Ootteko huomannut että koiramme-lehden kannessa ei ole koskaan lähes seropeiksi luokiteltavia villa koiria tai kultaisia noutajia. Harmaallisista puhumattakaan... Siinä on aina elegantteja luxus-rotuja.
Koiramme-lehden kansi
12
115
Vastaukset
- 13+9
olen huomannut kauniita harmaita, lystikkäitä kultaisia,upeita villakoiria
- vbvbvb21
taisi tulla spostiin käskyä....
buhahahhahahaahah
- 6+11
Ja mitähän ne luxus-rodut sitten on?
- gfdgd
chihuhahuat ja griffonit lähinnä
- Love848
Muttei bernhardilaista tai nöffiä käsitelty kertaakaan
- etusivullisia
Kuinkas monen vuoden lehdistä nyt on kyse????
Kun minä olen ainakin nähnyt laidasta laitaan rotuja kansissa......... - <<<
ainakin 1996 oli bernhardilaisesta juttu
nöffi oli jossain numerossa
mistä noita vanhoja numeroita voi saada- sieltä sun täältä
Divareissa olen nähnyt ja katsoppa huutonetistä.........siellä on jos ja vaikka mitä myytävänä.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyseessähän on rotukoirankasvatusta edistävä järjestö, ei seropiyhhdistys.
- oih ummu
onneks ei niil etu sivuil ole ollunt apinoit
- Oi issu ja myyt
Tuo teidän koiriin kohdiistuva inho on sairasta!
- Rakas844
Olisi upeaa kasvattaa koiria bokserista bernhardilaiseen ja olla 9k voittaja n kuvastossa nimen kera ja kuudesti koiramme lehden kuvastossa viidesti ja kerran voittaja näyttely jutussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078