Minulla on ollut varastossa todella vanha Billnäsin työ/kirjoituspöytä. Olisin kiinnostunut mitä arvoa tallaisella pöydällä on suunnilleen, mistä saisi tietoutta ( olen yrittänyt googlettaa mutta tietoa löytyy niukasti ) Olisin myös halukas myymään pöydän koska itselläni ei ole tallaiselle pöydälle käyttöä. Mitat ovat suunnilleen 80x150. Kaikki laatikot paikallaan. Leimoja yms en pääse etsimään koska pöytä on varastoitu pieneen tilaan.
Billnäs työpöytä
6
603
Vastaukset
- billnäspöytä
pöydän arvo varmaankin 200-1000e kunnosta ja mallista riippuen. ostajaa tietysti aina vaikea löytää joka maksaa keräilyarvon.
- Pexi 1
Onkohan työpöytä vielä myynnissä ja missäpäin suomea?
- amor73
hei, jos pöytä on vielä myynnissä, niin otatko yhteyttä =)
- millamagia1969
Vielä on myynnissä ja pöytä sijaitsee kempeleessä, yhteyttö voi ottaa [email protected]
Imatralla olisi hyväkuntoinen Billnäs-kirjoituspöytä 130 x 76, vedettävä rimakansi toimii ja kaikki laatikot on. Sekä sen kanssa soveltuva koivuinen kiikkuva ja pyörivä Sopenkorvan tuoli. Tarjoa, hintaluokka kuitenkin jossain 1.200 euron tuntumassa. Pidätän oikeuden hyväksyä tai hylätä tarjouksen.
- Kissat kiinni
Aika hikisen kokoinen, varmaan ei ole ollut aikanaan fyrkkaa ostaa normi kokoista kirjoituspöytää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472