vaikutuksen? Oon 54 kg. Ja käyks kaupan tavallinen chili tai maustechili?
Kuinka paljon chiliä tulee ottaa jos haluaa huumaavan
23
2930
Vastaukset
- Huumeita, ei kiitos
Parasta että jätät nuo huumeet kokeilematta koska voit jäädä koukkuun jo ekasta kerrasta. Sama koskee chili kastiketta. (Tämä "chili" taitaa olla huumesanastoa jota tällä palstalla viljellään). Kyllä se on niin nähty tuolla raitilla kun narkomaanit siellä painaa aivan tiedottamassa tilassa, samalla syöden chiliä ja välillä nauttien kastiketta. Ja että vielä piikittävätkin sitä. Suosittelen että otat yhteyttä Irti huumeista ry:hyn, sieltä saat puolueetonta tietoa "chilistä", jota nyt niin hanakasti haluat kokeilla mutta usko että se ei ole sen arvoista. Koukutus tulee ja vielä sivuoireina voi tulla mielitautia, hulluutta ja voit muuttua harmaaksi vaahtoavaksi massaksi.
- Chili huume
HAHAHAHA xD xD xD
Ja mitäköhän "huumetta" luulet chilin olevan? =D =D Kyllä ne naurais Irti Huumeista Ry:ssä ku sinne soittais ja sanos et tarvii apua chili-vieroitukseen xD xD btw. enpä oo ikinä kuullut tai nähnyt että joku ois chiliä piikittäny vaikka paljon muuta kaverit ovatkin kuten allekirjoittanut itsekin =D =D
- . .....
Okei, teil kahella ei varmaan ollu mitää pointtii? Halusin tietää kuinka paljon chilii tulis ottaa. Haluisin vielä vastauksen. :)
- Chili huume
Mistä oot kuullut että se voi mennä päähän? Oon itse syöny paljonkin chiliä elämäni aikana, mutta koskaan se ei ole päähän menny (en nyt kuitenkaan kiloa esim. kerralla). Ainut juttu mitä on tapahtunut, kun oikein reippaasti laitoin chiliä ruokaan niin alkoi kutittamaan keuhkoja ja hengitysteitä...ja yskitti ihan perkeleesti. Luulenpa että kokeilemalla tuo selviää, siis jos se voi mennä päähän. Kokeile esim. raakaa chiliä (eli jota ei oo käytetty uunissa tai keitetty) vaikka johonkin ruokaan (esim pizzaan). Jos ei ala toimimaan, lyö vähän lisää niin eiköhän se siitä =)
- eihajuakaan
Paljon, mutta kyllä silläkin saa endorfiinit rullaamaan. Pelkästään chilillä saa yhtä kovat pärinät ku kovalla punttisalitreenillä. Vastaa vähän samaa kun jos repii ittensä oikeen kunnolla rikki salilla.
Ei vaa onnistu millään miedolla etikkamehulla, kuten Tabascolla. Hanki kunnon scovillet ja tee esim chili con carnea. Scovilleissä se teho on vähän sama kun autolla vauhti. On ihan eri asia ottaa 10 tippaa 2500 scovillen Tabascoa, kuin 1 tippa 25 000 scovillen chilisoosia aivan samoin kuin on ihan eri asia ajaa 10 kertaa seinää päin 10kmh, kuin kerran 100kmh.
Alotteluharjotteluun voi hankkia jotain mietoa, esim 50 000 scovillen chilisoosia. Se ei ole kuin noin parikymmentä kertaa Tabascon voimakkuuksista, joten semmosella on hyvä alottaa harjottelu. Sitä reilusti chili con carneen ja aina kun suu tottuu kuumuuteen, lisää soosia pari tippaa lautaselle.
Herkillä voi tulla vatsanväänteitä. Siis vatsaa voi kourii toden teolla. Mutta muutoin syömisen jälkeen tuntuu, että hohkaa lämpöä ja tulee aikamoinen endorfiini ja adrenaliiniryöppy.
Tietty aloituksesi oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu, mutta chili nyt kumminkin ihan oikeasti toimii jos sitä vetää riittävästi ja riittävän voimakasta. - 21
Menkää saunaan.
- dvbxcv
Mulla on 11 000 scovillen chilikastiketta ja mun mielestä se on just hyvä vahvuus. Ei heti polta sairaasti jos lurahtaa vähän liikaa chili con carneen. Ruokalusikallisen kun tempasin raakana sitä niin jo vain poltti melko tiukasti. Mä en uskaltas kovin vahvoja kastikkeita käyttää kun tuppaa aina lorahtamaan kerta kiellon päälle. Muista en tiiä mutta mä ainakin oon jo koukussa.
- eihajuakaan
Tosta se lähtee! 11k on just hyvä moneen soppaan ja leipään ja vaikka mihin. Sitä voi vielä käyttää helposti yleiskastikkeena.
Mut chiliinkin nousee tolet.
Käytän semmosta 50k soosia yleiskastikkeena. Niistä tykkäilen. 200-300k on ruokakäyttöön, eli lisätään vain ruokaa valmistaessa ja 50k on se mitä lisäillään leivän päälle.
Jos kokeilit jo ruokalusikallisen 11k soosia putsina suuhun, niin helposti voit hankkia jo 50k sooseja.
Koita esimerkiksi jotain näistä - nää on aika keskitasovoimakkuuksisia ja olen tykänny mausta:
West African Voodoo Juice
Biker Bitch Hot
Dave's Insanity
After Death
Voodoomehu ja After Death on kivan hedelmäisiä. Voodoossa on kaikkee banaaneja ja muita seassa.
Biker Bitch sopii taas syvempiin makuihin hyvin. Vähän samoin, kuin esim Camel Toe. Juustosiin kastikkeisiin ja lihan kanssa vaikka punaviinikastikkeeseen. Mut sopii oikein hyvin kalankin kanssa. Siitä silpaset kalan pintaan, käristät pannulla, juustonen kastike tällä soosilla, ja ei muuta ku syömään.
Insanity on kiva peruschili.
Kandee muuten tarkkailla noiden vahvuuksia tilattaessa. Naureskelin joskus soosin nimelle ja piti tilata Smack My Ass And Call Me Sally -soosia. Testasinpa sitten lukematta vahvuuksia t-lusikalla putsina varmuuden vuoks. Se on jossain 250k-300k paikkeilla. En suosittele putsina. - 21
eihajuakaan kirjoitti:
Tosta se lähtee! 11k on just hyvä moneen soppaan ja leipään ja vaikka mihin. Sitä voi vielä käyttää helposti yleiskastikkeena.
Mut chiliinkin nousee tolet.
Käytän semmosta 50k soosia yleiskastikkeena. Niistä tykkäilen. 200-300k on ruokakäyttöön, eli lisätään vain ruokaa valmistaessa ja 50k on se mitä lisäillään leivän päälle.
Jos kokeilit jo ruokalusikallisen 11k soosia putsina suuhun, niin helposti voit hankkia jo 50k sooseja.
Koita esimerkiksi jotain näistä - nää on aika keskitasovoimakkuuksisia ja olen tykänny mausta:
West African Voodoo Juice
Biker Bitch Hot
Dave's Insanity
After Death
Voodoomehu ja After Death on kivan hedelmäisiä. Voodoossa on kaikkee banaaneja ja muita seassa.
Biker Bitch sopii taas syvempiin makuihin hyvin. Vähän samoin, kuin esim Camel Toe. Juustosiin kastikkeisiin ja lihan kanssa vaikka punaviinikastikkeeseen. Mut sopii oikein hyvin kalankin kanssa. Siitä silpaset kalan pintaan, käristät pannulla, juustonen kastike tällä soosilla, ja ei muuta ku syömään.
Insanity on kiva peruschili.
Kandee muuten tarkkailla noiden vahvuuksia tilattaessa. Naureskelin joskus soosin nimelle ja piti tilata Smack My Ass And Call Me Sally -soosia. Testasinpa sitten lukematta vahvuuksia t-lusikalla putsina varmuuden vuoks. Se on jossain 250k-300k paikkeilla. En suosittele putsina.Siinäpä taas myrkkysopankeittjä. Lisätä voi seitikkejä. Ihan tipalla vain aluksi,että makuun tottuu.
- huolestunutkansalain
Pitäisikö chili kieltää nyt lailla. Ei voi olla oikein että siitä saa endorfiini ryöpyn. Siihen hyvään oloonhan voi jäädä koukkuun ja sitten kun se ei enää riitä niin chilinarkomaani siirtyy kokaiinin tmv. käyttäjäksi.
- burn the candle
joo, chilikin on porttihuume ja ensimmäiseen chilipiikkiin voi kuolla.
endorfiinin yliannostus on hengenvaarallinen tila.
endorfiinit saa liikkeelle myös seksiä harrastamalla, seksikin pitäisi kieltää ja sitä kin pitäisi holhota.
vittu kun niitä "irti seksistä ry:n" mulkkuja kiinnostaa vähän liikaa se mitä mä teen mun vaimon kanssa pimeinä syysiltoina.
ja tämä perverssi kiinnostus ja holhoamisen tarve johtuu vaan heidän omasta erektiohäiriöstään. "sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta" - eihajuakaan
Kyllä.
Jos jollain on kivaa, se on pakko lääkitä vittuuntuneeksi. Suomalaisen terveydenhuollon mukaan hyvä olo on haittavaikutus.
Ylilääkäri Pirkko Paakkari: ”Euforia on yksi, mikä haittavaikutukseksi listataan muun muassa.”
- idvbxcb
En mä 50k sooseja viitti hommata kun tulee laitettua niin reilusti. Blairin Original Death tai Golden Death on seuraavana hankintalistalla. Riittää mulla varmaan aika pitkään. Jotain 30-34k taitaa olla. Enkä kokeile enää ruokalusikallinen suuhun periaatteella vaan tippa pari.
Nuo yli 100k soosit on varmaan ruuanlaitossa päteviä mutta en kyllä suosittelis testaamaan ns. raakana.
Kyllä chili on hyvää. Mutta niinkuin aina: kohtuus kaikessa.
En muuten tajuaa itsekään miksi hyvä olo luetaan haittavaikutukseksi. Jos oot ihan romuna ja jostain lääkkeestä tulee euforinen olo niin sehän on vaan hyvä. Ei tartte kokoajan kärsiä. Riippuvuutta tietenkin kannattaa välttää.
Ai niin Tabascon Habanero Hot Saucea pitää kans hakea lisää. Tosi hyvää ja sopivan mietoa. Laitan sitä esim. karjalanpiirakan päälle, antaa tosi hyvän maun.- eihajuakaan
Blairin Deathit on hyvä. Oon tykänny. Kivasti hedelmäinen. Tabascoissa on liikaa etikkaa mun makuun, vaikka tuo habanero on niistä vähiten huono.
Kun aletaan menemään yli 50k niin se on mun makuun semmonen, että se säästetään sit ruuanlaittoon. En tykkää jotain 100k matskua pistää itekkään sellasenaan. Mut se on vaa tottumiskysymys. 20-50k on mun mielestä vielä sopiva ihan leipiin ja vaikka sit karjalanpiirakan päälle. Huomaat varmasti pian, että se 30k on semmosta mitä tulee heitettyä huoletta leivän päälle kun siihen ensiksi totut.
- dvbxcb
Hommasin Blairin Muertea, hyvä soosi ja kuluu nopeasti. Sellaisen havainnon tein että joku kastike saattaa olla Scovillen asteikolla korkeammalla ja maistuu silti vähemmän tuliselta kuin joku matalammalla tasolla oleva. Ilmeisesti vaikuttaa aika paljon mitä aineita valmistuksessa on käytetty. Esim. sitrushedelmät tekee herkästi tiukan potkun. Muutkin olleet samaa mieltä. Pääasia tietysti on hyvä maku. Tulee vaan välillä kokeiltua rajojaan.
Laitoin tilaukseen myös Poppamiehen tulista habanerokastiketta ja erittäin tulista Naga Jolokia soosia. Tuon nagakastikkeen pitäisi olla parikymmentä kertaa tiukempaa kuin perus Tabasco, joten mulle ainakin pitäisi olla tulisuutta tarpeeksi. Lähestyn sitä tiettyä varovaisuutta noudattaen.
Eipä sitä viitsi itseään kiduttaa hullun vahvoilla kastikkeilla vaikka nuorenpana olisin varmasti kisannut kavereiden kanssa siitäkin.
Toki mä maistaisin pienen pienen palan vaikka Naga Morichia jos eteen tuotaisiin mutta en mä sitä ostamaan lähde kun ei ole käyttöä sille kuitenkaan. - on vahvaa
Heh, mullapa on afrikkalaista chiliä, jonka mun kaveri salakuljetti Suomeen.
- <apoijcpaomf09j0t23u
naga jolokia?
niitä olisi kiva ostaa.
saa kyllä varmaan suomestakin jostain erikoisliikkeistä, ettei salakuljettamalla tarvitse.
on siis tulisin luonnollinen chili maailmassa.
- wdjip
itse suosittelen jauheliha tortilloihin, ja vielä tomaattikastiketta niin johan perskele alkaa löytymään!
- dvbxcb
Hienosti menee 30-50k soosit kun vaikka chiken wingsien kans vetää. naminami. Pakko hommata yks pullo 100k kastiketta että ees joku kastike kestää vähän kauemmin. :)
- dvbxcb
Menihän sitä 111 000 scovillen kastikettakin teelusikallinen raakana. Maukasta! :)
- eihajuakaan
Menee testinä kerran jos pitää näyttää, että on kova jätkä, mutta muutoin noi yli 80k soosit on ihan liian voimakasta mun makuun sellasenaan.
Mut 30-50k soosia wingsien tai makkaran päälle. Se sopii mulle. Njamskista vain.
- dvbxcb
Juu, pakkohan sitä oli testailla rajojaan. Mutta ei siinä järkeä ole niitä raakana vetää. Oon samaa mieltä että noi 30-50k on ehkä parhaita. Just wingsien kanssa tai miksei makkarankin. Joku hyvä 30k soosi käy älyttömän moneen ruokaan ja välipalaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82758Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n132035Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211997Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?701152Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036