Hei, näetkö minun rakkauselämään mitään uusia tuulia? Entä mitä tuulahduksia loppuvuosi tuo tullessaan?
Keskiyö
7
52
Vastaukset
- Keskiyö
Hei tuulahdus
heitit minulle haasteen kuin ongen kalaiseen veteen :-)
näempä hyvinkin, vaikka kaksi kosijaa, joista sinun on vaikea valita!
toinen on lukenut älykkö, joka miettii matemaattisia laskelmia ja kulmien prosentteja.
toinen on maanläheinen jussi, joka etsii vaimoa maalaismaismaan.
kas mitä sinä itse haluat? no siinä se pulma....
et osaa päättää ja menetät parit yöunet.....
olet vapaamielinen ja moderni ihminen, haluat lapsia ja oman talon, vai mitä?
no, riippuu siitäkin olisitko valmis vaihtamaan paikkakuntaa, saatat vielä alkaa puhua uutta murrettakin. miltä se kuulostaisi?
meri voisi näkyä ikkunastasi. - Tuulahdusta odottava
Tykkään maalaismaisemista, mutta en kyllä näkisi itseäni asumassa siellä. Olen sen verran mukavuudenhaluinen, että tykkään asua kaupungissa.
Lapsia en halua itselleni. Mulle riittää sisarusten lapset ja kummilapset, joita tapaan silloin tällöin. Oman kodin haluaisin. Ei tarvitse olla omakotitalo vaan kerrostalo asuntokin riittää. Näetkö mulle sellaista vai tulenko aina asumaan vuokralla?
Olen niin kotiutunut kehä kolmosen sisäpuolelle, että en näkisi itseäni muuttavan muualle. Ihana olisi kyllä, jos ikkunasta näkyisi merinäkymät.
Missä tulen tapaamaan nämä kaksi kosijaa? - Keskiyö
Hei
ainakin lomillasi tulet viettämään aikaa kaupungin melun ulkopuolella, merta katselet ikkunasta, joka on korkea.
tämä kumppanisi puhuu murretta ja hänen ammattinsa liittyy matkailuun tai liikenteeseen, siihen suuntaan.
hän on myös musikaalinen, soittaa trumpettia tai saksofonia, tai.... en tunne niitä kaikkia! ;-)
lapsi voisi ehkä olla kumppanisi edellisestä liitosta, joka tapauksessa lapsi liittyy tähän suhteeseen.
nämä kosijat kulkeutuvat arjen myötä eteesi, ehkä asiakkaina tai kanssamatkutajina. kuitenkin aivan luonnollisesti, enkä usko että ravintolassa.- Tuulahdusta odottava
Onko tämä mies sama kuin kerroit eka viestissä vai onko tämä joku kolmas kosija? Ajattelin vaan ammatteja. Eka viestissä puhuit älyköstä ja maalla asuvasta miehestä? Kumpi näistä puhuu murretta ja työskentelee matkailun tai liikenteen parissa? Osaatko vielä kuvailla tarkemmin minkä näköinen tämä mies on?
Kuinka monta lasta tällä miehellä on?
- Keskiyö
Se on jompikumpi näistä kahdesta,en näe tarkempaa. keskiruskeat tai ristiveriset tavalliset hiukset.
ehkä yksi lapsi, luulisin. näen yhden kouluakäyvän lapsen.
minä näen 2 miestä, kumpikin haluaa sinuun lähempää tuttavuutta.
toinen on jossakin toimistossa töissä, tai isossa firmassa..... toinen on maalla ja työvaatteissa, ruudullinen sellainen kanadalainen paksu paita ja farkut.
oli kumpi oli, mies soittaa musiikkia ja puhuu hauskasti.
ja on naurava. - WicHum
Voi Tuula.
Lapset on ihania, varsinkin malla juosten
Joten ehdottomuus pois heti!
Vaihtoehtoiseti elät yksin koko elämän.
ET OLE LIIAN VANHA! jos sitä mietit.- Tuulahdusta odottava
En minä ehdoton olekkaan, mutta en voi tunteille mitään, että olen enemmän kaupunkilaisihminen kuin maalla viihtyvä. Siellä on kiva käydä ja viettää lyhyitä aikoja, mutta haluan kuitenkin asua kaupungissa.
Jos minut on tarkoitettu asua yksin koko elämä niin minä asun. En halua tehdä siitä isoa numeroa. Olishan se kiva löytää mukava mies rinnalle.
Mitä tarkoitit tuolla en ole liian vanha?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958