kertokaas neuvoja miten olisin romanttinen mun ihastukselle, mikä on 12 w?
olen jo kertonut tunteeeni, mutta hän on nyt toisen kanssa, elikkä kertokaas vinkkejä (:
Miten olen romanttinen 12 w tytölle
11
299
Vastaukset
- aka11
No siis jos hän on toisen kanssa, niin kannattaako miettiä kuinka olisit romanttinen hänelle? Jos hän on onnellinen tällä hetkellä jonkun toisen kanssa niin olisit iloinen hänen puolestaan ja keskittäisit kiinnostuksesi johonkin muuhun tyttöön.
Jos myöhemmin käy ilmi että he ovat eronneet, niin mikäpä silloin estää kokeilemasta onneasi!- antonv
mielestäni kannattaa. en usko että heidän suhde kestää kauan, koska heidän välilläään on 350 km , ja hän on hieman kiinnostunut minusta (:
- antonv
ja olen iloinen hänen puolestaan! mutta silti, hän on mulle tosi tärkee . . .
- antonv
Ja hän pitää romanttisist jätkistä (:
- aka112.
Jos olet sitä mieltä että heidän suhteensa ei kestä kauan, niin ole kärsivällinen ja odota, älä ainakaan itse edesauta heidän eroansa. Jos hän on kiinnostunut sinusta, niin vielä parempi.
- antonv
mä en koita todellakaan heitä erottaaa, toive pieni kyllä on (;, hän sanoi että meidän päivät koittaa vielä . Joten luulen että toivoa on .
- aka113.
Jos hän todella itse sanoi että teidän päivät koittaa, niin aika varmalta napsultahan tuo kuulostaa, odottelet vaan ja keksit sillä välin jotain muuta ajateltavaa!
- antonv
Koitan tähä koulun unirytmiin sun muuhu (: ja kyllä me siltikin tekemisis ollaa, et nähdään abaut kerran 2 viikossa . Nii tutustutaan paremmin (:
- antonv
Ja kyllä hän sanoi että :meidän päivät voi koittaa vielä ;)
- antonv
tiesin tämän, he olivat olleeet 5 päivää yhdes, ja nyt poika jätti hänet, kaukosuhteisiin ei voi luottaa . Nyt sit pikkuhiljaa vaa pokaamaaan (;
- 6lk vasta
Jäbä on viitosella tossa iässä noi suhteet on pelkkää leikkimistä ja totuutta ja tehtävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648