mussa pelottaa? :)
Mikä
14
160
Vastaukset
- s....
NÄKYMÄTTÖMYYS. ja nämä. ja oma mielikuvitus. oletko ihminen lain?
- taidatko edes tietää
Se taitaa olla sun ihanuutes,
mun pienuuteni,
sun polttava katseesi joka saa mun vatsanpohjankin värisemään.. :) - hööhhhöö
Ei mikään et ole millään tavalla pelottava
Olet naurettava (heh,hehe..) palstapelle etkä mitään muuta - nalle puhhhhh
Onx kiva olla palstapelle?
- pelsta p alle
Vai pitäis tulla niinkö?? töitätöitä..
- s....
alat kyllä käymään työstä, täytyy myöntää? koskas tuut tiedän valmistautua ja henkäistä? viikonloput pe klo 19.00 jälkeen vapaita?
- elkää peljätkö
No pistää numeron tulemaan niin mennään träffaamaan seuraavana viikonloppuna esim.. sinne missä viimeksi nähtiin?
- rakkaus pelottaa
Se että mua sattuu vielä, uudelleen ja uudelleen.
- epävarmuus...
Tiedän tunteen mutta, sekin sattuu jos ei uskalla päästää ketään lähelle.
- huhuuuu!
Niin, pelon ei kannata antaa hallita elämää, se vie muuten kaiken valon ja onnen elämästä. On ihanaa kun uskaltaa luottaa toiseen ja siihen, että toinen tykkää kaikista vioista huolimatta.
- -
No esimer, se että mä en tiedä että mitä sulle pitäis sanoa, kun susta tuntui niin hauskalta silloin viimeksi se kun mä olin kertonut sulle että olen ihastunut ym, niin halusit että tulen sitten kahville silleen että siinä on kaikki mahdolliset ihmiset paikalla seuraamassa tilannetta ( vaikka esiliinoina tms) mutta en joka tapauksessa sitten pystynyt tulemaan samaan paikkaan kahville kun sä oot niin kovin vaativa tuon vuorovaikutuksen kanssa niin olisi ollut kauhean nöyryyttävää alkaa vaikka änkyttämään tai jotakin että jos sä olisit alkanut esittämään kauhean vaikeasti kommentoitavia asioita, että jos vastaukseni eivät olisi tyydyttäneet sinua o,lisit suonut minulle pari halventavaa katsettasi ja ihmettelyä siihen päälle että miten joku voi olla tuollainen tuuliputki. Niin että siinä sitten punastelemaan ja vielä änkyttämään kun en edes tiennyt että olitko kenties puhunut muille siitä että olinkin ihastunut ja sikis niin outo sua kohtaan. Että oikein yleisön kanssa tätä nöyryytystä kestämään kun mä vain aattelin kertoa että ei ole tarkoitus olla sua kohtaan ylpeä vaan ihan vaan sen ihastumisen takia kerron että miksi olen niin kauhean vaitonainen sua kohtaan.
- imv
Vai luulet sinä että minut väsytetään sekunnissa.. Ei kuule vetele tuonmoinen. HYI. Joku raja ja suoruus ja arvokkuus pitää olla mutta ei sitä vaan kaikilla tunnu olevan. Olet kyllä mukava ja ihana, ei sillä. niin.
- ed
imv kirjoitti:
Vai luulet sinä että minut väsytetään sekunnissa.. Ei kuule vetele tuonmoinen. HYI. Joku raja ja suoruus ja arvokkuus pitää olla mutta ei sitä vaan kaikilla tunnu olevan. Olet kyllä mukava ja ihana, ei sillä. niin.
n--n
- tunteet suuret
No tietysti se kun sä oot niin mahottoman ihana ja veit mun sydämen. Ja pelkään ettet tunne samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958