Perheåäivähoidon kulut ja korvaukset.
Asuinkerrostaloissa peritään korkeampaa vastiketta, jos asuntoa käytetään ammatinharjoittamiseen, toimisto, kampaajat ym. Kampaajat maksavat vedestä. Perhepäivähoitajat eivät maksa mitään, ei vedestä, ei hissin kulutuksesta. Kuitenkin vettä menee moninkertaisesti vessassa ja käsien pesussa. Hissit ovat yhtenään rikki ja nappuloita saa vaihtaa juuri hoitopaikan kerroksiin. Kaupunki maksaa kodin kulumisesta erikseen, mutta ei taloyhtiölle. Leikkipaikan pitää olla EU:n määräysten mukainen, hiekka maksaa moninkertaisesti enemmän. Leikkialue joutuu kovalle koetukselle joka päivä. Jos sattuu vahinko välineiden huonokuntoisuuden vuoksi, taloyhtiö korvaa. Kaupunki maksaa hoitajalle korvausta tästä, mutta harva taloyhtiö saa siitä mitään. KULUKORVAUS PERHEPÄIVÄHOITAJALTA NIIN KUIN KAMPAAJALTAKIN. Kampaajan kuluttama vesimäärä on pieni ja hänkin maksaa vedestä.
Ammatin aiheuttamat kulut
Osakkeen omistaja
1
246
Vastaukset
- uskomatonta868798767
melkoista taikauskoa se on tämäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043