Rakastan Ja Pelkään Yhtäaikaa :/
Minä
10
427
Vastaukset
- n
Mikä siinä rakkaudessa niin pelottavaa on etkö etsinyt rakkautta ,tuliko nurkan takaa ylllättäen
- miten vaikeaa
Mun on helppo vastata tähän, osaltani.
Pelkään siksi, koska rakastan häntä todella paljon.
Mutta pelkäsin juuri sitä, mitä kävikin. Hän ei rakastanut.
Ja juuri kun sitä pelkäsinkin, niin siinä sitten kävikin.
Voi... - harmi.
miten vaikeaa kirjoitti:
Mun on helppo vastata tähän, osaltani.
Pelkään siksi, koska rakastan häntä todella paljon.
Mutta pelkäsin juuri sitä, mitä kävikin. Hän ei rakastanut.
Ja juuri kun sitä pelkäsinkin, niin siinä sitten kävikin.
Voi...pelkään minäkin mutta ero ei nyt vain johdu pelosta
- NanniMan
Pitäisikö ensin pelkääminen heittää pois. -(x kokeilisit rakkautta...
- todella vaikiaa
Niin minäkin.
- Monesti
Miten voit olla varma, että hän ei rakastanut? Oletko jutellut hänen kanssa asiasta?
- ap.
On juteltu näistä suurista tunteista mitä tunnemme.. mutta silti siiinnäö voi mennä niin rikki.
Ja tämä minun luonteeni, olen niin mustis ja omistava, hän samanlainen..
Jos on elämässsä petetty vaikka luottanut täysin, todela vaikeaa luottaa ja rakastaa avoimin mielin.
Täytyy vaan uskaltaa jos meinaa jotain saada, niinhän se tietenkin on, olla valmis särkymään, olla niin vahva.
Rakkaus tekee samalla vahvaksi ja heikoksi.- Sivusta sEURANNUT
Häh! mitä fiktiota ap suoltaa päivästä toiseen. mee lepämään hanki elämä.sorry.
- ap.
Äläs höpsi, mitään suoltanu, halusin keskustella rakastamisesta, vaikeudesta mennä avoimin mielin suhteeseen, elää se tunne todeksi....
- spot the narcist
Rakkauden vastatunne ei ole viha, vaan pelko.
Jos pelkäät, olet kääntynyt itseesi, etkä osaa rakastaa, joka on itsestä antamista.
Itseensä kääntynyt ihminen on kaikessa huomiontarpeessaan ja mustasukkaisuudessaan vain vaativa ja itsekäs - ei rakastava.
Rakkaus ei tee heikoksi, vaan heikon on vaikeaa rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241