ruoskalta lisää tulossa?

juvalainen

19

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indiana jones

Toivottavasti ei....

• juvalainen

Ja miksiköhän?
      Ei kai vaan siksi, että matkii rammsteiniä?
      JA kun ei muuten matki.

• juvalainen

Mikä siinä ruoskassa on vikana, jos ei kunnon vastausta löydy niin voi pitää turpansa kiinni.

• Indiana Jones

No riittääkö perusteluksi vaikka se, että en tykkää kyseisestä musiikkityylistä. Plus, että laulaja ei osaa laulaa, riittänee perusteluiksi.

Kai tässä mielipiteitä saa esittää? Oli Juvalta tai Pallivahasta, niin samaa tuubaa se on joka tapauksessa.

Mistään matkimisesta en ole puhunutkaan, sillä Rammsteinhan on ihan kuunneltavaa, toisin kuin Ruoska.

• juvalainen

Ei teitä voi ymmärtää!
        Kannattaisi olla ylpeä siitä että näinkin läheltä kuin Juvalta tulee noinkin tunnettu bändi.
        Mikkelistä luultavasti ei tule mitää tunnetumpia bändejä?

• indiana jones
        juvalainen kirjoitti:

Ei teitä voi ymmärtää!
        Kannattaisi olla ylpeä siitä että näinkin läheltä kuin Juvalta tulee noinkin tunnettu bändi.
        Mikkelistä luultavasti ei tule mitää tunnetumpia bändejä?

Miks ihmeessä pitäis olla ylpeä jostain mistä ei tykkää?
        Ai tää muuttukin yhtäkkiä Juva vs Mikkeli taistoon?

A) En ole väittänyt että Mikkelistä tulisi tunnetumpia bändejä
        B) Vaikka Ruoska onkin Juvalta se on silti *erseestä

• telefööni

No juvalaiset ovat ylpeitä vaikka p****kasasta, kunhan se on juvalaista perua.

• terveiset juvalta

Mistähän lie mikkelillä riittää rahat rakentaa kaiken maailman rakennuksia keskustaan.
        Kaupunki on sotkuinen kuin likakaivon pohjasakka.
        Juvalla sentään on rauhallisempi asua kuin siellä "isossa" cityssä.

• indiana jones
        terveiset juvalta kirjoitti:

Mistähän lie mikkelillä riittää rahat rakentaa kaiken maailman rakennuksia keskustaan.
        Kaupunki on sotkuinen kuin likakaivon pohjasakka.
        Juvalla sentään on rauhallisempi asua kuin siellä "isossa" cityssä.

Sulla taas ketju vissii vähä sekasin?
        Millä tavalla tuo kommentti koskettaa Ruoskan uuden tuuban tulemiseen?

Ja mieluummin itse kyllä asun lähellä kaupunkia, mistä saa kaikki tarpeet. Toki rauhallisuus ja maa läheisyys on jees, mutta en kyllä sen takia Juvalle muuttaisi. Löytyy sitä "maaseutua" Mikkelistäkin.

• juvalainen
        indiana jones kirjoitti:

Sulla taas ketju vissii vähä sekasin?
        Millä tavalla tuo kommentti koskettaa Ruoskan uuden tuuban tulemiseen?

Ja mieluummin itse kyllä asun lähellä kaupunkia, mistä saa kaikki tarpeet. Toki rauhallisuus ja maa läheisyys on jees, mutta en kyllä sen takia Juvalle muuttaisi. Löytyy sitä "maaseutua" Mikkelistäkin.

"Ja mieluummin itse kyllä asun lähellä kaupunkia, mistä saa kaikki tarpeet!"

Ja Väitätkä ettei juvalta niitä saa.
        Kai se riittää että on kauppa josta saa maitoa ja lihaa.
        Sitäpaitsi Juva on varmaan ainoa Kunta etelä-savossa joka kehittyy.
        Todisteena löytyy vaikka uusi K-supermarket joka rakennetaan nykyisen ST1 tilalle.
        Ainiin ethän sinä sitä tiedä kun asut siellä mikkelissä.
        OLETKO EDES ONNELLINEN SIELLÄ!
        MUTTA...
        tottakai pidän Juvaa hyvänä paikkana asua koska olen täällää viettänyt aikaa jo 19 vuotta.

• indiana jones
        juvalainen kirjoitti:

"Ja mieluummin itse kyllä asun lähellä kaupunkia, mistä saa kaikki tarpeet!"

Ja Väitätkä ettei juvalta niitä saa.
        Kai se riittää että on kauppa josta saa maitoa ja lihaa.
        Sitäpaitsi Juva on varmaan ainoa Kunta etelä-savossa joka kehittyy.
        Todisteena löytyy vaikka uusi K-supermarket joka rakennetaan nykyisen ST1 tilalle.
        Ainiin ethän sinä sitä tiedä kun asut siellä mikkelissä.
        OLETKO EDES ONNELLINEN SIELLÄ!
        MUTTA...
        tottakai pidän Juvaa hyvänä paikkana asua koska olen täällää viettänyt aikaa jo 19 vuotta.

