Olen aina ollut kiinnostunut näistä kolmesta mallista ja haluaisin saada näistä tietoja kokeneemmilta soittajilta eli kuinka hyviä sähkökitaroita nämä ovat ja kannattaako hankkia jos on varaa.
Itse tiedän sen että aluksi 1950-luvun lopulla Flying V ja Explorer joutuivat molemmat vieroksunnan kohteiksi ja niiden valmistus lopetettiin 1959, mutta Flying V valmistus aloitettiin taas 1967 ja Explorerin 1975. Mielestäni Firebird on loistava rock-kitara ja sopivan kevyt.
Gibson Flying V + Gibson Explorer + Gibson Firebird
3
591
Vastaukset
- explorer/v
elikkäs itse suosittelisin flying V tä tai exploreria
tämä firebird hän on ihan hieno rock kitara mutta se on ehkä vähän liiankin kevät ja liian etu painonen hyvä saundi mutta huonompi soittaa kun v tai explorer
itse ehdottaisin tälläsiä kitaroita
http://www.thomann.de/fi/gibson_84_flying_v_reissue_ta.htm
http://www.thomann.de/fi/gibson_explorer_vampire_blood_moon.htm
tää eka on ihan perus flying v jolla ei voi mennä pieleen se on aina vitun
toi on n 100 halvempi kuin normi jostain syystä mutta se ei yhtään eroa normi v
toi on vaan musta hienomman värinen
toka on se mitä mä ennemin suosittelisin sitä on vitun hyvä soittaa sopivan painoinen ja jämäkkä siinä on actiivi mikit joten varsinkin metalliin ja rockiin sopia kuullostaa myös cleanilla helvetin hyvältä ja siinä on tuo floikkari tremolo joka on maailman paras siitä ei pääse mihinkään
jos soittaa paljon bluesia funkia tai jotai muuta vastaavaa flying v on parempi ja toimii todella hyvin rockissa ja metallissa
tuo vampire explorer ennen muuta jos soitta suurimmaksi osaksi metallia ja rockia
itse en siis suosittele firebirdia joku muu saattaa tykytä juuri siitä syystä mistä mää en tykkää
eli on liian etupainoinen jolloi käsi ei lepää hyvin ja joutuu käyttämään herkästi käsivartta soittaessa
käy kokeilemassa mikä tuntuu parhaalta
tuota vampire blood exploreria ei suomesta saa mutta kokeile normi exploreria ja jos se tuntuu parhaalta ni ei ku tilaamaa
thoman on luotettava kauppa jossa tuoti järjestelmät toimii hyvin - Firebiird
No onhan se Firebird KITARA, ja muut tulee perässä.
Ja mitä siihen etupainoon tulee, niin oikeassa olet, mutta kuten kaikki ongelmat sekin on ratkaistavissa. Hihna vaan kitaraan niin sillä se hoituu. - gibsons rule
Mitä eroa on Gibson Flying V '64 mallilla ja 68:lla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462