Aloitan opiskelut syksyllä ja olen etsinyt asuntoa itselleni siitä asti kun sain kuulla päässeeni kouluun. Okei, vähän omaa tyhmyyttä kun en aikaisemmin hakenut, mutta opiskelu paikkakuntaan on 300km joten en aikasemmin sitä viihtinyt hakea ajatuksella mitäs jos en pääse kouluun. Oon epätoivonen. Olen käynyt kaikki välittäjäfirmat läpi, soitellut kaikki mahdolliset yksityiset, istun monta tuntia päivässä koneen ääressä, jos joku ilmottaa jostain asunnosta.. Mulla on enään viikko kun pitää irtisanoa nykyinen asunto ja ilmottaa työpaikkaan. Ongelmana on, että minulla on koira. Pieni ja hyväkäytöksinen, mutta todella moni ei ota lemmikkieläimiä vuokraasuntoonsa.. ÄÄÄRRGG
Neuvoja?
En löydä asuntoa..
epätoivoinneeennn
1
1058
Vastaukset
- vuokraneiti
Vähän riippuu mistä kaupungista kämppää haet?Parhaiten vinkkejä voi antaa itse kaupungissa asuvat.
Oletko koulun kautta kysellyt? Entä toimiiko kaupungissa esim. VVO tai VASO? Entä kaupungin omat kämpät? Paikallislehti ilmoittelu?Laittaisit vaikka itse ilmoituksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944