svchost pitää yhteyttä akamai.net. ja minä en ole sitä aloittanut
mikä on AKAMAI
9
426
Vastaukset
- Koittapa..
ekana googlettaa ja vielläpä kielellä suomi.
- aloittaja----
joo, tehty...
ei oo yhtäkää akamai.net'iik
että voisikko viisana kertoa eres jotain mitä tiedät.
- blokkaa kaikki
Puhut skeidaa, Akamai reitittää liikenteen USA:n kautta ja on osa Echelon-järjestelmää jota NSA hallinnoi.
- sisällöt haltuun
blokkaa kaikki kirjoitti:
Puhut skeidaa, Akamai reitittää liikenteen USA:n kautta ja on osa Echelon-järjestelmää jota NSA hallinnoi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11681958
Mieti hieman miten Suomen sisäinen verkkoliikenne kaapataan.
- a kamai
Akamai on cache-palvelinverkko, minkä kautta firmat voi jakaa ohjelmiaan. Esim. Nokia on käyttänyt tätä. Jos tiedostot vaatii kaistaa, Akamailla sitä on ja se myy sitä, ja lataussivuksi vaihdetaan Akamain palvelin. Käytetään myös mainosten jakelussa. Ei sinänsä mitään hälyttävää.
svchost taas on sikäli mielenkiintoinen, että sen kautta voi ajaa niin montaa ohjelmaa (dllää). Piraattiwindowseihin olisi helppo lisätä sille omia ohjelmia.
Jos windowsisi on aito, ja ajan tasalla, en olisi huolestunut. - Akan MyMy!
Akamai-ominaisuus on todennäköisesti tullut koneellesi Adoben Readerin-latauksen yhteydessä -sehän vaatii "download managerin" asentamista. Itse en käytä Adoben automaattista latausta/päivitystä, vaan lataan sekä Readerin että Flashin manuaalisesti. Adobe on vain tehnyt senkin mahdollisimman vaikeaksi nykyään, mutta esim. Adoben ftp-palvelimen kautta sekin onnistuu ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/10.x/.
- AutoCad - MyMy
Myös AutoCad käyttää muistaakseni kyseistä "latausavustajaa". Ei kiitos - ei mun koneelle.
- NSA/Echelon
Buu Akamai-verkon IP-osoitteita ei saa näköjään jakaa, joita ilman jokainen voi reitittää suoraan haluttuun IP-osoitteeseen, ilman USA-käännöstä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760