeksesi etenee tähän vaiheeseen. En toivo tätä pahimmalle vihamiehellenikään. Toivottavasti sinulla ei ole tätä helvetin tautia mutta mene äkkiä läääkäriin, toivon niin että itse olisin mennyt! Kaikkea hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517143Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424932HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002768- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321627- 181588
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki261567Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111303