rauhotu ja tuu kylään.
Nyt höpsö
15
297
Vastaukset
- ????
keitäkkö kahvit?:))))))
- ei muuten onnistu
No nyt höpsö rauhotut itse ja laitat tuon kutsun tarkoittamallesi henkilölle suoraan, onko selvä? ;)
- voi sentään
Rakas mä istun tässä ihan rauhassa, mulla ei oo mitään hätää, vähän väsyttää viikonlopun jäljiltä edelleen. Mä laitan sen suoraan, mutta en välttämättä tänään. :)
- höpsö....
Toivottavasti pian..en jaksais odottaa
- ei muuten.....
no kiva. toivottavasti teet sen myös oikeasti. :)
- voi sentään
höpsö.... kirjoitti:
Toivottavasti pian..en jaksais odottaa
Hei höpsö sä voit ihan hyvin itsekin edesauttaa asiaa. :)
- höpsö.....
voi sentään kirjoitti:
Hei höpsö sä voit ihan hyvin itsekin edesauttaa asiaa. :)
Voi sentään.. kun sä jo vähän lupasit kutsua..äläs nyt ala jänistämään :) ei ole paljon pyydetty, jään odottamaan vaikka en jaksaisikaan....
- höpsö....
höpsö..... kirjoitti:
Voi sentään.. kun sä jo vähän lupasit kutsua..äläs nyt ala jänistämään :) ei ole paljon pyydetty, jään odottamaan vaikka en jaksaisikaan....
ja kun minä olen tässä viime aikoina vähän höpsöillyt niin olisi sinulta hieno ele tulla vähän vastaan..höpsöä..:)
- voi sentään
höpsö.... kirjoitti:
ja kun minä olen tässä viime aikoina vähän höpsöillyt niin olisi sinulta hieno ele tulla vähän vastaan..höpsöä..:)
Höpsis! se vaan sopii sulle. :) rauhoitu.
- höpsö....
voi sentään kirjoitti:
No voi kiitos :)) ja kuinkas rauhallinen tässä pitäisi olla.. Tekee kieltämättä vähän tiukkaa välillä:)
- Ja ..
voi sentään kirjoitti:
äo oli ? Ei varmaan kovin paljoo ?
- elämä opettaa
Ihan höpölöpöä tuommoinen. Ei kukaan jää odottelemaan viestejä ikuisiksi ajoiksi. Joko välittää tai sitte ei. Tai sitten on pelkuri.
- En rauhotu
Ostan kuulapyssyn ja ammun sillä. pännii.
- voi sentään
Mikä pännii? kerro nyt.
- no, se..
se, että irl pyydät rauhoittumaan mutta et voi kuitenkaan soittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743