Onkohan Lapinkin sisäänpäässeille (oikikseen) odotettavissa jo tänään kirjeitä? Onko kukaan saanut? Entä pisterajat?
Lapin rajat?
13
427
Vastaukset
- minämyöshaluanoikiks
No en tiedä, mutta helvetisti jännittää!
- Miemiekkis
Näyttää olevan vielä kesken haku yliopistohaku.fi:ssä. *jännittää niin maan perkuleesti* :-/
- fffswdf
Jooo kyllä jännittää ja paljon! Ilmotelkaa sitten heti jos tiedätte jotain :)
- tulis jo
En millään pysy nahoissani...
- kärsimätön
Niin ja mulle tuli tämän päivän posti, eikä sen mukana tullut yhtään mitään. Sekä hyväksytyille, että hylätyillehän postin pitäis tulla. Eli toivon todella, että postitettu niin, että huomenna tulee. Kun vuorokausi vaihtuu näkynee yliopistohaussa.
- fffswdf
Mulle ei oo vielä tullut tämän päivän postia, mutta veikkaan kyllä että huomenna se kirje vasta tulee. Pitää nyt illalla valvoo ja oottaa jos ne tulokset tulis yliopistohakuun. :)
- sisälle 2010
Lapin oikiksesta tulokset tulee huomenna. Kukaan (edes sisälle päässeet) eivät saa tietää vielä tänään, eli älkää huoliko, jos ei kirjettä ole tullut. Sen sijaan yliopistohaku.fi:stä tulokset on nähtävillä aamulla jo hyvin aikaisin. Itse tsekkasin viime vuonna ennen 7 ja siellä oli tiedot jo :)
Ja etukäteen onnea sisään päässeille! - Miemiekkis
Yliopistohaku.fi näyttää jo tulokset!
- hyväksytty
Yliopistohaussa oli tulokset. Mun kohdalla luki: HYVÄKSYTTY!
- Näin on
yksi onnekas lisää lappiin::D:D kuumotus oli kova kun sivut avas, mut onnea kaikille syksyllä alottaville muille hengenheimolaisille!
- Porojuristi
Varmasti oli jännittävää aikaa odotella tuloksia. Onnea kaikille uusille oikeustieteen ylioppilaille!
- oikyo2009
Onnea teille! Muistakaahan liittyä artiklaan ja olla toiminnassa mukana, ettei tarvitse rupusakin kanssa liikoja seurustella ja pääsette heti oikeaan porukkaan mukaan ;) Työ on raskasta, mutta niin ovat huvitkin!
- aina-artisti
Artiklaa, artiklaa, artiklaa... Itse muistelen lämmöllä omia vuosiani lapissa ja artiklan bileissä, suosittelen lämpimästi. Kyllä siinä jotenki oli ihan eri meininki, kuin pätkätöihin tähtäävien yhteiskuntatieteilijöiden maailmanparannusilloissa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094