pöh

ja pah

Jos olet tällä hetkellä täällä olet kyllä aika tyypillinen mies.

20

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenpa vainen

Minä - mies ! Hui!!
      ... ei ole munia jalkojen välissä.. ees kenenkään toisen ;)
      Kyllä mä ihan nainen vain oon :)

• ap.

Sitten tää ei sulle ollut, mutta kiitos kun vaivaiduit vastamaan:). Voi miten helpompaa olisi rakastua naiseen.:):)

• NytZZzz

Olen täällä, mutta mikään miehen stereotyyppi en ole ja hän sen tietää ja tietää aika paljon ja lisääkin haluan antaa tietää, jos vaan kiinnostaa, saisit kuulla jotain ennenkuulumatonta, mutta jostain kummallisesta syystä haluan kertoa lisää. enkä tiedä miksi.
      Etkö olekaan vielä nukkumassa?

• pöh ja pah

Et taida hän olla, koska ilmeisesti puhut jostain irl. jutusta.Ja en luule että hänkään mikään streotyyppi on. Paitsi ehkä yhdessä asiassa, ne pienet eleet ja niiden puuttuminen esim. vastataan jos toinen jotain vaikka toivottaa. Vaikka olen kyllä alkanut miettiä etten välttämättä ole henkilö jonka takia olen täällä olen vain tulkinnut asioita oman mieleni mukaan. Eihän siitä voi syyttää kuin itseään. Melkein toivoisin että olisit hän kun tuon ennekuulumaton kuulostaa mielenkiintoiselta enkä itsekkään ole ihan tavallinen. Toivottavasti saat kerrottua sen hänelle.

• pöh ja pah

Siis etten ole henkilö jonka takia hän on täällä.:) Mutta en mä jaksa tätä nyt märehtiä jostain kummalisesta syystä hän tuntuu tärkeältä ihmiseltä silti.:)

• NytZZzz

Olen tai en, olet tai et, Kyllä ne irl-jutut oli ihan täältä ja irl:stä yhdistetyjä.
        Saan kerrotttua, koska olen kertonut ennenkin. sitä sun tätä ja keskusteluyhteys on onneksi aika hyvä. Kumpikin haluaa PUHUA mutta mulla on luuloja jostain syvemmästä yhteydestä, mitä ei ole, mutta saa kelvata, olen tähänkin tyytyväinen,

• ap.
        NytZZzz kirjoitti:

Olen tai en, olet tai et, Kyllä ne irl-jutut oli ihan täältä ja irl:stä yhdistetyjä.
        Saan kerrotttua, koska olen kertonut ennenkin. sitä sun tätä ja keskusteluyhteys on onneksi aika hyvä. Kumpikin haluaa PUHUA mutta mulla on luuloja jostain syvemmästä yhteydestä, mitä ei ole, mutta saa kelvata, olen tähänkin tyytyväinen,

Et sitten ole oikea henkilö. Miksi ihmeessä olette täällä kun teillä on myös selvästi liveyhteyskin. Itse en olisi päivääkään tai iltakaan. Vai onko sulla tunteita häntä kohtaan josta et ole saanut puhuttua? Mutta eipä se mulle kuuluu. Tsemppiä.

• NytZZzz
        ap. kirjoitti:

Et sitten ole oikea henkilö. Miksi ihmeessä olette täällä kun teillä on myös selvästi liveyhteyskin. Itse en olisi päivääkään tai iltakaan. Vai onko sulla tunteita häntä kohtaan josta et ole saanut puhuttua? Mutta eipä se mulle kuuluu. Tsemppiä.

Pitää nyt vielä vastata ennen kuin saunaan, uimaan...
        Siis tää on lähinnä naurettavaa, luulin sinua häneksi- Mut onhan täällä moniakin, joilla on jonkinlainen liveyhteys. muta kaikki leijailee ilmassa, ei mitään varmuutta mistään ja siitä voikin päätellä, että kaikki on yksipuolista kuten minunkin kohdalla. Täytyy varmaan rajoittaa tätä haaveilua ja keskittyä olennaiseen- Tsemppiii, tsemppii,,

Mutta pakko olla sinullakin jonkinlainen liveyhteys, jos aloittaa noin kuin teit

• ap.
        NytZZzz kirjoitti:

Pitää nyt vielä vastata ennen kuin saunaan, uimaan...
        Siis tää on lähinnä naurettavaa, luulin sinua häneksi- Mut onhan täällä moniakin, joilla on jonkinlainen liveyhteys. muta kaikki leijailee ilmassa, ei mitään varmuutta mistään ja siitä voikin päätellä, että kaikki on yksipuolista kuten minunkin kohdalla. Täytyy varmaan rajoittaa tätä haaveilua ja keskittyä olennaiseen- Tsemppiii, tsemppii,,

Mutta pakko olla sinullakin jonkinlainen liveyhteys, jos aloittaa noin kuin teit

En jaksa selittää tämä on niin omituista muutenkin. Mutta oikein hyvää saunomista ja uimista sinne. Siellä taitaakin olla kuutamo, joten voit mennä kuutamouinnille. Tuo on kyllä totta että täytyy alkaa rajoittaa haaveilua ettei romahda liian korkealta alas.

• NytZZzz
        ap. kirjoitti:

En jaksa selittää tämä on niin omituista muutenkin. Mutta oikein hyvää saunomista ja uimista sinne. Siellä taitaakin olla kuutamo, joten voit mennä kuutamouinnille. Tuo on kyllä totta että täytyy alkaa rajoittaa haaveilua ettei romahda liian korkealta alas.

No nysse sauna alkaa olla kuuma. Eipä muuta kuin huppari pois päältä ja saunaan.
        Kuu ei taida olla vielä noussut, en tiedä, mut onhan tuossa altaalla valokin mutta en tarvii valoja, koska oon nyt yksikseni.

• heh,
        NytZZzz kirjoitti:

No nysse sauna alkaa olla kuuma. Eipä muuta kuin huppari pois päältä ja saunaan.
        Kuu ei taida olla vielä noussut, en tiedä, mut onhan tuossa altaalla valokin mutta en tarvii valoja, koska oon nyt yksikseni.

Altaalla?? Onko sulla oma uima-allas?? *kateellisena* :D

• _pah

"etten välttämättä ole henkilö jonka takia olen täällä"

pitäiskö tuossa lukea jotain muuta?

• pöh ja pah

Pitäisi ja. Juurihan sen tuossa sun yläpuolella korjasin.

• ap.

Mitä mun vähäiselle kirjoitustaidolleni on tapahtunut. Nyt tästä ei kyllä tule yhtään mitään, öitä.

• Kaipaamasi ehkä ?
        ap. kirjoitti:

Mitä mun vähäiselle kirjoitustaidolleni on tapahtunut. Nyt tästä ei kyllä tule yhtään mitään, öitä.

Huomenta pöh ja pah.

• ap.
        Kaipaamasi ehkä ? kirjoitti:

Huomenta pöh ja pah.

Vaikeaa ja mahdotonta sanoa. Kristallipallossa on jotain häikkää. Mutta huomenta sinnekkin kuka ikinä olet.

• pa.
        ap. kirjoitti:

Vaikeaa ja mahdotonta sanoa. Kristallipallossa on jotain häikkää. Mutta huomenta sinnekkin kuka ikinä olet.

Vai kristallipallo, sielläkö se on, hukkasin sen vime vuonna. Voisin auttaa sen säätämisessä jos saisin sen käsiini

• Mitä onko

unihiekkaset vielä silmissä vai kahvikuppi kourassa valmiina tulevaan päivään :)

• ;)*

Aamu lenkki on jo takanapäin...

• HK
        ;)* kirjoitti:

Aamu lenkki on jo takanapäin...

:n sininen??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe