Oletteko antaneet kummeille lahjan kiitokseksi, että ovat lupautuneet kummeiksi? Mitä kummeille voisi antaa lahjaksi?
kummille kiitoslahja
2
673
Vastaukset
- Grill
No enpä ole ennen tälläiseen ajatukseen törmännyt, mutta olisihan se ihan kiva saada vaikka jokin kaunis valokuvakehys missä on kummilapsen kuva. :) Ei sen lahjan mikään ihmeellinen ainakaan tarvitse olla, koska ketään ei voi vaatia tai pakottaa kummiksi ja se kummiksi pyytämisen kunnia on jo kiitos itsessään. :)
- kummikolmelle
Kummia on ilman muuta kohteliasta muistaa - lähinnä meilläpäin ehkä jouluisin - alussa en välttämättä ostaisi mitään sen erikoisempaa.
Kuvia oeln itse kova ottamaan, joten niitä ei onneksi ole tullutkaan. Joululahjapuolelta olen saanut: kylpysuolapaketti, DVD, elokuvalippuja, lahjakortti Makuunin karkkitiskille, kirjan, kynttilöitä, viinipullon, koristeastian, lahjakortin hierontaan ym. .... Sen lisäksi sitten useimmiten lapsen oma kortti/piirustus/pieni paperiaskartelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886