Tilas viime viikolla proairsoftista HFC vsr-11:sta ja tuli nyt tiistaina.
Olin itse muualla kun ase tuli mutta tänään pääsin kokeilemaan.
Mutta jokatapauksessa, aseeni ei yksinkertaisesti ammu. :(
Taitaa olla vikana että liipasin ei vapauta jousta tai sitten pultti ei vedä edes jousta taakse, mutta veikkaisin että se on liipasimesta kiinni.
Olen yrittänyt avata asetta ja katselin sisälle, mutta olen amatööri joten... voitte kai arvata. :)
Kiitos jo valmiiksi :D
vsr 11 APUA!
22
135
Vastaukset
- 20gkuula
Ohoh... Nyt taisi käydä näin että kun pultin vetää taakse liipasimen pitäisi ''pitää'' jousta paikoillaan kunnes painaa liipasimen pohjaan, mutta minulla käy juuri toisella tavalla. Liipasin ei pidä jousta takana.
Anteeksi ylemmästä viestistä - wdwdwdwd
Ei se nyt liipaisimesta voi kiinni olla. Kai osaat edes ladata sen aseen? olen pahoillani mutta en oikeasti tajua mitä urität noissa sun viesteissä selittää. Koska sen liipaisimen ei kuulu pitää mitään pulttia takana vaan siellä on searit jotka pitävät männän takana.
Eli kun vedät pultin taakse ja laitat eteen niin mitä sitten tapahtuu? - wolowolo
Pystytkö saamaan aseen vireeseen tiedät mitä tarkoitan että se jousi jää sinne taakse?
- 20gkuula
En saa asetta vireeseen. Kun pultin vetää taakse senhän pitäisi naksahtaa sinne, vai? Mutta minulla se ei naksahda taakse.
- 20gkuula
No niin wdwdwdwd. Eli kun vedän pultin taakse ja laitan eteen niin se syöttää kuulan piippuun, mutta ei jätä jousta taakse. (jousi joka ampuu kuulan).
Kun vedän pultin taakse se on tiukka. Ja kun eteen se on yhä tiukka. Oikeasti se pitäisi työntää eteen. Minulla sen voisi yhtä hyvin päästä irti niin se menisi paikoilleen ja rikkoisi aseen. - tohtori kukkanen
siis tota... Jos sä vedät sen taakse,siitä pitäis tulla kiree siitä pulttilukosta. Sit ku sä vedät sen eteen nii sillon sen pitäs olla kai löysä ja jousi jääny taakke. Sit sen kuula pitäis olla ladattuna siellä piipussa ja sitten painaa liipasinta nii kyl pitäis lähtee. En siis kylläkään ymmärrä noita sun tekstejä.. Mut siinä oli mun käsitys asiasta.
- 20gkuula
just tota mä tarkotin.... mut mulla se jousi ei jää taakse.
- wdwdwdwd
Se voi olla seareissa tai männässä se vika, vaikka onkin ihan uusi. Kannattaa varmaan sinne proairsoftiin soitella tai lähettää viestiä, kun on noin huono tuurikin käyny.
- 20gkuula
joo.... mutta voi olla että menee takuuseen.
- wolowolo
Aseessas on vika, että koneistossa ei oo semmosta palaa joka jättäs jousen taakse. Sun kannattaa viiä se takas proairosftiin kertoa tilantees niin ne antaa sulle uuden.
- 20gkuula
Viiä vai lähettää? Katsos asun Rovaniemellä ja lähin proairsoft on Oulussa. :(
- m16a1
proairsoft on vain helsingissä!urpo.milgear on oulussa.
- 20gkuula
Ja miten selität että Oulussa on Proairsoft Albertinkadulla?
- wolowolo
Sitä ei enään ole. Olet aika jäljessä. Lähetä se postissa ase takaisin niin ne lähettävät uuden. Kaverini osti kerran tuolta haulikon joka oli valmiiksi jo rikki, niin hän lähetti sen takaisin niin sai uuden.
P.S asun oulussa.... - 20gkuul
wolowolo kirjoitti:
Sitä ei enään ole. Olet aika jäljessä. Lähetä se postissa ase takaisin niin ne lähettävät uuden. Kaverini osti kerran tuolta haulikon joka oli valmiiksi jo rikki, niin hän lähetti sen takaisin niin sai uuden.
P.S asun oulussa....Ok, aloitin harrastuksen äskettäin...
- no way man
apua! Koulu alkaa 8 pv. Päästä! Eiiiiii
- 20gkuula
Ja sä oot?
- RANDOM OBJECT
HERMANNI HIIRI!
- Wrong answer!!
....??
- 20gkuula
Lähetin takasin proairsoftiin koko aseen, toivottavasti tulee uusi :):)
- munaaja1
kannattaako vsr-11 virittää?
- airsoftkettu
huoh.... katsoppas youtubesta vaikka video vakio vesurista ja sen jälkeen viritetystä niin näät eron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211987Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta811034