Olen onnellinen ja en epäile etteikö Juva olisi mukava paikka asua, jos sinulle riittää tarpeet Liha ja Maito.

Itse lasken tarpeiksi, hyvät liikunta mahdollisuudet, liikuntaseurat, vaatekaupat, ruokailupaikat (useita vaihtoehtoja), hyvät kahvilat, mukavat baarit ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Näitä ei valitettavasti Juvalta löydä.

Onhan se hienoa, että sinne on saatu uusi K-supermaket.
        Mekin saatiin Anttila, Akseli kaikkineen liikkeineen, toriparkki, useita kahviloita, uusia baareja, uusi Amarillo ja uusi liikekeskus on tulossa. Mutta onnea siitä, että Juvakin kehittyy.

Ja edelleen ihmettelen kuinka tämä kaikki liittyy tuohon Ruoskan tuubaan?

• juvalainen
        indiana jones kirjoitti:

Olen onnellinen ja en epäile etteikö Juva olisi mukava paikka asua, jos sinulle riittää tarpeet Liha ja Maito.

Itse lasken tarpeiksi, hyvät liikunta mahdollisuudet, liikuntaseurat, vaatekaupat, ruokailupaikat (useita vaihtoehtoja), hyvät kahvilat, mukavat baarit ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Näitä ei valitettavasti Juvalta löydä.

Onhan se hienoa, että sinne on saatu uusi K-supermaket.
        Mekin saatiin Anttila, Akseli kaikkineen liikkeineen, toriparkki, useita kahviloita, uusia baareja, uusi Amarillo ja uusi liikekeskus on tulossa. Mutta onnea siitä, että Juvakin kehittyy.

Ja edelleen ihmettelen kuinka tämä kaikki liittyy tuohon Ruoskan tuubaan?

Halvemmaksi tulee kun tekee ruoan kotona.
        Ai juvalta ei saa vaatteita eihän täällä ole varmaan tuota siljankkaakaan tuskin täältä löytyy edes ajolähtö eikä täältä luultavasti löydy edes osmotexiä
        "ja listaa voisi vielä jatkaa"

ITSE OTIT PUHEENAIHEEKSI MIKKELI VASTAAN JUVA JOTEN SYYTÄ SIITÄ ITSEÄSI!

• indiana jones
        juvalainen kirjoitti:

Halvemmaksi tulee kun tekee ruoan kotona.
        Ai juvalta ei saa vaatteita eihän täällä ole varmaan tuota siljankkaakaan tuskin täältä löytyy edes ajolähtö eikä täältä luultavasti löydy edes osmotexiä
        "ja listaa voisi vielä jatkaa"

ITSE OTIT PUHEENAIHEEKSI MIKKELI VASTAAN JUVA JOTEN SYYTÄ SIITÄ ITSEÄSI!

No niinhän minä juuri sanoin, että toisille kelpaa liha ja maito.
        Halvemmaksi tulee asua Juvalla, joten valintasi on selviö.

Toisille merkkaa muutkin asiat. Kuten nämä liikuntamahdollisuudet. Toisille riittää pelto missä hiihtää, toiset käyvät pelaamassa Golfia kesät ja talvet. Toiset käyvät ravintolassa syömässä, toiset pihtaa ja keittää pottua himassa.

Mutta edelleen ihmettelen miten tämä kaikki lähti tuosta kämäsestä bändistä?

• Juvalainen
      • Kiire oli miehillä

Jumantsukka, oikein suututtaa tällainen nykypäivän rahan ahneus. Toista se oli vielä parikymmentä vuotta sitten, jolloin työt tehtiin kunnolla, eikä rahankuvat silmissä. Mitä tapahtuu kun tulee vielä rankempi ja pitkäkestoisempi sadekuuro?

• juvalainen

Mikkeliin kun tulisi kunnon monsuuni niin ei siellä jää muut pystyyn kuin Siilo ja mannerheimin patsas.

• väkisin

Vaikka itsekkin Juvalta olen, nii väkisin tuli mieleen tätä lukiessa että miten tämä kaikki liittyy Ruoskan uuteen musiikkiin???

• juvalainen

Sitä ihmettelen että miksi pitää kommentoida että "toivottavasti ei"
      "en tykkää"
      Minusta nuo asiat voisi jättää ihan omaan mieleensä eikä tänne kirjoitella.

JA...
      Tietenkin olen siitä iloinen jos Juvalta tulee vielä muutakin kuin rapionmyllyn ylihinnoitellut jauhot.
      En minäkään alussa edes pitänyt Ruoskasta, koska kuuntelin silloin vielä dancea.
      Ruoska sai minut muuttamaan musiikkityyliä tai ainakin avartamaan sitä.

• indiana jones

Eli jos jostain ei tykkää, niin silloin mielipidettään ei saa jakaa?

Otsikossa oli kysymys ja vastasin siihen: toivottavasti ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe