huomenna kahville?
Tuletkohan
20
266
Vastaukset
- kuka ja minne?
No en nyt sentään kutsumatta. Tuntuis vähän epäkohteliaalta tuppautumiselta.
- ap.
Paitsi työpaikalla.
- Kuppi kuumaa
ap. kirjoitti:
Paitsi työpaikalla.
Voisin tullakkin, jos niin haluat. Voisin tulla kyllä sunkin luo, vaikkakaan en kutsumatta...
- ap.
Kuppi kuumaa kirjoitti:
Voisin tullakkin, jos niin haluat. Voisin tulla kyllä sunkin luo, vaikkakaan en kutsumatta...
Välistä jäi puuttumaan se lasillisella tai kahvilla käynti virka-aikojen ulkopuolella, vasta sen jälkeen voi tulla kutsutuksi luo.
- Kuppi kuumaa
ap. kirjoitti:
Välistä jäi puuttumaan se lasillisella tai kahvilla käynti virka-aikojen ulkopuolella, vasta sen jälkeen voi tulla kutsutuksi luo.
No ei ollut kutsu sitten mulle. Jos olisi tietäisit ettei tuollainen julkinen kahvittelu virka-ajan ulkopuolella sopisi kuvaan. Hyvä tietää niin ei tarvi huomenna vaivautua paikalle!
- ap.
Kuppi kuumaa kirjoitti:
No ei ollut kutsu sitten mulle. Jos olisi tietäisit ettei tuollainen julkinen kahvittelu virka-ajan ulkopuolella sopisi kuvaan. Hyvä tietää niin ei tarvi huomenna vaivautua paikalle!
Salarakkaitako täällä huudellaan?
- Kuppi kuumaa
ap. kirjoitti:
Salarakkaitako täällä huudellaan?
Ei varsinaisesti huudella, ei ainakaan myönnetä! Osu kohdalle ja olis voinu olla mulle. Toivottavasti saat huomiselle kahviseuraa ;)
- ap.
Kuppi kuumaa kirjoitti:
Ei varsinaisesti huudella, ei ainakaan myönnetä! Osu kohdalle ja olis voinu olla mulle. Toivottavasti saat huomiselle kahviseuraa ;)
Se olisi ihan toivottua, kun muuten joudun yksin juomaan.
- juo sumppisi
En tule kutsumatta enkä kutsuttunakaan.
- Nyt kotona
Otan mielelläni kutsun vastaan ennenkuin kävelen ovellesi.
Joten jos toive on toteutettavaksi tarkoitettu, laadi lyhyt henkilökohtainen kutsu.
Ei kutsuihin täällä voi muuten luottaa, ei tiedä, kenelle ne on osoitettu.
Hyvää illan jatkoa ja levollista unta kun sen aika tulee.- ap. kahvimestari
Kyllä näitä kahveja on juotu tähän asti ihan töissä. Toisinaan kutsuttuna, toisinaan spontaanisti. Hän on kutsunut harvemmin. ;)
- ehdinköhän ensin
ap. kahvimestari kirjoitti:
Kyllä näitä kahveja on juotu tähän asti ihan töissä. Toisinaan kutsuttuna, toisinaan spontaanisti. Hän on kutsunut harvemmin. ;)
Jospa yrittäisin huomenna sit ehtiä ;)
Vaikka.. minkäs minä sille voin, että sä teet sen paremmin :))
.. siis kahvinkeiton ja kutsumisen ;)
Vaikka se myrkkyä onkin sit. :)) - ap.
ehdinköhän ensin kirjoitti:
Jospa yrittäisin huomenna sit ehtiä ;)
Vaikka.. minkäs minä sille voin, että sä teet sen paremmin :))
.. siis kahvinkeiton ja kutsumisen ;)
Vaikka se myrkkyä onkin sit. :))Myrkkyä? Tuskinpa sentään. Ja huonostikin keitetty kahvi maistuu hyvältä kun on oikea keittäjä.
- ehdinköhän ensin
ap. kirjoitti:
Myrkkyä? Tuskinpa sentään. Ja huonostikin keitetty kahvi maistuu hyvältä kun on oikea keittäjä.
Niinhän se taitaa olla. Toisen keittämä kahvi maistuu aina paremmalta :)
- ap.
ehdinköhän ensin kirjoitti:
Niinhän se taitaa olla. Toisen keittämä kahvi maistuu aina paremmalta :)
Se on totta. Ja minusta pelkkä elekin on jo hieno. :)
- eihyvääpäivää o_O
No en todellakaan! Muut pian luulee, että mulla on jotain vispilänkauppaa sun kaas!!! :X
- xxxx=nainen
- KultaKatriina?
Joo ei tarvii kutsua, tulen jos ehin ja on sit syytä olla pannu kuumana..
Minkäs aikaan se kahvi on siellä huomenna?- ap.
Siihen aikaan kun työt aloitan juon jo ensimmäisen kupillisen.
Tumma presidentti on kyl parempaa.
- Joo tuun.
Kantapaikkaani meen kahville. Syön mansikkaleivoksen nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025