Valkovuoto (tytöt vastatkaa!)

kyselijä-00

Voisitteko kuvailla millaista on valkovuoto, sillä todella tarvitsisin se tiedon. Et onko se tahmeaa minkä väristä, sillä minä vain luulen, että mulla olis valkovuotoa. Ja oon tyttö.

14

419

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhfhdfhh

      Eikö nimi valkovuoto jo kerro minkä väristä se on?

    • mä eli alottaja

      mut eiks se joillain voi olla vähä ruskehtavaa, ku oon aina kaikesta kuullu näit juttui... :)

    • jbxjdsivbuc

      eiks se voi tulla housuihin, mut tuleeks se välttämättä?? ja onks se tahmeeta tai liukasta?

    • tyttö 96

      se on valkeaa, aluks sellasta liukkaan ja tahemen väliltä mut siitä tulee (ainakin mulla tuli) liukasta ja melkein kirkasta kuukautisten alettua. ei sitä sitten myöhemmin ajattelekaan. tottakai sitä voi mennä housuihin ja se on normaalia. ei sen pitäs tulla yli sieltä pikkareista. vähän saattaa haista, mutta ei sen pitäis haista silleen että ohikulkija haistaa heti. jos tarttet lisätietoo nii kysy koulun terkkarilta tai äidiltä. valkovuoto alkaa yleensä vuosi tai pari ennen kuukautisia. itellä kesti noin kolme vuotta että tuli ekat menkat. rintojen kasvu ja häpykarvoitus alkaa noin samoihin aikoihin kuin valkovuoto mut tietty kaikki tää on yksilöllistä

    • kim98

      on tullu valkosta tai rusehtavaa lemutahnaa 11 vuotiaana

      • Tyttö1234

        Olen ite kymmenen mutta välillä tuntuu että jaotain vuotaa mutta se ei näy mitä se on?


    • Valkkari2

      Moi!!! Meille tuli valkovuoto jo 10 vuotiaana, nyt olemme 12 vuotiaita. Laitamme aina paperia pikkareihin, kun on runsasta! Se on valkoisesta kellertävään ällöä mönjää. Sitä ei kuitenkaan tarvitse pelätä, se on normaalia murrosikäsillä. Jos haluat tietää lisää, niin voit kysyä äidiltä, isältä tai terveydenhoitajalta

    • alottaja-00

      kiitos vastauksista! :)

    • PitbullRapper

      Valkosta vuotoa.
      That's it, so simple!

    • Hah, moi:--D

      Joo eli siis valkovuoto on valkoista, ja pikku vinkki, ei kannata käyttää peperia, jos valkovuoto on runsasta. Helpommin selviää siteellä(--:

    • Kyselijä1

      Kun on valkovuoto tuleeko sitä valkoista mönjää paljon???
      t:Olen tyttö

    • Okokokokokok

      No mulla tulee aika.. Mut menkat alkoi nii helpotti..:)

    • kipsunen

      Voiks se olla läpinäkyvää? En siis tiiä

    • kyllävainon

      On se läpinäkyvää mulla ainakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe