Ikä kysymys askarruttaa miehen mieltä. 30 - 45 vuotiaita naisia puuttuu lavoilta.
Liian nuoria ja liian vanhoja naisia löytyy pilvin pimein. Ymmärtäähän tuon , että perhe on ykkös asia tuossa iässä, eikä tanssimaan kerkiä , vaikka haluaisi.
Pientä päätäni painaa , kun haluaisi hakea, mutta kiinnostavaa naista ei löydy, vaikka edessäni seisoisi 120 naista . Onneksi on välillä naistenhaku, eikä tarvitse valikoida naisia. Siinä se tanssisujuukin mukavasti mummun sylissä. Kasvankohan koskaan aikuiseksi, vai tulenko vielä höperömmäksi paapaksi, jolle ei kelpaa kuin seksikkäät 18 vuotiaat.
Paappa etsii kaunista naista
28
378
Vastaukset
- 36v. man
Minulla on aivan sama ongelma. Missä on 30-36v naiset. sinkut. Ei aina varattuja tansseissa. Haluan päästä kerrankin saatille. Tuohon ikä-skaalaan pitää mahtua.
- Turha toivo
Naiset ovat oivaltaneet, että lavalta ei miestä löydy. Siksi siellä käy vain tanssimisesta kiinnostuneita naisia. Muutama satunnainen poikkeus tietysti vahvistaa säännön.
- p.mie
Niinpä
Sellaista se on....
Itse olen käynyt tanssimassa käynyt miltei joka viikonloppu, ja välillä viikollakin, eroni jälkeen useamman vuoden, olen hintsun yli 5-kymppinen nainen, vapaa, tanssitaitoinen ja tanssi-intoinen...
...mutta...mutta
Ikäiseni miehet, tanssittavat mielellään nuoria tyttöjä, 25-30 vuotiaita, hymyssä suin ja onnea rinta täynnä... ja siinä ei kyllä j----i p-----ä p-----a.
Sellaisella suhteella ei ole jatkumoa, ei ainakaan valtaosassa tapauksista...
Mistäpäin suomen maata itse muuten olet?- Paappa 50+
Järki ei päätä paina, kun hakee nuoria ja kauniita. Mutta , kuka on puhunutkaan hakevansa suhdetta näihin lapsukaisiin.
50 mies , jolla on jo ollut suhde naiseen ja lapsiakin. On siinämäärin kyllästynyt uuden suhteen muorostamiseen.
Haen ikäisiäni naisia , jos he mielyttävät silmääni, ja kyllä osa onkin mukiinmeneviä. Ehkä kartankin 10 vuotta itseäni vanhempia, mutta osa lähipiirini naisista näyttävät enemmän 60 pisiltä , kuin 40 pisiltä.
Täytyy jättää silmälasit autoon ja hakea silmät kiinni. Nainen kun nainen, kunhan nainen.
Eilen naistentansseissa minua haki 60-70 vuotias . Kyllä häntä oli helppo ja nautinto tanssittaa. Hän seurasi vientiäni, kuin unelma, ja me tanssimme taivaallisen nautinnolisesti.
Mutta on myös nautinto tanssittaa nuorta kaunista ja kokematonta huonosti seuraavaa, joka on onnessaan, että häntä haki vaikka vanhakin mies, joka osaa viedä.
Karjalasta tois puoleen jokkee olen minä vanha ukko 50 . - Keski-ikämies
Met tanssimiehet tanssimme nuorten naisten kanssa tanssin ilosta. Toki siihen kuuluu pientä eroottista latausta, jota ei vanhempien naisten kanssa enää juurikaan löydy. Mutta se kipinä ja hekuma tanssilattialla riittää. Ei me muuten sekaannuta heihin. Toki puhun vain omasta puolestani, mutta näin uskon olevan monien tanssinharrastajien kohdalla. Se oma puoliskokin saattaa olla mukana samoissa tansseissa tai ainakin odottaa kotona. Sinkut on sitten erikseen ja heitä on tansseissa hyvin vähän tässä ikäluokassa.
- mies 42v
Keski-ikämies kirjoitti:
Met tanssimiehet tanssimme nuorten naisten kanssa tanssin ilosta. Toki siihen kuuluu pientä eroottista latausta, jota ei vanhempien naisten kanssa enää juurikaan löydy. Mutta se kipinä ja hekuma tanssilattialla riittää. Ei me muuten sekaannuta heihin. Toki puhun vain omasta puolestani, mutta näin uskon olevan monien tanssinharrastajien kohdalla. Se oma puoliskokin saattaa olla mukana samoissa tansseissa tai ainakin odottaa kotona. Sinkut on sitten erikseen ja heitä on tansseissa hyvin vähän tässä ikäluokassa.
Joo, ei sen hikisen mätisäkin kanssa oikein läheisyys tai erotiikka kiinnosta. Siksi haen tietoisesti tai ihan tiedostamattomasti nuorempia. Kokemukset muokkaavat käyttäytymistä. Aika nopeasti mies ehdollistuu hakemaan nuorta ja nättiä joka juttelee, on iloinen ja haisee kilometrin päähän hyvälle, ennemmin kuin sitä puuskuttavaa kuuman hikistä, olkapäätä alaspäin vetävää mammaa, joka odottaa että mies "veisi" (lue riepottelisi) pitkin tanssilattiaa.
Haen jatkossakin vain sellaisia naisia joista pidän kaikin puolin, vaikka täälläkin marmattava 40v naismafia kuinka sättisi minua mitä erilaisimmilla haukkumasanoilla.Voitte sao tyhmäksi ja keskenkasvuiseksi tai itsetunnoltaan surkeaksi, ihan miten vaan. MInä teen juuri niinkuin itse parhaaksi katson ja se tuntuu ihan saatanan hyvälle :)
Koettakaa tekin
- Ei ikä paina
Olen nainen, ja minulla on tavallaan sama ongelma kuin aloittajalla; kiinnostavia miehiä ei vain yksinkertaisesti löydy lavoilta. Onneksi tanssi sujuu mainiosti myös kaikenikäisten ei-kiinnostavien miesten kanssa :)
- aölksdjaf
Tuon ikäiset kauniit naiset ovat perheen perustamis puuhissa ja harvemmin ovat lavatanssiporukkaa muutenkaan, enemmän diskoissa käyvät. Nuoriso käy sitten taas tansseissa kun se on taas nousemassa, mutta ei ole kyllä 70 luvulla syntyneiden juttu alkuunkaan.
- dafha
On siellä meitä 30-40 vuotiaita vapaita tanssineitoja pilvin pimein. Me vain kaipaamme saattiseuraksi niitä 30-40 vuotiaita miehiä. Ikä ei tanssiessa ole ongelma, mutta kumppaniksi harva haluaa mitään papparaista.
Kaipaisin rohkeampaa ja realistisempaa otetta miehiltä tuohon saatille tai treffeille pyytämiseen. Vaikka tanssimaan uskallan hakea ja tanssiessa flirttailla, treffeille ei minusta ole pyytäjäksi vaikka kuinka kiinnostaisi.
Miehen on myös syytä tarkastaa passita oma syntymävuotensa ennen treffeille pyytämistä ja kosiskella niitä suurin piirtein oman ikäisiä. Minulla ainakin on jo isä, en tarvitse toista.- Turha vaiva, M36v
Ei enää uskalla pyytää ketään saatille, kun on saanut niin paljon nenilleen. Melkein kaikki tanssinaiset on varattuja, vaikka ei ole edes sormusta sormessa.
- alle 40
luuletko että kannattais saatille kysellä ettet vain kahtelis pitkin nokkavartta
- 36v. man
Minulla taas ei tuota ongelmaa ole. Ensinnäkin naisella 30-36v. Pitää olla RINNAT. Ei pieniä rintoja, ei mitään lautoja. Lautoja saa puutavaraliikkeistä jo tarpeeksi. Sellaiset että näkyy selvä kumpu naisellä yläosassa. Perä/takapää pitää olla puikkoperä ei mitään napaperiä. Vertaus rekan vetävään akseliin.(puikko=pieni perä). ja (napa= valtava perä). Hiuksien värillä ei väliä. Brunette ja blondi kelpaa. Tietää tasonsa. Pitää jalat maassa. Tällaisia 30-36v naisia tanssipaikalle, kiitos.
- Paappa löysi kauniin
36v, man on sinulla kovat vaatimukset naisille, jotka vain hyväksyt. Voihan ne tavoiteet olla meillä muillakin miehillä korkealla, jos naisen pitää näyttää samalta mitä naisten lehtien ja televisiosarjojen naiset näytttävät.
Luulen, että makukysymyskin muuttuisi , jos televisiossa näkyisi joskus tavallisenkin näköinen nainen.
Tällaiselle 50 vuotialle , kelpaa sellainenkin kaunis nainen. Jolla ei ole kaikki mitat kohdallaan, ehkä kuitenkin hoikemmasta päästä. Kunhan on itseä nuoremman näköinen, johon TUNTEE VETOA. Nainen ennen vaihdevuosia.
Ehkä kun olen 70 . Minua kiinnostavat ensisijaisesti 50 vaihdevuosinaiset, jotka osaavat laittaa itsensä . Ja näyttävät ihan sakkolihaisilta.
- 36v. man
Vaatimukset on kovat. Olen itsekin mies ihanne mitoissa 181cm ja 78,7kg. Ja minulla on tietyt vaatimukset naisen osalta.
- afhd
Onnea valitsemallesi tielle...
- Virilus
Paappojen nuorten hakeminen on lähinnä itsepetosta. Yritetään näyttää viriiliyyttä ja itsekin uskotaan moiseen illuusioon kun nuori nainen ei sentään pakkeja anna. Saattaapa hakea takaisinkin.
Eniten näyttämisessä kyse on näyttämisestä itselle. Melkein tekisi mieli kopauttaa olkapäälle ja sanoa että kyllä sinä niitä tanssittaa saat vaikka maailman tappiin mutta ne on eri miehet jotka pääsee iholle.- Humppukko
Kyllä nyt olet väärillä jäljillä. Ei siinä mistään näyttämisestä ole kyse, vaan silkasta nautinnosta. Nuoren ja kauniin kanssa tanssista nauttii, vanhan kanssa ei.
- nuori tanssijanainen
Humppukko kirjoitti:
Kyllä nyt olet väärillä jäljillä. Ei siinä mistään näyttämisestä ole kyse, vaan silkasta nautinnosta. Nuoren ja kauniin kanssa tanssista nauttii, vanhan kanssa ei.
Nuoren ja jäntevän miehen kanssa tanssista nauttii, vanhan ukon kanssa ei. Olen itse nuori nainen ja en kyllä nauti vanhan paappani ikäisen miehen kanssa tanssimisesta. Mutta kun ei pakkejakaan kehtaa antaa. Hakekaa oman ikäisiä tanssimaan niin nuoremmat miehetkin saa hakea meitä nuoria.
- vanhamies2011
nuori tanssijanainen kirjoitti:
Nuoren ja jäntevän miehen kanssa tanssista nauttii, vanhan ukon kanssa ei. Olen itse nuori nainen ja en kyllä nauti vanhan paappani ikäisen miehen kanssa tanssimisesta. Mutta kun ei pakkejakaan kehtaa antaa. Hakekaa oman ikäisiä tanssimaan niin nuoremmat miehetkin saa hakea meitä nuoria.
Voi voi kun tää asia pitäisi korjata juuri teidän nuorten naisten kautta. Antakaa pakkeja, niin tämä jatkuva vikakuva lavoilta katoaisi. Muuta en pyydä.
- Ole itsesi
Juuri näin. Höpön höpön, vanhoja ukkoja uuden nuoruuden etsinnän ja itsepetoksen suossa. Oman ikänsä kieltämistä. Se nuorekkuus naisissa lienee persoonakysymys, ei ikä? Olisiko tässä niitä ikuisesti keskenkasvuisia mutta solukoltaan jo kulahtaneita "poikia". Kait sitä voi ollla nuorekas ija viriiili ikäisensä ilman että vonkaa pikkutyttöjen perään? Kun pidemmän päällle -ei se oikeasti toimi! Siinä jää se paappa itkemään. Ja sattuu. Sorry!
- Humbo
SUSEL ja Tanssii tähtien kanssa ovat onnistuneet tuomaan lavoille romantiikan tilalle pakonomaisen suorittamisen kädenalitansseissa. Kesäillan valssin loppuminen onkin perinteisen lavakulttuurin joutsenlaulu.
- muutosta haetaan
Surullista mutta aika lailla totta. Kesäillan valssi on muuttui viime vuosina vanhojen pariskuntien tanssiksi. Pari viimeistä kesää tasan samat pariskunnat kiertää näitä tv-nauhoituksia. Ihan etsimällä saa etsiä nuorempaa tanssiyleisöä. Varmaan tälläkin oli osavaikutus tv-ohjelman lopettamiseen. Kuka jaksaa vuodesta toiseen katsella samoja pariskuntia pyörimässä ei millään pahalla mutta...
- Nuoret esiin.
Kuka keksisi nuorille tanssijioille hyvän tanssiohjelman? Jossa käy 18v- 36v. nuoria ihmisiä tansseissa. Nimi pitää olla joku muu kuin Kesäillan valssi. Ehdotuksia, kiitos.
Viime vuosituhannen lopulla pyöritti TV2 Tampereella tanssiohjelmaa nimeltä Huvin vuoksi. Paikkana oli Hepokatti ja sen loputtua muuttui nimeksi Saanko luvan? Sen tekopaikaksi otettiin Tapiola. Jälkimmäisessä oli kovin vähän tilaa. Taikakuu oli siellä house bandina.
Ohjelmaan kutsuttiin jossakin vaiheessa tietty, pienehkö määrä tanssijoita eri lavatanssiseuroista lähinnä Hämeen alueelta. Swingteam oli tietysti vahvasti edustettuna. Kolme meitä Lahdesta Lavareistakin sinne kerran lähti.
Kuitenkin ne samat linssiluteet, joita KIV:ssä viimeiset vuodet näkyi, alkoivat jo Tapiolassa tunkea mukaan. Jokunen heistä sai välillä porttikiellon, kun olivat häirinneet kuvausta.
Olihan Kesäillanvalssikin ensivuosinaan aivan kelvollinen tanssiohjelma, jossa oli mukana sekä tanssinopetusta että pienimuotoinen kisakin. Useat alkuajan yleisössä esiintyneet on sittemmin nähty tanssin ammattilaisina ja menestyneinä kisailijoina. Karavaanarit kuitenkin lopulta senkin valtasivat koko kesän ajanvietteekseen ja katselun talvi-iltojensa ratoksi.
- Kiikkustuoli--
Pikkuisen sarkastiselta, katkeralta ja jotain, paistaa kirjoituksistasi läpi, vaikka kuinka haluaisit itse kuuluvasi "nuorekkaisiin" tanssinharrastajiin.
Hyväksy itsesi itsenäsi, puutteinesikin, niin muutkin hyväksyvät sinut!
Aika hauska lukea täältä ja muiltakin tanssipalstoilta, kuinka tavis-tanssijat syyttävät lavakuolemien johtuvan seepprakenkien(kädenalitanssijoiden johdosta).
Kädenalitanssijat taas syyttävät karavaanareita negatiivisen kuvan luomisessa tv-ohjelmissa...jotkut wannabe-eläkeläiset kuvittelevat olevansa nuoria tanssilavoille houkuttelevia persoonia, vaikka jo kiikkutuoli olisi heille normaakimpi paikka.- Ikääntynyt ihminen
Olen hämmästellen lueskellut tämän tanssipalstan kirjoittajien käsityksiä vanhojen miesten tansseissa käymisen syistä. Niiden perusteella voisi luulla että nämä tulevat sinne etsimään uutta elämäntoveria tai yrittävät löytää ”nuorta lihaa” satunnaisiin kuumiin öisiin leikkeihin.
En allekirjoita tuota väitettä. Lavoilta löytää satunnaisseuraakin jos sitä haluaa, mutta suurin pula ja puute on tanssimisesta pitävälle ikäihmiselle sopivan ikäisistä kohtalaisen tanssitaitoisista tanssitettavista. Toki siinä harmistuu ja mieli mustuu, jos on nuorempana tottunut siihen että toivottuja tanssikavereita on riittänyt yli oman tarpeen ja vanhoilla päivillään huomaakin, että edelleen on nuorempaa kansaa paikalla mutta itselle sopiva ikäluokka on lähes kadonnut.
Lisäksi tarjolla olevien tanssilajien kirjoa lisätään koko ajan syystä tai toisesta mikä taas vähentää vanhan polven tanssimahdollisuuksia, jos näiden mielenkiinto tai mahdollisuudet uusien koukeroiden opettelemiseen ei riitä.
Ikääntyneen ihmisen sydämen ei tarvitse olla naisen puutteesta murtunut ja tuskainen, vaikka tämän kasvoilla iloisen hymyn sijasta suupielet taipuisivatkin alaspäin ja silmissä näkyisi kirvely. - kipinöitä näkyy
Ikääntynyt ihminen kirjoitti:
Olen hämmästellen lueskellut tämän tanssipalstan kirjoittajien käsityksiä vanhojen miesten tansseissa käymisen syistä. Niiden perusteella voisi luulla että nämä tulevat sinne etsimään uutta elämäntoveria tai yrittävät löytää ”nuorta lihaa” satunnaisiin kuumiin öisiin leikkeihin.
En allekirjoita tuota väitettä. Lavoilta löytää satunnaisseuraakin jos sitä haluaa, mutta suurin pula ja puute on tanssimisesta pitävälle ikäihmiselle sopivan ikäisistä kohtalaisen tanssitaitoisista tanssitettavista. Toki siinä harmistuu ja mieli mustuu, jos on nuorempana tottunut siihen että toivottuja tanssikavereita on riittänyt yli oman tarpeen ja vanhoilla päivillään huomaakin, että edelleen on nuorempaa kansaa paikalla mutta itselle sopiva ikäluokka on lähes kadonnut.
Lisäksi tarjolla olevien tanssilajien kirjoa lisätään koko ajan syystä tai toisesta mikä taas vähentää vanhan polven tanssimahdollisuuksia, jos näiden mielenkiinto tai mahdollisuudet uusien koukeroiden opettelemiseen ei riitä.
Ikääntyneen ihmisen sydämen ei tarvitse olla naisen puutteesta murtunut ja tuskainen, vaikka tämän kasvoilla iloisen hymyn sijasta suupielet taipuisivatkin alaspäin ja silmissä näkyisi kirvely."ikääntynyt ihminen" on avautunut täällä murheittensa ahdistamana, ja jos nyt aletaan etsimään ratkaisua tilanteeseen, niin nyt on aika heittää ne kehiin.
"nuoret esiin" kuuluttaa myös uutta kehitystä tanssimaailmaan.
Minun olalta heittämäni ratkaisu on että nuorille vanhaintanssiohjelma ja vanhoille nuortentanssiohjelma, jos nyt sitä tv:ssä pitää sitten näyttää.
Olen sitä mieltä että eri ikäryhmät ovat luonnottomasti, yhteiskunnan muutosten paineissa, etääntyneet toisistaan ja tämä etääntyminen oireilee nyt.
Mitenkähän sekin asia käytännössä ilmenee sosiaalisissa tilanteissa, että me kaikki vanhennuttuamme tulemme uudelleen lapsiksi?
- Nuoret esiin.
Ohjeman nimi voisi olla " Nuoret tansseissa". Lippuluukulla ikärajoitus max 40v. Kaikki 18v- 40v. Tervetuloa. Johan rupeais Tanssiohjemassa näkymään nuoria joita on toivottu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530