Tämä alkaa mennä minun kohdallani jo hiukka oudoksi.. Sain keskenmenon muutama kuukausi sitten... Vaikka käytän pillereitä. Nyt taas olisi syytä epäillä jollain tasolla olevani raskaana? Olen muutaman kerran unohtanut ottaa pillerin 12 tuntia myöhässä, eli teho on nähtävästi heikentynyt? Syön Yaz pillereitä. Mutta kun alan laskea hedmöittymisestä olisi vasta noin. 3 viikkoa. Voiko oireta tulla jo tässä vaiheessa? Itseasiassa tälläkin hetkellä tunnen hirveää pahoinvointia vatsassani ja vatsani on välillä todella kovana ja välillä löysänä.. En osannut miettiä raskautta, toisin kuin perjantaina ensimmäisen kerran.. Otin olutta ja yleensä kestän sitä todella hyvin siis suurinpiirtein 18 olutta voin juoda oksentamatta.. mutta nyt ei tarvinnut ottaa kuin muutama, niin oksensin jo kaiken ulos... Sitten eilen taas otin 2 olutta niin tuli todella paha olo eikä tehnyt enää yhtään mieli juoda.. jouduin lähtemään kotiin nukkumaan. Nyt olen siis alkanut epäillä? Onko kellään ollut samanlaisia oireita esim alkoholin suhteen ?
epämääräistä oksentelua
2
<50
Vastaukset
- Vauvakuumetta
Mä kanssa perjantaina otin 2 olutta ja yhden lonkeron, sen jälkeen tuli paha olo, ei maistunut, eikä kiinnostanut enää yhtään juoda. Mut join sitte mehua varmaan litran päälle, niin olo vähän helpotti. Plussannu en oo, enkä muutenkaan tiiä voinko edes olla raskaana, mullakin on toi kierukka... mutta sä voit kyllä hyvinkin olla paksuna, varsinkin kun oot noita pillereitä ottanut vähän epäsäännöllisesti..
Tee testi, sillähän se selviää!! :) Mukavaa viikkoa! - mammako?
Jees, kiitos vastauksesta! Kyllä ajattelinkin tehdä testin mahdollisimman nopeasti.. tällähetkellä vaan tilanne on se, ettei siihen ole mahdollisuutta, koska olen monien monien kilometrien päässä lähimmästä kaupasta, mökkeilemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905479- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412178
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078