Haluan teidät molemmat elämääni

Anonyymi-ap

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3

49

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

???

• Anonyymi00002

jätä mut pois laskuista -j

• Anonyymi00003

Sama

• Anonyymi00004

Haluaisin olla enemmän kuin ystävä.

• Anonyymi00005

Älä hylkää ystävääsi :)

• Anonyymi00006

Onko aloitus naiselta miehelle?

• Anonyymi00007

Ei haittaisi mitään jos toinen mies ei mustasukkaisuuttaan haluaisi rikkoa suhdetta.

• Anonyymi00009

Luovutan...mutta rakastan aina...

• Anonyymi00010

Kumpaa rakastat?

• Anonyymi00011

Miten se rakkaus ja ystävyys eroittuu

• Anonyymi00012

Sopii mulle, mulla sama tilanne.
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00013

Vanhassa vara parempi. Toisen voi ylentää unelmaosastolle.

• Anonyymi00014

Kenelle ja oletko nainen vai mies?

• Anonyymi00015

"On kuin paras ystävä" eli mitä hän on siis? voisi sanoa, että joku on kuin sisko tai veli tai veljestä tai siskosta, että on paras ystävä...mitä siis tarkoitat?

• Anonyymi00016

Ap vois nyt vastata dramaattisen aloituksensa jälkeen, onko hänellä vertailussa naiset vai miehet?

• Anonyymi00018

Kuinka monta vastausta anonyymin trollin aloitukseen. On epätoivoisia ihmisiä 🤣

• Anonyymi00020

Juttuhan on niin, että trolli toki saa kertoa asian. Ihmiset vastaavat omassa elämässään tapahtuvista asioista ja ihmisistä. Trolli on pelkkä sanansaattaja.

• Anonyymi00019

Molli trolli

• Anonyymi00021

Minusta hänen ei tarvitse luopua, koska mä en ole koskaan hänen ollutkaan.

• Anonyymi00023

Niin mikä ongelma rakastettu ja ystävä eri asioita. 🙄

• Anonyymi00033

Kyllä, mutta jos ystävä haluaisi olla enemmän, rakastetun asemassa ja syrjäyttää tämä rakastettu. Tämän asian tietenkin päästtää kyseinen ihminen, mutta ystävässä on aina se riskitekijä, ettei hän välttämättä ajattele hyvällä "kilpailijaansa" vaan haluaan hänet pois mielummin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä, mutta jos ystävä haluaisi olla enemmän, rakastetun asemassa ja syrjäyttää tämä rakastettu. Tämän asian tietenkin päästtää kyseinen ihminen, mutta ystävässä on aina se riskitekijä, ettei hän välttämättä ajattele hyvällä "kilpailijaansa" vaan haluaan hänet pois mielummin.

Ihmiset nyt kunnioittaa yleensä muiden rajoja. Paitsi toki täällä olevat sekopäät jotka ei ole sellaisista kuulleet kun normaalit ihnissuhteet. Itseeni aikoinaan parikin ystävää ihastunut. Tunteet ei ollu molemminpuolisia jatkettiin ystävinä mut kyllä ne pikkuhiljaa lipui elämästä pois. Kaikesta ei tarvitse tehdä draamaa ja uhkakuvia.

• Anonyymi00024

🥱🥱🥱

• Anonyymi00025

Ei minulta todellakaan! Yhden vain haluan, eikä se ole ystävä.

• Anonyymi00027

Sama sivusta. Tuleva paras ystävä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sama sivusta. Tuleva paras ystävä.

Näin juuri. 😊

• Anonyymi00026

Tuskin toimii mu onnea

• Anonyymi00029

Ei valitettavasti onnistuisi minun kanssa tuollainen, mutta onneksi hänen ja minun ei tarvitse laittaa itseämme vaikeaan tilanteeseen. Jollekin toiselle ei taas tuollainen olisi ongelma.
      Hyvää kesän jatkoa kaikille! 👋☀️🩷🙏

• Anonyymi00030

En ikinä haluaisi rikkoa kenenkään syvää ystävyyttä. Se olisi ihan kauhistus.

• Anonyymi00031

Jep sama homma, olisi aika ahdistava alku ihmissuhteelle. Ja

• Anonyymi00032

Uskon meihin ❤️❤️❤️ ja tullaan olemaan parhaat ystävät.

• Anonyymi00034

Voisin uskoa sinun pärjäävän molempien suhteen mutta onko sinulla nyt molemmat?

• Anonyymi00052

Mene sinäkin jonnekkin hoitoon,esipuhuja,et kuitenkaan yhtä väkivaltainen ton guben kaa!

• Anonyymi00035

Varo vaan, ettei käy niin että kohta ei ole kumpaakaan. 😥 Yritä pitää se, johon on vielä mahiksia.

• Anonyymi00051

Ei kumpaankaan sillä ole mahiksia,eihän se pakosyytti ymmärrä mitään!

• Anonyymi00037

Trolli aloitus...

• Anonyymi00038

Dodii et sillä lailla

• Anonyymi00039

Aika yleistä varmaan, että vaimosta tulee platoninen kaveri ja joku muu sytyttää roihun. Saattaa mennä ohi ajan kanssa. Eihän kaikki muutenkaan elä sen kanssa, jolle sydän sykkii kiivaimmin. Ja voihan siihen vaimoonkin rakastua uudelleen.

• Anonyymi00040

Gubbe on todella ammattikiusaaja,näkeehän sen teoistaankin!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Gubbe on todella ammattikiusaaja,näkeehän sen teoistaankin!

Tarvisko tehdä rikosilmoitus!

• Anonyymi00044

Milloin silmässä joku tikku tai metallinpala,sun muut härpäkkeet,kuvia on aika paljonkin tuosta fyysisestä väkvallasta!

• Anonyymi00042

Kenet molemmat?Entäs jos me ei haluta olla sun kaa missään tekemisissä?

• Anonyymi00043

Saap nähdä,kuinka kauan tätä kiusaamista jaksaa,olen ollut jo monta vuotta ihan poikki,ystävätki sanoneet,ett olen todella väsyneen näköine ja niin olenkin!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Saap nähdä,kuinka kauan tätä kiusaamista jaksaa,olen ollut jo monta vuotta ihan poikki,ystävätki sanoneet,ett olen todella väsyneen näköine ja niin olenkin!

Gubella taitaa olla paljon noita samanlaisia kavereita

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Gubella taitaa olla paljon noita samanlaisia kavereita

Olga se taitaa olla nimeltään tai oleggi tai sergei! 20v se on itse tuota tdhnyt ja yllyttänyt noita kavereitaan,ei ihme vaikka alkaa jo voimat käydä vähillä kierroksilla..työpaikat tuhonnut,kaupassa ei sais käydä,eikä muuallakaan!Mitä te ajattelisitte tollasesta naapurista?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Olga se taitaa olla nimeltään tai oleggi tai sergei! 20v se on itse tuota tdhnyt ja yllyttänyt noita kavereitaan,ei ihme vaikka alkaa jo voimat käydä vähillä kierroksilla..työpaikat tuhonnut,kaupassa ei sais käydä,eikä muuallakaan!Mitä te ajattelisitte tollasesta naapurista?

Hyvin on "onnistunut" elämässään, ei siinä mitään. Käsittänyt vaan elämäntarkoituksen ihan väärin 🤔

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mistä toden totta sais sen turvapaikan?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Mistä toden totta sais sen turvapaikan?

Ulkomailta!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ulkomailta!

Hitsi,ku lentokentät on täältä niin kaukana!mutta niin kauan on täällä aiottu kiusata,että uhri todella tekee itsemurhan,kyllä toi gubbe pitäis saada paremminkin jonnekkin kauas täältä! Siinäpä asiaa! Eipä mulla muuuta tällä erää!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      956
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      602
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe