Sisustamme kotiamme uuteen uskoon. Päävärinä tulee olemaan vaalea koivu ja ne mustat ikäloput (noin 20-25 v.) rumilukset eivät sellaisenaan sovi ehdottomasti sisustukseen. Ne ovat kulahtaneet ja kangaskin on edestä hajaonnut. Mutta ne ovat ukolleni jotenkin niin rakkaat. Se aina liittää niihin jonkun uuden laitteen ja tykkää kuunnella niiden kautta kaikki. Kait niissä jotain muistoja on (ja väittää, että ne ovat hyvät ja makso joskus maltaita), eikä millään hennoisi luopua niistä. Nyt hän kuitenkin sanoi, että menkööt nyt sitten.
Ajattelinkin seuraavaa: Mitäpä, jos nappaisin ne kuitenkin sieltä kaatsikkalavalta ja veisin ne tuunattavaksi tai sitten hyvien ohjeiden saatteleman tuunaisin ne salaa itse. Laittaisin ne hyllyyn sen syntymäpäivänä ja toivottaisin hyvällä musiikilla hänelle hyvää syntymäpäivää?
Antakaa ohjeita, jotta miten ne voisin tuunata ja yleensä mitä pitää tehdä. Tai vaihtoehtoisesti antaisitte sellaisen tekijän nimen Etelä-Suomesta, joka hoitaisi homman.
Mua oikeesti säälittää, kun huomasin, jotta miten vaikeaa niistä hänen on luopua.
Kajareiden tuunaus
1
140
Vastaukset
- AVVitsaus (himself)
Puuseppä voi pinnoittaa nuo uudelleen joko oikealla puuviilulla taikka sitten jäljitelmällä, ja niistä tulee uuden veroiset. Hintaa operaatiolle kertyy tottakai jonkinverran, koska käsityö ei ole ilmaista.
Toinen vaihtoehto on ruiskumaalaus, ja tämä onnistuu usein samassa puulaakissa eli siellä puusepänverstaalla. Vaihtoehtona se on huomattavasti halvempi, mutta tyylikäs. Esim. kiiltävä valkoinen sopii tuon koivun kanssa, mutta väri voidaan valita myös huonekalujen taikka esim. verhojen/taulujen yms. mukaan. Noissa firmoissa tuunataan samalla menetelmällä usein myös keittiöitäkin, maalaamalla ovet uudestaan.
Firma pitää etsiä netin kautta taikka keltaisilta sivuilta old-school-tyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117