Mitä mietit juuri nyt?

🤔
1721933
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 172

Vanhimmat

Miestä ja että missä vaiheessa se nyt oikein on.

Äänestä

Puuhamaa reissua ja mitä laittaisin serkkujen juhliin päälle.

1Äänestä

Sinua ja sitä että milloinhan me mahdollisesti nähdään? 😍

4Äänestä
  • Eräs mies ei halua nähdä!!

Äänestä

• Ja minä sinua / häntä jota kauan odottanutkin 😍 kunpa tietäis miten ja milloin nähtäisiin ..

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Eräs mies ei halua nähdä!!

Aika moni mies ei draamakekeäijä halua nähdä- mm totuutta ihanan itsekästä minun nassu kaikki kaikessa on kun suu käynyt enemmän ku laki sallii ja myös kirjaimellisesti. Uhriutukaamme ulkopuoliset groupiet puolestaan hartaudella amen

Äänestä

• Anonyymi00138 kirjoitti:

Aika moni mies ei draamakekeäijä halua nähdä- mm totuutta ihanan itsekästä minun nassu kaikki kaikessa on kun suu käynyt enemmän ku laki sallii ja myös kirjaimellisesti. Uhriutukaamme ulkopuoliset groupiet puolestaan hartaudella amen

Tällä kertaa ehkä saatan jo kysyä tiskillä notkuvilta ”kaksosilta” tmv pitkät päällä että mikä se sulla on hätänä

Äänestä

• Anonyymi00139 kirjoitti:

Tällä kertaa ehkä saatan jo kysyä tiskillä notkuvilta ”kaksosilta” tmv pitkät päällä että mikä se sulla on hätänä

Ja lopuksi kailotus on taktista ääni kantava tarvittaessa. Seinillä on korvat oikeen hyvä

Äänestä

Huomista.

1Äänestä
  • Oliko se eilen habib?

Äänestä

Kohta on Juhannus :)

Äänestä

Että jääkö tämä särky loppu elämäksi.

Äänestä
  • Ei varmaan jää. Aika aina parantaa.

1Äänestä

• Keksi draamaileva ja keinotekoisista nettidraamoista elävä gubbe uusi kipu tai särky näille

Äänestä

Tulevaisuutta ja sitä kun jään todennäköisesti yksin puheiden perusteella. Kuinka selviän kaikesta.

Äänestä

Että haluanko elää ilman rakkautta loppuelämäni. Vai pitäisikö minun sen sijaan, että roikun sellaisessa ihmisessä, joka ei halua mua, antaa mahdollisuus sellaiselle, joka selvästi näyttää, että haluaa.

4Äänestä
  • Aivan

Äänestä

• Jos toinen on sinusta kiinnostunut, etkä itse ole hänen suuntaansa kuitenkaan kallistunut, niin miksi lähestyisit vain sen takia, kun toinen on kiinnostut? Tykkäät ihailusta?

3Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Jos toinen on sinusta kiinnostunut, etkä itse ole hänen suuntaansa kuitenkaan kallistunut, niin miksi lähestyisit vain sen takia, kun toinen on kiinnostut? Tykkäät ihailusta?

Aina ei tiedä onko toinen kiinnostunut tai aikooko edetä.. ei ehkä sen takia kannata sulkea mahdollisuus tutustua toiselta. Siis pitkään koettanut selvittää missä mennään, ei niinkään ihailun perässä.

Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Jos toinen on sinusta kiinnostunut, etkä itse ole hänen suuntaansa kuitenkaan kallistunut, niin miksi lähestyisit vain sen takia, kun toinen on kiinnostut? Tykkäät ihailusta?

Koska kaikkein eniten haluaisi piip, eli tavallaan kyllä, naisista negatiivisia ja pinnallisia konnotaatiota väkinäisesti etsivä tyyppi. Sivusta naiselta Tee et käy täysillä kyllä sinäkähän

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Aivan

Jopa sitä leikitään niin tietoista taas draamailevan aapeeäijän saagasta taas. Lapsellista ja vähän ongelmallista

Äänestä

• Anonyymi00134 kirjoitti:

Koska kaikkein eniten haluaisi piip, eli tavallaan kyllä, naisista negatiivisia ja pinnallisia konnotaatiota väkinäisesti etsivä tyyppi. Sivusta naiselta Tee et käy täysillä kyllä sinäkähän

Häh?

Äänestä

Hän on paljastanut sielunsa rumuuden.

Äänestä
  • Siksikö kun ei innostu esim. samasta sukupuolesta, hohhoijaa.

Äänestä

• No hyvä että sinulle löytyy alustoja, kuten tämäkin avaus, missä tilittää tästä jostain hänestä. Mikä tätäkin vaivaa kysyn vaan sivusta

Äänestä

Lähtiskö diggaileen Scorppareita Veikkaus Areenalle 28.7

1Äänestä
  • Päätin sitte lähteä. Katsomo 313, saa tulla arvaileen kuka siinä katsomossa istujista olen :)

Äänestä

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Päätin sitte lähteä. Katsomo 313, saa tulla arvaileen kuka siinä katsomossa istujista olen :)

😂😂😁

Äänestä

• En kun meen Lenny Kravizin konserttiin.

1Äänestä

Että pääsenköhän huomenna jutuille :)

Äänestä

Hän on väkivaltainen

Äänestä

Pskaa fiilistä ja menneitä sekä nykyisiä tapahtumia, joita en ymmärrä.

Äänestä

tämä vuosi on ollut käsittämätön. en voi muuta sanoa. olen vtun vahva. yötä

3Äänestä
  • Missä asioissa olet ollu vahva?

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Missä asioissa olet ollu vahva?

Kaikissa mainituissa aiheissa ja niissäkin mitä ei ole vielä mainittu. Sivusta musta humaus pään ympärillä paha kieli tulee

Äänestä

Mietin sitä, että kyllähän hän olisi silloin tavoitellut vain minua jos olisin ollut hänelle erityinen. Siitäkin huolimatta, että tilanteeni oli, mikä oli.
Ärsyttävä asia on se, etten jostain syystä pysty realiteetteja hyväksymään.

3Äänestä
  • Aika samoilla fiiliksillä.

1Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Aika samoilla fiiliksillä.

Mikä siinä on, että vaikka silmien edessä näkee kaiken päivän selvänä niin mieli kääntää asioita ikään kuin omaksi edukseen. Ihminen on jotenkin sokea ihastuneena. Miehet ei ole toisen naisen kanssa jos sydän on jossain muualla. Tämä on vain selvä asia. Kurjaa asiasta teki hänen flirttailunsa minullekin. Tyypillistä harmitonta, mutta riittävää omalle mielelle keksimään kaikenlaisia selityksiä. Inhottaa oma heikko ja typerä mieli. Voisinpa saada vaihtopään. Vaihtaisin heti järkevämpään päähän 😀

5Äänestä

• Samaa miettinyt, ensi kerralla pitää olla kyllä tarkempi ja katsoa ettei höpsähdä mieheen joka flirttailee ja palvelee kaikkia naisia.

3Äänestä

• Pakkien saamisen jälkeen olis vaan ahdistelua jatkaa tavoittelua. Sitten suljetaan tunteet sisälle ja tavoitellaan muita.

1Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Pakkien saamisen jälkeen olis vaan ahdistelua jatkaa tavoittelua. Sitten suljetaan tunteet sisälle ja tavoitellaan muita.

En antanut pakkeja… ei puhuttu koskaan sellaisia. Sekava tilanne, joka ehkä olisi pitänyt olla selkeä. En vieläkään tajua, mistä oli kyse.
    Minun täytyy vaan hyväksyä asiat silti.

1Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Pakkien saamisen jälkeen olis vaan ahdistelua jatkaa tavoittelua. Sitten suljetaan tunteet sisälle ja tavoitellaan muita.

Oletko taas yksi niistä joka luuli saaneensa pakit? Olet ihan varma?

2Äänestä

Mietin miksi ihmeessä mietin keväästä lähtien putkeen ihmistä ja se vaan elää omaa elämäänsä tätä todennäköisesti edes tietättä.iten voin oikeasti olla tällainen? Haluan jo selvyydet asioihin ja päästä eteenpäin. Mitähän mulle on tapahtunut.

Äänestä

Voinko luottaa?

1Äänestä
  • Luota rakas...

2Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Luota rakas...

Käytäisiinkö festarilla Kuopiossa heinäkuussa... päiväreissu tai yksi yö... uskon, että järjestelyt sen suhteen onnistuisi ❤️...

Äänestä

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Käytäisiinkö festarilla Kuopiossa heinäkuussa... päiväreissu tai yksi yö... uskon, että järjestelyt sen suhteen onnistuisi ❤️...

Kenen kanssa sinne haluaisit mennä? 😊

Äänestä

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Kenen kanssa sinne haluaisit mennä? 😊

Kaivattuni Naisen kanssa ❤️

Äänestä

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Ensin olisi gubbe hyvä lusia mm Visbyn risteily kestääkö se tylsyyttä, tarkoitan nauttiiko kukkaloistosta yhdessäolosta

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Luota rakas...

But maybe not yoo, slimey? Sivusta

Äänestä

Maailma antoi monta epätodennäköistä sattumaa. Silti onnistuin epäonnistumaan. Olisinpa saanut harjoitella tällaista ennen häntä.

7Äänestä
  • Millaisia sattumia?

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Millaisia sattumia?

Ihania... ihanimpia.

2Äänestä

• Eihän siihen osaa varautua. Sama fiilis..

3Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Eihän siihen osaa varautua. Sama fiilis..

Ei. Maailma kun näyttää jotain sellaista, mitä et koskaan ajatellut olevan... Tunteita, mitä et koskaan ole kokenut.

2Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Eihän siihen osaa varautua. Sama fiilis..

Ja rakastan vain...

2Äänestä

Et mitä ihmettä hän musta haluaa? Mikä se katse oli?

4Äänestä

Että oispa kristallipallo tai jotain.... mutta kun ei voi ole eikä voi tietää edes huomista päivää ja kohta taas itketään...

Äänestä

Olen hölmö.....

Äänestä

En mieti yhtään mitään. Haluan vaan nukkua ja unohtaa kaiken tuskan.

Äänestä

tomia❤️

Äänestä

Mietin,miksi hän leikki tunteillani. Antoi ymmärtää muuta mutta perääntyi lopulta 💔 En tiedä, milloin tää tuska helpottaa vai helpottaako koskaan 😭😭😭

1Äänestä
  • No kohta sinä gubbe pääset jo uuden pirkon perään kirvaamaan samaa. T naiselta

Äänestä

Mietin että ennen lomaasi kysyn sulta numeroasi. Tai sitten en. Riippuu siitä millaiset välit meillä on sitten.

1Äänestä
  • Missä päin tällaista mietit tai mikä on sun etunimen eka kirjain? T. Vainoharhanen

Äänestä

• Anonyymi00109 kirjoitti:

Missä päin tällaista mietit tai mikä on sun etunimen eka kirjain? T. Vainoharhanen

S kirjain

Äänestä

• Anonyymi00151 kirjoitti:

S kirjain

Sesilia

Äänestä

• Anonyymi00183 kirjoitti:

Sesilia

Ohi

Äänestä

Pitääkö sauna pestä? (pitää)
Pitääkö jääkaappi putsata? (pitää)
Pitääkö allas putsata? (totta helv. pitää)
Juodaanko viiniä vai miedompia? (kuka? paljonko?)
Pitääkö hankkia koivunoksia, vai käykö lupiinit? (molempia?)
Kehtaako laittaa Antille juhannustoivotusta? (ehkä, ehkä ei, jahkailen kunnes ikkuna menee ohi)

1Äänestä
  • Jotaki se ois hyvä tehä halien eteen näinhän se gubbe on

Äänestä

Mustilaisen serkkumies.Mikä motiiviksi on?

Äänestä
  • Emt verikosto vendetta joku muu? Sivusta innokas arwaaja

Äänestä

Mietin ootko oikeesti voinu eksyy tänne. En tiiä ees miten ite eksyin.

2Äänestä
  • Kaikki on mahdollista.

4Äänestä

• Tutustuin itselle vieraaseen aiheeseen ja siinä samalla löysin tämän.

1Äänestä

• Anonyymi00050 kirjoitti:

Tutustuin itselle vieraaseen aiheeseen ja siinä samalla löysin tämän.

Mihin aiheeseen?

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Mihin aiheeseen?

Aiheeseen, josta kaipaamani henkilö minulle puhui. Toki tiesin sivuston jo entuudestaan, mutta nämä ikävä yms. palstat olivat uutta.

1Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Aiheeseen, josta kaipaamani henkilö minulle puhui. Toki tiesin sivuston jo entuudestaan, mutta nämä ikävä yms. palstat olivat uutta.

Vuosi sitten yks n sulleko mainitsi viestitse.?

Äänestä

• Anonyymi00082 kirjoitti:

Vuosi sitten yks n sulleko mainitsi viestitse.?

Ei. Kasvotusten.

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Mihin aiheeseen?

Esoteeriseen arvauskeskukseen tutustuin ohjatulla kierroksella mitään namiskoja ei saanut painella eikä kuviakaan ottaa

Äänestä

Mitkä meidän välit on

Äänestä
  • Lämpimät odottavat

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Lämpimät odottavat

Toivottasti, vaikka epäilen.

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Lämpimät odottavat

Minusta ja häiriköstä ei voi koskaan tulla edes ystäviä!

Äänestä

• Anonyymi00084 kirjoitti:

Minusta ja häiriköstä ei voi koskaan tulla edes ystäviä!

Joo kumma homma trollaava äijä tämäkin. Kummat tätä saagaa kommentoi, ehkä minäkin olen sitten vaikka en paisuttele ko tekstiä tuolla mailla mannuilla. TT

Äänestä

Saatan olla vaarassa.

Äänestä

Muuttamista uuteen rivitaloasuntoon tästä kerrostalosta ja että toivottavasti siellä on rauhallista ja viihdyn siellä.

1Äänestä

Mietin, että onkohan sillä miehellä pissaa tarpeeksi pissapojassa... siis oikeesti.

Äänestä

Miksi naiset valehtelevat minulle? Sanovat haluavansa nähdä mutta peruvat tai ghostaavat.

Äänestä

Että jaksaisiko sitä jossain juhannuksena lähteä käymään vai olisiko taas vain yksin kotona 😔

Äänestä

Miten helvetissä erota puolisosta joka ei halua erota. Sitä mietin.

Äänestä
  • Kukaan ei voi pakottaa olemaan parisuhteessa.

1Äänestä

• Anonyymi00081 kirjoitti:

Kukaan ei voi pakottaa olemaan parisuhteessa.

Tuo on totta. Ihan jokainen joka kokee parisuhteen huonoksi, hänellä on oikeus lähteä pois parisuhteesta!

1Äänestä

• Kasvattamalla pallit.

Äänestä

• Anonyymi00081 kirjoitti:

Kukaan ei voi pakottaa olemaan parisuhteessa.

Voi juku ihanko totta trolliäijälle pätevä naisiin patologisen alentuvasti suhtautuva setä?

Äänestä

mutsiis

Äänestä

Miss you. Mitäköhän teet just nytten?

1Äänestä
  • Ajattelen sinua.

Äänestä

• Syön karkkia autossa.

Äänestä

Miksei hän oo töissä

Äänestä
  • Sen takia, että minut yritetään aina lykätä naistyöyhteisöihin vaikka naisporukat ilman miehiä ovat myrkkytynnyreitä.

Äänestä

• Anonyymi00102 kirjoitti:

Sen takia, että minut yritetään aina lykätä naistyöyhteisöihin vaikka naisporukat ilman miehiä ovat myrkkytynnyreitä.

Joo no eipä se yks ne kukko tunkiolla nokkimassa dynamiikkaa välttämättä paranna pakka menee pian vielä enemmän sekaisin ja jollain nousee päähän kuka näistä se voisi olla?

Äänestä

• Anonyymi00118 kirjoitti:

Joo no eipä se yks ne kukko tunkiolla nokkimassa dynamiikkaa välttämättä paranna pakka menee pian vielä enemmän sekaisin ja jollain nousee päähän kuka näistä se voisi olla?

Tarkoitinkin, että suht tasajako eikä kukkona tunkiolla meininkejä.

Olen huomannut useammassa työpaikassa, että yleensä muut naiset ovat minua kohtaan ystävällisempiä, jos paikalla on myös miehiä, Jos ollaan naisporukalla, niin kohdellaan piikittelebästi ja alentuvasti ja, kun asetan rajan olenkin yht'äkkiä yhteistyökyvytön enkä kuulemma ota palautetta vastaan. Helpoin on työskennellä suurinpiirtein samanikäisten naisten (n35-45)kanssa, mutta huomattavasti nuoremmat ja huomattavasti iäkkäämmät, ovat minua kohtaan yleensä totaaliperseitä. Jos työyhteisössä on miehiä,vahtivat muut yleensä etten ole heidän kanssaan liiemmin tekemisissä ja, jos olen niin seuraavaksi alkaa jäätävä piikittely.

Äänestä

Sitä ettei minun tarvitsisi nähdä stalkkeria enää koskaan!

Äänestä

Että olikohan hänellä hyvä, mahdollisesti hauistreeni.

Äänestä

Sitä, että kaikki järjestyy lopulta, se mitä pitää sisällään on arvoitus. Osviittaa siitä jo saatu sekä dataa.

Äänestä
  • Mitä hiton dataa 😅?

Äänestä

• Anonyymi00088 kirjoitti:

Mitä hiton dataa 😅?

Huumanneet/manipuloineet kyseistä henkilöä käyttäytymään haluamallaan tavalla ja näin ollen ottaneet video/ääni dataa jolla nyt mustamaalaavat kyseistä henkilöä.

Äänestä

P*llua

Äänestä
  • Mitä tiiät aiheesta tähän mennessä

Äänestä

Hänen ihanaa karvaista rintaa ja sitä upeaa tatuointia❤️

2Äänestä

Naista mietin. Kuinka rakastan ja haluaisin hänet tähän. Todellisuus on yksipuolinen. Mitään muuta ei voi ajatella.

3Äänestä

Mietin, että kesän paskuus on nyt taattu, mutta toivottavasti syksyllä on luvassa lupaavampaa meininkiä kuin mitä tämä kesä on.

Äänestä

Huomisia töitä ja miten hemmetissä jaksan nousta viideltä.

2Äänestä
  • Opiskelussa ja työttömyydessä on se hyvä puoli, ettei tarvitse olla ainakaan huoltsikalla tai Prismassa töissä. Ja vaikka kkesä onkin pettymys niin ei tarvitse ainakaan nähdä Prisma tai Nestelääviä pariin kuukauteen.

Äänestä

• Jos tyynysi hyvin on, kyllä sinä jaksat🤗

Äänestä

• Anonyymi00116 kirjoitti:

Jos tyynysi hyvin on, kyllä sinä jaksat🤗

Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jaksaa. Opiskella, kuntoilla ja opiskella sekä kuntoilla. Jättää sokeri ja jakaa päivälle kaksi liikuntatuokiota - yksi aamulle ja yksi illalle. Välissä opintoja pomodoro meiningeistä ja työhakemusten lähettämistä, jos on kiinnostavia työpaikkailmoituksia. Pari vapaapäivää opiskelusta per viikko. Toistetaan, kunnes elämänsuunta kääntyy.

Äänestä

Toivon etten olisi koskaan työskennellyt henkilökohtaisena avustajana. Se kärsimys, joka kyseisestä työstä on seurannut, on kohtuutonta.

Äänestä
  • No onhan se kypsää hommaa yhteenotoilta ei voi täysin välttyä. Eikun en minä tiiä

Äänestä

• Anonyymi00115 kirjoitti:

No onhan se kypsää hommaa yhteenotoilta ei voi täysin välttyä. Eikun en minä tiiä

Tiedän viiden vuoden kokemuksella etten suostu enää siihen kärsimykseen.

Äänestä

Piti joskus kävellä 32km maantietä pitkin, kävelin ensin kolme tuntia väärään suuntaan ja poikkesin huoltoasemalle hakemaan itselleni kartan, en tiedä mitä kello oli, ehkä yhdeksän illalla, Pölähdin sinne, tosissani toivoin, että sieltä löytyis kartta, kassa oli aivan nuori kaunis neiti, tarvin sen hiton kartan, muistan miten kassa painoi päänsä.

Niin aloin miettimään sitä, se huoltoasema oli kuin sen oma suloinen pikku linna, sille se on varmaan tosi tuttu paikka ja se huoltis oli just semmoinen valkoinen, jotenkin puhtaalla, etäisellä paikalla.

Ihmiset elää jänniä elämiä.

Äänestä
  • No jossain te juoru-ukot aina kälkätättä.

Äänestä

Tulispa jo Puuttin ja päästäis meät pois täältä. Tai oikeastaan Kim Jong-Un vois olla parenpi vapahtaja. Heittäs yrinpommit kehhiin, nyt jos kerta Iranille ei anneta luppaa. Ihmettelen kyllä miksi Kimin Unni ei ole vielä mihkään laittana pommia menemään. Ois siisti nähä ko Pentakonin päällä ois iso sieni.

Äänestä
  • Kaikkea sinäkin toivot. Käy ensin oma sotasi sisälläsi, ennenkuin alat pahaan oloosi muita vetämään.
    Putteei pysyköön omalla tontillaan ja mellastakoon siellä, samoin Trumboy.
    Rauha kaikille rajoille ja kaikkiin maihin.
    Hyvin mahdutaan olemaan siellä missä ollaan.
    Se hautapaikka on sitten paljon pienempi kun sen aika on.
    Hyvät ajatukset lisää hyvää.

Äänestä

Mitäpä mietin? Sitä ettei minua kiinnosta paskaakaan olla vuorovaikutuksessa netin tai ruudun välityksellä. Enkä tiedä miksi hitossa minua jatkuvasti ajetaan sitä kohti, että olisin pelkästään kotona ja läppärillä. Koska tämä on merkityksetöntä paskaa, aivan nin kuin on tekoälyn kouluttaminen ja suurinpiirtein kaikki työ joka on pelkästään etätyötä kotona.

Äänestä
  • Siinä on joku etätyöhön kettuuntunut sydänverellä ohhoh

Äänestä

• Anonyymi00111 kirjoitti:

Siinä on joku etätyöhön kettuuntunut sydänverellä ohhoh

Työn orjat sorron yöstä nouskaa

Äänestä

• Anonyymi00111 kirjoitti:

Siinä on joku etätyöhön kettuuntunut sydänverellä ohhoh

Etätyö yhtenä projektina muiden juttujen joukossa on ok, mutta pelkästään etätyötä - ei todellakaan. En muutoinkaan viihdy kotona, joten työ jossa pääsee pois asuin ympyröistä on kokseenkin ehdoton seikka.

Äänestä

Tutun kuuloinen köhintä kuuluu ulkoa.😡

Äänestä
  • Se on pujo tuomi tai paju kun kukkii, anteexi

Äänestä

• Mikähän sua vaivaa?
    miksi kiukuttelee ja vihahymiö?
    Ei voi kuin sääliä
    Elämä on sellaista,koitappa kestää!

Äänestä

Parempi aamu, kun pitkään aikaan ❤️
Ehkä harhailen, ehkä en.

Äänestä
  • Ehkä se on sitä miltä näyttää❤️

2Äänestä

Köyhät. Jutut Radiossa jossain Suomessa nähty hyttysiä

Äänestä

Oon miettinyt koko päivän yhtä M-naista eilisen takia.

Äänestä
  • Mitä eilen tapahtui?:)

Äänestä

• Minäkin haluaisin tietää.

Äänestä

• Anonyymi00143 kirjoitti:

Mitä eilen tapahtui?:)

Nähtiin pitkästä aikaa. Hän näytti myös olevan iloinen kun tulin tapaamaan häntä. Todellinen hemmottelua ansaitseva kaunotar.

Äänestä

Että pitäisikö olla innoissaan kusisesta junareissusta, koska ei muutoinkaan ollut suunnitelmissa ja on lähinnä paskan kesän kruunauma. Toivottavasti ensi kesä menee toivomissani merkeissä eikä tässä samassa paskapyörässä. Vitun Pohjois-Karjala.

Äänestä

P-naista. Toivottavasti helpottaa ajan kanssa, kun tää viikko on vielä tosi vaikea.

Äänestä

Että olisin mieluummin lentänyt pariksi viikoksivaikka Keski-tai Etelä- Eurooppaan, jonnekin missä en ole aiemminkäynyt, kuin viettäisin kesää jälleen tutuissa ympyröissä. Tai olisin vaikka omalla autolla liikenteessä ennemmin, kui n junailemassa.

Sori VR. En ole koskaan liiemmin välittänyt junamatkailusta. Sama bussien suhteen.

Äänestä

Touhuilua.

Äänestä
  • Opiskelua, koska vaikka nyt joudunkin viettämään kesän keskellä ei mitään, eikä minulla ole aikeita luoda kesän aikana yhtäkään sidosta joka sitoisi kyseiseen paikkaan, on luvassa opiskelua, opiskelua ja opiskelua.

Olisin myös todella iloinen, jos kukaan ei enää yrittäisi järjestää yhteensattumia. Yleensä ovat erittäin huonosti ja ajattelemattomasti järjestettyjä ja ei ainakaan sillä ajatuksella, että minulle olisi kyseisistä yllätyksistä iloa.

Kyllä jokainen tietää itse mitä ja ketä kohti haluaa kulkea ja tämä junafarssi on nyt toteutunut useampana vuotena, joten saisi jo tajuta lopettaa.

Äänestä

• Anonyymi00156 kirjoitti:

Opiskelua, koska vaikka nyt joudunkin viettämään kesän keskellä ei mitään, eikä minulla ole aikeita luoda kesän aikana yhtäkään sidosta joka sitoisi kyseiseen paikkaan, on luvassa opiskelua, opiskelua ja opiskelua.

Olisin myös todella iloinen, jos kukaan ei enää yrittäisi järjestää yhteensattumia. Yleensä ovat erittäin huonosti ja ajattelemattomasti järjestettyjä ja ei ainakaan sillä ajatuksella, että minulle olisi kyseisistä yllätyksistä iloa.

Kyllä jokainen tietää itse mitä ja ketä kohti haluaa kulkea ja tämä junafarssi on nyt toteutunut useampana vuotena, joten saisi jo tajuta lopettaa.

Ei liity minuun mitenkään!

Äänestä

Ka niin. Mitäpä miettii kamu tällä hetkellä. Vesipullo on käden ulottumattomissa. On siit kait noustava seisaallein ja haettava hörpyt. Ihan parin metrin lähimatkustus alkamaisillahan, sano.

Äänestä

Syönkö ensin sipsit vai oikean ruuan. Ja mitä se nainen tekee juuri nyt. Kertoisin että valitsin jäätelöistä mudcaken juhannusruokia ostaessa. Majoneesit jätin kauppaan. Riittää sinappi ja ketsuppi. Juhannusateria on siten melko terveellistä.
🌊⛈️

1Äänestä

Olemme olleet mieheni kans kohta 50 vuotta naimisissa. Nyt on tullut kolmas pyörä kuvioihin. On moni neuvonnu että lähde pois. Ei kannata sinun tuhlata aikaa tommoseen.

2Äänestä

Empä mitään vuosi kymmeniä jo käyny muiden mietteitä ajankulukseni läpitte

Äänestä

Mukavan tyhjä hetki juuri nyt.

Äänestä

Et on nyt just vähän vaikeaa. Yritän muistaa, et tää on vain tunne ja se menee ohi.

2Äänestä

Tunne on vain tunne.

1Äänestä
  • Ei ole. Se johdattaa suuntaan minne kuuluu.

Äänestä

• Anonyymi00169 kirjoitti:

Ei ole. Se johdattaa suuntaan minne kuuluu.

Tai sitten se on vain tunne.

Äänestä

• Anonyymi00170 kirjoitti:

Tai sitten se on vain tunne.

Ei ole. Tunne ei tule tyhjästä. Aivosi eivät käsittele tyhjää asiaa. Tunteella on aina jokin konkreettinen tausta.

Äänestä

• Anonyymi00171 kirjoitti:

Ei ole. Tunne ei tule tyhjästä. Aivosi eivät käsittele tyhjää asiaa. Tunteella on aina jokin konkreettinen tausta.

Kuulostaa ikävältä.

Äänestä

• Toivottavasti helpottaa ja menee ohi.

Äänestä

Sitä mietin, etten ehkä enää koskaan halua uutta ystävää! Olen rätti poikki väsynyt kaikkeen sellaiseen mikä liittyy ihmisten välisiin suhteisiin ja koen, ettei minulla ole koskaan eroni jälkeen tuntunut siltä, että tarvitsisin enää uusia ihmisiä elämääni! Erityispiirteisenä en koe mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! "Mitä minä ihmisillä teen, en yhtään mittään en koskaan enää."

Äänestä
  • Ja ehkä kävi niin, että projekti oli juuri se tekijä, mikä vahvisti noita tunteita! Koska elämääni yritettiin väkisin tunkea monen vuoden ajan kaikkialla, koska aina oli sitä kautta rantain kertomista, josta en päässyt eroon missään ja se sai minut voimaan todella pahoin! Projektin aloittajille, älkää enää koskaan tehkö mitään vastaavaa kenellekään muulle, koska sellainen saa aikaan erityispiirteisessä ihmisessä syvää rikkomista henkisesti ja fyysisesti! Erityispiirteiselle ihmiselle on välttämätöntä kertoa kaikesta jo ennen kuin mitään edes aloitettiin, koska siinä vaiheessa olisi vielä ollut se mahdollisuus, ettei projektia olisi koskaan edes aloitettu! Näen yhä joskus painajaisia kaikesta siitä, mitä en olisi ikinä halunnut kokea! Olen tuntenut suurta kuvotusta monissa työpaikoissa, joissa on ikäänkuin käsitelty yksityisasioitani ilman lupaa! Yhnkään työntejän asioita ei koskaan saa käsitellä työpaikalla lupaa kysymättä ja minulta sitä ei suoraan kysytty, enkä ymmärtänyt mistään mitään moniin vuosiin! Kuvittelepa itsesi vastaavaan tilanteeseen vuosien ajaksi!!

Äänestä

• Anonyymi00172 kirjoitti:

Ja ehkä kävi niin, että projekti oli juuri se tekijä, mikä vahvisti noita tunteita! Koska elämääni yritettiin väkisin tunkea monen vuoden ajan kaikkialla, koska aina oli sitä kautta rantain kertomista, josta en päässyt eroon missään ja se sai minut voimaan todella pahoin! Projektin aloittajille, älkää enää koskaan tehkö mitään vastaavaa kenellekään muulle, koska sellainen saa aikaan erityispiirteisessä ihmisessä syvää rikkomista henkisesti ja fyysisesti! Erityispiirteiselle ihmiselle on välttämätöntä kertoa kaikesta jo ennen kuin mitään edes aloitettiin, koska siinä vaiheessa olisi vielä ollut se mahdollisuus, ettei projektia olisi koskaan edes aloitettu! Näen yhä joskus painajaisia kaikesta siitä, mitä en olisi ikinä halunnut kokea! Olen tuntenut suurta kuvotusta monissa työpaikoissa, joissa on ikäänkuin käsitelty yksityisasioitani ilman lupaa! Yhnkään työntejän asioita ei koskaan saa käsitellä työpaikalla lupaa kysymättä ja minulta sitä ei suoraan kysytty, enkä ymmärtänyt mistään mitään moniin vuosiin! Kuvittelepa itsesi vastaavaan tilanteeseen vuosien ajaksi!!

Sun pitäis hankkia itselles kunnon pano. Ei muuta.

Äänestä

• Anonyymi00175 kirjoitti:

Sun pitäis hankkia itselles kunnon pano. Ei muuta.

Pano- projekti :D

Äänestä

Pitsaa. Mutra en tiedä mitä mietin seuraavaksi. Kukaan ei tiedä mitä miettii seuraavaksi. Ajattelevatko siis itse ollenkaan?
-Pitsavelho

Äänestä
  • mmmm

Äänestä

S...a, rakastan sua.

Äänestä
  • Ja minä sinua / erästä miestä jos oot hän.

Äänestä

Tarkoitatko tätä ns kirjastomiestä. No kaipa hän on yksinäinen, mutta en kyllä puolisoks suosittele.

Äänestä

Mietin hymähdellen itsepäisyyttäni. Tiedän mitä kaipaamani haluaisi minulta, mutta en juuri siksi tee muutosta.

Äänestä
  • Hah. Omituinen höpöttäjä olet.

Äänestä

• Ei kuulosta itsepäisyydeltä vaan joltain vähän vakavammalta oireelta.

1Äänestä

• Muutosta mihin?

Äänestä

• Anonyymi00192 kirjoitti:

Ei kuulosta itsepäisyydeltä vaan joltain vähän vakavammalta oireelta.

Valaise nyt lisää meitä, kyökkipsykan tohtori.

Äänestä

• Anonyymi00195 kirjoitti:

Valaise nyt lisää meitä, kyökkipsykan tohtori.

Mietihän ihan itse omilla pikku aivoilla mistä voisi olla kyse siinä kun "Tiedän mitä kaipaamani haluaisi minulta, mutta en juuri siksi tee muutosta."

Äänestä

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

🤔

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu