Sarille

J

Anteeksi.Sekoitin järjen ja tunteen keskenään.Ja järki voitti ja pilasi kaiken.Olisiu pitänyt uskaltaa heittäytyä tunteiden vietäväksi niin kaikilla olisi ollut hyvä olla.Loukkasin sinua ja itse tunnen syvää ikävää joka päivä..Meidät oli luotu toisillemme. Kerran elämässä suhde ja vastakappaleet..Voisimpa korjata kaiken.

25

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s****

Koskaan ei ole liian myöhäistä korjata....kerran elämässä koin jotain suurta ja menetin sen....vastakappaleita on jokaisella ainoastaan yksi. Tiedät sisälläsi mitä teet asialle...

• s***

...tuli nimimerkkiin yksi tähti liikaa...vialliset sormet...

• J

Minä koin jotain suurta..ja tyhmyyttäni pilasin sen... Kun rohkeus riittäisi ottaa uudestaan yhteyttä..numero on tallella, mutten uskalla jos olen häiriöksi..Tiedän sisälläni sen... Kiirastuli on polttanut sisintäni koko kesän...ei anna edes nukkua.Kukaan nainen ei ole koskaan tuntunut niin hyvältä.ei koskaan.Ne yhteiset hetket haluaisin saada takaisin...loppuelämäksi. Viallisista sormista tai naisesta huolimatta.Vain sinä.Ketään muuta en.

• J

Ja kerron sen etten sinua keneenkään vaihtanut....enkä aio enää etsiä.Olin lapsellinen ja tyhmä enkä osannut enää jäsennellä tunteitni enkä käytöstäni ja olin tyly ja inhottava.Häpeän sitä käytöstä.Eikä minussa ollut miestä pyytämään anteeksi sitä ja puhumaan.Olit oikeassa kaikessa mutta itsekkäänä ja tietäväisenä en uskonut sitä.Rakastan sinua.Hyvää nimipäivää S. Toivottavasti sait ruusut..

• s***

Halusit aikalisän ja eron....mikään asia meidän välillä ei selviä koskaan ilman sanoja.Kerran elämässä tarina...ei tule enää toista.
        Mutta hakkasin liian kauan päätä seinään ja oli pakko luovuttaa. Oli uskottava että en ollut "se oikea"....
        Yhteiset hetket halusin takaisin mutta sinä et....rakkaus on tekoja, ei tyhjiä sanoja.
        Ehkä joskus otat yhteyttä tai sitten et ole edelleenkään aidosti liikkeellä.

• J

ps. viestitellä saa... =))

• s***

Rohkeutta en sulle voi antaa....sydän tietää aina. Paljon hyvää katosi itsekkyyteen....toivon että sun ratkaisu oli sulle oikea.Tee niinkuin sydän neuvoo.
      Kiitos ruusuista...,en uskonut enää kuulevani susta. Numero on sama edelleen enkä ikinä ole sanonut että olet häiriöksi....aikuisen miehen valinta oli jättää.
      Oikea aito rakkaus ei koskaan häviä....rakastin sua koko sielullani enemmän kun ketään koskaan.

• J

Kuten sanoin...joskus on puoli tuntia etten ajattele sinua....Tiedän olleeni törkeä ja lapsellinen.Kumpa voisin sen korjata. Sydän tietää mitä haluaa kun en päästä naurettavaa järkeilyä sotkemaan asioita.Rakkaus ei katoa.Valinta se ei ollut..se oli silkkaa tyhmyyttä jonka nyt olen hiljaisina hetkinä karvaasti tajunnut. Olen tahtonut tuoda ruusuja jo pitkään mutta olen tuntenut syyllisyyttä ja hävennyt enkä kehdannut näyttää naamaani.Sinun rakkautesi kuoli ja sen ymmärrän nyt hyvin.Minun rakkauteni palaa yhä..Ainoa nainen juoka nämä tunteeni herätti. Joan Baez: Here is to You. Voin julkisesti sanoa että rakastan sinua.

• s***

Aito oikea rakkaus ei kuole koskaan...älä koskaan vähättele mun tunteita. Kaiken voi halutessaan korjata, tarvitaan ainoastaan aito,oikea halu.
        Jos lammella ei mun oikeat tunteet sulle valjennut niin asialle en voi tehdä mitään.

• J

Minä tiedän kyllä tunteesi.Kukaan nainen ei ole minua niin rakastanut. Kun vaan osaisin ottaa sen vastaan. Tiedän tunteesi ja sen näin silmistäsi ja tunsin kehollani.Ja siitä miten pidit huolta minusta että en tekisi tyhmyyksiä enkä joutuisi hankaluuksiin Tyhmä mies ei vaan sitä heti omaksu.Siksi tässä olen kun rakkaus ei kuole....

• s***

Siksi vastaan kun aito oikea rakkaus ei kuole koskaan....

• jälleen kerran

Taitaa To** olla vauhdissa ja laitella sarille viestejä

• Sari Kuopiosta

J. Missä tämä Sari asustaa?

• s***

Vastaan J:n puolesta...asutaan samassa kunnassa länsi-suomessa. Vuosisadan rakkaustarina joka päättyi rumasti....
        Täältä se kai alkoi reilusti yli vuosi sitten vaikka päivittäin nähtiin kylällä....
        Kerran elämässä tarina.

• J

Sielläpäin

• J

Niin asutaan. Älkää kukaan torjuko rakkautta.Ja varsinkin tosirakkautta kun se tulee vastaan.Se on se kerran elämässä nainen jonka menetin virheideni takia. Terkisin mitä vain että saisin ajan pyörää taaksepäin ja palata siihen meidän kahden tarinaan. Kukaan ei ole saanut minua rakastamaan ja tuntemaan niin paljon. Kaikki mitä yhdessä teimme oli jotain elämää suurempaa.Tämä nainen.Niin kaunis ja yhetinen huumorintaju ja muu... Kaipaan sinua S.Tosissani. Kun kaiken menettää niin tajuaa. Olsi vaan pitänyt tajuta sitä ennen.Kaikki syy oli minun. S yritti auttaa ja rakastaa mutten huolinut ja sitten kaikki päättyi rumasti. Vaikka mielessäni olen vannonut että rumaa päätöstä ei tule. Älkää kysykö miksi tuli.En tiedä.en tosiaan tiedä.Ottakaa opiksi. Rakastan sinua Sari koko sydämelläni ja kehollani. Samat tunteet ovat olleet vaikka on oltu erossakin.Olit unissani öisin ja mielessäni päivisin.

• s***

Nostan tämänkin...aikaa on kulunut ja sama toistui jälleen. Omaa tyhmyyttäni uskoin Juhaa jota sydämestäni rakastan...sain täsmälleen saman kohtelun kun ennenkin ja tarina päättyi aivan yhtä rumasti yllä olevasta viestistä huolimatta.

• J

S ei se suhde täällä alkanut vaan kylällä. Jokin napsahti ja sen jälkeen en ajatellut muuta kuin miten saan kerrottua sinulle tunteeni. Syksyllä 2009 ja kunnes jouluna uskalsin lähestyä. Ketään muuta en ole elämäni aikana lähestynyt näin. Jokin ääni sisälläni käski minun tehdä niin..Ja sitten keväällä pyytää ulos...Ja sinä tulit. Olin maailman onnellisin mies.Näin silmistäsi sen mietn rakastit minua.Kukaan ei ole koskaan katsonut niin herkillä silmillä ja koskenut niin hellästi.Ja kaiken täydensi yhteiset hetket lammella ja muualla. Kaksi ihmistä aivan kuin luojan toisilleen luomat.Vastakappaleet.Sari. Minun oli niin hyvä olla vieressäsi ja pitää kädestäsi ja katsoa sinua.Minä rakasstan sinua.

• Tähystyt

No voi apina. Ota luuri käteen ja soita sille sarile. Mitä nää täällä märiset!

• totuuden hetki nyt!

Nyt ei ole enää aikaa hukattavana ota vastuu elämästä ja yritä edes korjata tilanne jos häntä oikeasti rakastat? Ei jää asia kummitteleen enää päähän.

• uusi ulottuvuus

Täyttä paskaa. Menneet on menneitä.

• s***

Olen samaa mieltä...mutta kun tyhmä uskoin ja lähdin uudelleen samaan. Ja taas
        Juha jätti....

• filepsstorenoidu
        s*** kirjoitti:

Olen samaa mieltä...mutta kun tyhmä uskoin ja lähdin uudelleen samaan. Ja taas
        Juha jätti....

Lopeta paskan jauhaminen. Ei se pasi täällä ole. Ei Saria eikä ketään muutakaan ketä ei kaipais!!

• Oli iso virhe

Haista J vittu. Sä olet liian alhainen mulle, saanko sanoa roskasakkia. Tarvitsen sivistyneen miehen rinnalleni, en tuollaista roskaläjää jota saa hävetä. Emme ole ollenkaan samalla tasollakaan. Seurustelen jo uuden kanssa, enkä halua nähdä sinua koskaan.

• J

Tää ei sitten ollut multa. Edes mä en rupee näin mauttomaksi. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe