Mieheni ei hyväksy minua tälläisena? Miksi hän toivoisi minulla olevan jotain mitä minulla ei ole? Mieheni ei tee minua onnelliseksi. Mitä näkyy?
miksi?
8
56
Vastaukset
- Keskiyö
En voi vastata kysymykseesi, sillä teillä on ratkaisematon ristiriita, joka ei perimmältään ole ongelma, vaan periaatekysymys.
koittakaa selvittää se, niin pääsette eteenpäin.... - onneton nainen
Osaisiko joku?
- k
et it'än
- Wichum
Voi minä voin vastata.
Kyllä miehesi hyväksyy, mutta hänellä on joku oma ongelma, toinen nainen.
Ja tämä nainen ei taas halua miestäsi.
On vain ajan kysymys kyn kaikki palaa entiseen!
Miehesi saa opetuksen. Jos sinä vain hyväksyt asian.
pettämisetsä ei ole kyse, sen yrittämisestä kyllä.
Miehesi ei ole näitä sitoutuvia tyyppejä. Mutta aika hoitaa! mitä vanhemmaksi hän käy, sitä vähemmän vonkaa ketään
Teillä siis ollut selipaattia ym sanakinaa?
Jos humalajuomista kotona kukaan ei vois mainostaa, vois se ratkaista tilanteen.
puoleen tai toiseen.
Voi mailmassa on miehiä jotka hyväksyy sinut ihan itsenäsi, myös miehesi sen onn tehny,
Teillä on liian vähän aikaa yhdessä, arkia ja muu.
Pitkä loma voisi yhdistää uudellen, viikko parii jossain jumalan selän takana
Ihan kaksin! PS. Ilman nettiä!- Wichum
näky jatkuu
Näen että myös sinä olet pettänyt miestäsi. toistuvasti.
Joten ongelma taitaakin olla sinussa?
Miehesi ei ole. vaihka kuinka vonkaisi,
Hän on perillä touhuistasi
Joten taas kerran oma valinta.
pitäääkkö parisuhde vai ei! lopetaa oma pettäminen?
- onneton nainen
Kiitos Wichum. Kuka tämä toinen nainen on? Ovatko he nähneet? Tuntuu ettei meidän suhde tule onnistumaan enää :( Jos hän kerran haluaa toisen naisen, niin miksi minä tässä olemaan enää! Toinen lapsikin tulossa! Luoja tätä elämää!
- onneton nainen
Mieheni saa opetuksen mistä? En vaan jaksa tässä suhteessa , jos toista saa epäillä koko ajan.
- onneton nainen
nostan tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041